|
|
|
Be |
Ça |
Ç |
Ca |
C |
Ş |
B |
| | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
|
|
|
|
|
|
Bu gün ziyarətçilər: (185) |
|
Dunen ziyarətçilər: (187) |
|
Bu gün səhifə baxışı: (225) |
|
Dünən səhifə baxışı: (225) |
|
|
|
Question-Answer |
|
|
Sual yaz |
|
20.04.2021 |
Faxranda Tofiqzada |
Sual: Salam,men bir kargo ile sifarish etmisem 3-4gun erzinde catdirmali olduqlari baglamalari artiq 4cu heftedir catdirmirlar,ve sorusanda nie bele mesuliyyetsiz ishleyirsiniz cavabi gedin mesuliyyetli kargo tapindir.men baglamalarimi ordan nece ala bilerem ve onlari hara sikayet ede bilerem |
Cavab:
Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
19.04.2021 |
ELCIN ELIYEV |
Sual: SALAM MENE BIR DUKANDAN MAL ALDIM ORDAN CIXDIM BASQA MAGAZAYA GIRDIM BAXDIM KI EYNI MAL ORDA COX UCUZDUR. BUNU KIMESE SIKAYETMEK OLARMI? |
Cavab: Qiyməti Dövlət tərəfindən tənzimlənməyən malı,isənilən şəxs istənilən qiymətə sata bilər. |
|
|
|
|
17.04.2021 |
Gülşən İbadova |
Sual: Salam, Noyabrda lüstr almışam, 2-3 həftəyə 2 patronu xarab oldu, bu yaxınlarda da 3-cü patronu. Dəyişdirmək və ya qaytarmaq hüququm var mı? |
Cavab:
Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. Nəzərə alın ki 14 gün müddətində dəyişə və ya qaytara bilərsən,kassa çeki olmaq şərtilə. |
|
|
|
|
12.04.2021 |
Erkin Karimli |
Sual: Salam. 28 may da olan magazalardan birinde telefon almisam. Qarantiya talonu ile birlikde. Telefon problem cixim. Cox leng isleyir. donur isletmek mumkun deyil. Numune ucun hemin telefondan besqa tukandanda alinmim yaxi isleyir. ustayada gosterilib usta bildirib ki telefonun problemi var. Qarantiya ile hemin telefonu apariram magazaya, magaza deyir telefon isleyir hersey normaldi. halbu ki diger eyni model telefon ile yan bayan isledende gorunur ki problemlidir. Men bu halda ne ede bilerem? Magazadan hara sikayet ede bilerem? Zehmet olmasa komeklik gostererdiniz. Telefonun qiymeti 350 manatdir. Tesekkurler |
Cavab:
Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
12.04.2021 |
Qurbanwemal Hesenova |
Sual: Alimintim 120m olub ama bir ildi 92m odetir .icracida iwime mesulyetsizdir.xahis edirem komek edin |
Cavab: Biz bu işlərə baxmıriq,alıcı hüququnu qoryuruq. |
|
|
|
|
09.04.2021 |
Mələk Nəbiyeva |
Sual: Salam. Mən 07.04.2021-ci il tarixində online lasin sifariş etmişdim. Ölçümü onlara dedim, lakin onlar mənə başqa ölçü təklif etdilər, amma mən yenə də öz bildiyim ölçünü sifariş etdim. Həmin günü sifarişimi götürdüm, lakin ölçü uyğun olmadığı üçün dəyişdirmək istədim, amma indi dəyişmirlər. Almazdan əvvəl dəyişdirə biləcəyimi söyləmişdilər. Amma iki gündür whatsappdan yazıram, zəng edirəm cavab vermirlər. Adi zəng etmək olmur, ancaq whatsapp üzərindən danışırlar. Mən hüquqlarımı bilirəm, amma kimə, hara şikayət edəcəyimi bilmirəm. Onların əlaqə nömrələrini qeyd edirəm: 050-405-39-81 |
Cavab:
Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
09.04.2021 |
Yasar Orucov |
Sual: Salam bizim evin duz qabaqinda yemekxana acilib ickiden icib pian olurlar pencereleride aciq soyunc soyulur ve sesleri bizi cox narahat edir bununla baqli kime muraciet edim |
Cavab: Bakı şəhər İcra hakimiyyətinə rəsmi ərizə ilə müraciət edin. |
|
|
|
|
09.04.2021 |
İrana Sultanova |
Sual: Salam, hörmətli Azad istehlakçı birliyi.2 aprel 2021-ci il tarixində mağazadan hədiyyəlik bir əşya aldım (gümüş sep,boyunbağ). Əşya bəyənilmədi və onu mağazaya geri qaytarmaq istədim. Amma mağaza qəbul etmədi, baxmayaraq ki 14 günlük müddət keçməyib, ödəniş qəbzi var və qablaşma pozulmayıb.Sizə olan sualım: Mağaza bunu geri götürməlidirmi? Geri götürməli deyilsə, bunu hansı qanuna əsasən edə bilər?09.04.2021.Öncədən təşəkkür edirəm. |
Cavab: Nk-nin 114 saylı qərarına görə qiymətli metallar dəyişdirilməyən və qaytarılmayan mallar siyahısındadır. |
|
|
|
|
05.04.2021 |
Ziya Məcid |
Sual: Salam,08.03.2021-ci il tarixinə planlaşdirilan konsert üçün online sifarişlə aldiğim 2ədəd elektron bileti, konsertin tarixinin 8ay sonraya təyin olunmasi səbəbi ilə geri qaytarmaq istədim və zng vasitəsi ilə şirkətlə əlaqə saxladım. Ordan mənə istəyimin qeydə alındığını amma vəsaitin yalniz pandemiya şəraitindən sonra qaytarılacağını bildirdilər. Səbəb olaraq da texniki şöbənin pandemiya səbəbi ilə işləməməsini göstərdilər halbuki pandemiya şəraitində biletlerin satışı online və yerində davam etdirildi. Bilet satışı və call operatorların işləməsi amma biletlərin qaytarılması ilə bağlı olan işçilərin işləməməsi ağlımda hüquqlarımın pozulası ilə bağlı suallar doğrdu . Sizcə şirkətin buna hüququ varmi və ya mənim şirkətdən şikayət etmək hüququm. Öncədən təşəkkürlər. |
Cavab:
Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
04.04.2021 |
NoveltyDmvExperts reganjames818@gmail.com |
Sual: Mən Octapustickets bu uşaqlar ilə dostlarınız və ailə təcrübələrini bölüşmək üçün buradayam . biz klonlaşdırılmış proqramlaşdırılmış kredit kartları istifadə və kredit reytinq artırılması hər hansı bir problem olmadan şəxsiyyət dəyişdirmək üçün idarə, çünki biz bu gün çox xoşbəxtik . istənilən bankomatda rahatlıqla çəkilən seçimimiz üzrə məbləğlərlə yüklənmiş kredit kartları da Bizi Ali dərəcəli saxta banknotlar ilə təmin edirdi . Bu gün biz heç mənim ailə üçün arzusunda olduğunuz həyat yaşayır, ilk biz bu octapustickets oğlan tapmaq qədər mümkün olduğunu düşündü və mən App Store nazil və onun ID (Octapustickets) onunla söhbət ki, me Seçici App haqqında söhbət deyil və o, mənim həyat, fikir və hər şeyi görmək üçün yol dəyişdi . Bu gün bir çox illər əvvəl xəyal etdiyim milyonlarla hərəkət edirəm .. Wickr Me : octapustickets E-MAİL: pompanopapers1@protonmail.comWhatsapp: +1408-872-5899TELEQRAM : @OCTAPUSTİCKETSZiyarət: https:noveltydmvexperts.comblank-credit-card-template-buy-credit-card-online-prepaid-buy-credit-card-information |
Cavab: Rica edirəm RƏDD OLUN! |
|
|
|
|
31.03.2021 |
Anar Huseynov |
Sual: salam. Kapital bank vasitısi ilı Bir Kart taksit kartini bir öncə əldə etdim və mənə bankdan birdilər ki. kartdan bir il ərzində istifadı olunmasa ilin sonunda 35 manat hesabdan cıxılacaq. Bir il ərzində İrshad Telekomdan soyuducu Kontakt home maqasasindan 1 ədəd mobil telefon və ip TV VƏ USHAQ QEYİM DUKANİNAN PALTARLAR ALMISHAM indide menen 35 azn cixilar ki sen alaish verish etmemisen. Nezere alsaq ki bir ildir ki Azerbaycanda podemi hokum surur ve hec bir maqaza dukan demek olar ki ishlemir men nece alish verish ede biler .Sizden xahish edirem ki mene meslehet verin ne etmek olar |
Cavab:
Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
31.03.2021 |
Daniel Jerry LEE |
Sual: Programme ATM cardDo you know that you can withdraw cash from any ATM machine !!!We have specially programmed ATM cards that can be used to raise cash in ATMs push, shopsbusinesses. We sell these cards to all our customersinterested buyers worldwide, the cards have a daily withdrawal limit of 5000 at ATMup to 100,000 spending limit in the stores.We also offer the following services:1) Western TRANSFERS2) BANKSLOGINS3) BANK TRANSFERS4) CRYPTOCURRENCY MINING5) PURCHASE OF GIFT CARDS6) SUBMISSION OF ACS7) WALMART TRANSFERS8) BITCOIN INVESTMENTS9) REMOVAL OF NAME FROM DEBIT RECORDCRIMINAL RECORDING10) BANKHACKINGBecoming wealthyliving the lifestyle of the richfamous is the dream of many.while most people go to work look fother ethical methods to make money online.The empty ATM withdraws money from any ATM machinesthere is no name fit because it is empty, just your PIN will be on it, it is not traceable. in the world.Contact: Daniel Jerry LEEEmail: lee.jerry5555@gmail.com+3197005033695ICQ757580619 |
Cavab: |
|
|
|
|
30.03.2021 |
Orkhan Jafarov |
Sual: Salam. Son iki gündə "1 nömrəli çorək zavodunun" və "Çörəkçi" zavodunun istehsal etdiyi 700 qramlıq çörəyin qiymərti supermarketlər (Araz, Rahat) 50 qəpikdən 55 qəpiyə qədər qaldırıblar. Lakin çörəyin qiymət artımı dövlət tərəfindən nəzərdə tutulmayıbdır. Bununla əlaqədar hansı quruma şikayət bildirmək olar. |
Cavab: Çörəyin qiyməti dövlət tərəfindən tənzimlənmir,sərbəsdir! 195-2 telfonu ilə İqtisad Nazirliyinə müraciət edə bilərsiniz. |
|
|
|
|
27.03.2021 |
Marmar Humbatova |
Sual: Salam.mən Jetto kargo vasitəsi ilə Türkiyədnmaye məhsullari sifariş etmişəm.sifariş edən zaaman qiymətlərlə tanış olmusam.750qr -1 kq aralıqında sifarişlərin daşınma haqqı 7.50 iyazılıb.bu şəkildə (750qr-1kq 7.50)Sayta daxil oldum saytda qiymətlərə baxdimki 1kq-5kq arası daşınma xərci 3.90,5kq-100kq arası 3.49 qeyd edilib.ona uygunda mən 8 kq və 3.5 kq çəkidə 2 baglama sifariş etmişəm.saytda da qiymətlər 3.90 və 3.49 La hesabıanmış şəkildə yazılıb.ancaq bu agilli kargo şirkəti məndən hər kq üçün 7.50 ödəməyimi tələb edir.özdə məhsulu görməmiş.icində məhsul sınıq ya itib baxmamış məndən ödənişini etməsən məhsullari sənə Gəncəyə göndərməyəcəyik.və tələb edirlər ki ödənişi karta ödəyim sonra məhsullari sizə göndərəcəyik deyirlər.saytda göstərilən qiymətdən 3 dəfə cox pul tələb edirlər.mən bu məsələdə haqımı tələb edirəm,və onlara o qədər pul ödəmək fikrim yoxdir.müşdriləri aldadıb saytda uciz qiymət yazir,məhsul gələndən sonra o qiymətin 23 qatını tələb edirlər.hara şikayet edisen et deyirler.məhsulunu dediyimiz məbləği ödəməsən Gəncəyə göndərməyəcəyik deyərək hələ şantaj edirlər.bunun ücün hara müraciət edim,şikayətimi haraya bildirim? Xaiş edirəm mənə köməklik edin |
Cavab: Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
25.03.2021 |
Kemale Memmedova |
Sual: Salam.men kantakt home telefo almisam telefon 1 ay pis isledikden sonra xarab oldu.servise apardi. 1 ci diaqnostika teyi men tereffen xarab olduqunu bildirdi.men razi olmadiqda bu reyle.2 ci defe telefonda oz.qusuru olduqunu deyisdire bileceyimi dediler.amma bu 2 ci telefondu prablemli.1 defede islenmis telefon satmisdilar.ona gote yenisini yox qaytarmaq istediyimi dedim.kreditle alinib.20 azn odenis etmisem.indide menden 64 man teleb edirler xarab telefonlarina gore.bu nece olmalidir? |
Cavab: Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
24.03.2021 |
MARY MASON |
Sual: Sky Wealth kredit firması,% 0f 3 faizlə kredit veririk.Yaxşı günlər cənab mən am.Biz özəl bir şirkətik və kreditin miqdarını təyin edərkən aşağı faizli kreditlər təqdim edirik, işin inkişafı üçün 1.000 Avroluq kreditin 100 milyon kredit şərtləri arasında: kənar işin genişləndirilməsi üçün rəqabət.(Whatsapp nömrəsi: +79652625435)Biz müxtəlif kredit təklif edirik* Şəxsi kreditlər (təminatlı və təminatsız)* İş kreditləri (təminatlı və təminatsız)* Konsolidasiya kreditiƏvvəlcədən ödəniş yoxdurBu elanı oxumaq üçün vaxt ayırdığınız üçün sizə təşəkkür edirik, daha çox məlumat və sorğu üçün bu gün bizə elektron poçt göndərinskywealthloanfirm@gmail.comskywealthloanfirm@gmail.comskywealthloanfirm@gmail.comŞirkət veb saytından da bizə müraciət edə bilərsiniz: http:skywealthloanfirm.wixsite.comwebworldXanım Mary Mason. |
Cavab: Bizə pul lazım deyil!!! Belə məktub yazmayın!!! |
|
|
|
|
20.03.2021 |
Riad efendiyev |
Sual: Salam. Solitonda playstation 5 almag istiyirdim ve onlarda instagram sosial sebekesinde qoyulan postda yazilmiwdi ki martin 4unen etibaren ala bilersiz. Ve orgendiyime gore yari giymetini oduyub, oz adiva rezerv elemek olardi. Ve men fevralin 15i solitona gedib, pulun yarisini oduyub, rezerv eledim. Ve soruwdum ki hacan gelib goture bilerem, mene deyilen “Martin 4u ve yaxud 5i biz size zeng edeciyik, gelib goture bilersiz. Martin 4u mal gomrukde iliwdi, lakin mene bu xeber bawga sexs deyir, solitonnan bir xeberde yoxdu. Zeng eliyib aydinlawdirannan sonra, solitonda bu informasiyani tesdiq edib. Martin 11i zeng eliyib soruwanda ki playstation 5 hacan gelecek gomrukden, mene deyilir ki sabah gelecek, amma mehdud sayda olduguna gore, siyahida kim birinci pulu oduyub ona verilecek. Mennen pul alanda deyilmiyib ki mehdud sayda gelecek ve siyahi olacag. Ve elede oldu, men geldim yoxdu mal, deyiller gozduyun. Ve dedikleri odu ki sirket sehv deyib. Dedikleri ancaq sebrli olun, martin axriycun gelmelidi. Hec bir deqiq vaxt deyilmedi ve dedikler ancaq sebrli olun. Bu gun , martin 20si, bayram gunu zeng edib deyiller ki, gelin puluvuzu goturun. Magazaya gedib soruwanda ki biz axi bele daniwmamiwig, dedikler odu ki “yallannan pul saxlamagin menasi yoxdu, bilmirik hacan gelecek”. Men hara sikayet ede bilerem ki meni aldadiblar ve malin tez getirilmesinde hec bir addim atilmamishdir. Xidmet- 0. Mene hec kim zeng elemirdi ki bir melumat versinler. Her addim menim terefimden olurdu. Pulu bu gun goturdum cunki orda saxlamagin menasi yox idi. Men hara sikayet ede bilerem, ve sikayetim baxilacagmi? Isteyim ancag mene ne geder mumkunduse playstation 5i getirsinler ve hansi giymete daniwilmiwdisa o giymete almagdi. Cox sag olun. |
Cavab: Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
15.03.2021 |
Ramin Hemidov |
Sual: Salam, Dr.gusto firmasinin mehsullarini hansi shirket Azerbaycana getirir? Yeni topdan satishla hardan almaq olar? |
Cavab: Bağşlayın,biz alıcı hüququnu qoruyuruq,bizdə belə məlumat olmur. |
|
|
|
|
12.03.2021 |
Pərvanə Kazımova |
Sual: Salam. Biz fotoapparat üçün obyektiv almışıq. Satıcını internet elanından tapmışıq. Obyektivin işləməsini, necə foto çəkməsini fotoqraf yoxladı, müsbət rəy verdi, biz də 630 nəqd ödəniş edib aldıq. Qeyd edim ki, qızıma almışıq, qızım yeni öyrənir fotoqraf işini. Obyektivdən yalnız kursa gedəndə istifadə edib və onunla çox səliqə ilə davranıb. Obyektivi alandan qısa müddət keçməsinə baxmayaraq (təxminən 1 ay), artıq problemlər yaranıb. Ustaya apardıq dedi ki, indi təmir olunmalıdır, əgər təmir olunmasa, sonra təmiri üçün 200-300 manat tələb olunacaq. Çox güman ki, satan adam onun bu qüsurunu bilib, satıb canını qurtarıb. Satan adama vəziyyəti dedik. O isə "mənlik deyil" deyərək, pulu qaytarmaqdan imtina edir. Mən tam əminiklə deyirəm ki, qızım obyektivlə çox ehtiyatla davranıb və bu cihaz heç bir zərbə, yaxud digər hərəkətlərə məruz qalmayıb. Mən istəmirəm qanqaraçılıq, dava-dalaş olsun. Xahiş edirəm bir məsləhət verin. Çox sağ olun. |
Cavab:
Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
04.03.2021 |
Mabuba Mammadova |
Sual: Salam mən Məhbubə Məmmədova expargo kargo sirketine getirmesi ucun trendyoldan Məhsul sifaris etmisdim fevralin 2 sinden mehsulu sisteme vurmurlar ve mene duzgun melumat vermirler defelerler zeng etmeyime ve ya muracietler etmeyime baxmayaraq (mehsulun faktura dasinma senedleri hamisina gondermisem) ve men 1aydir gozleyirem ve ne qeder gozleyecem ve ya niye gozlemeliyem bilmirem.sirket menim basqa mehsulumu 1 gun turkiyede artiq saxladigi ucun 1 dollar elave odednis almisdir indi ise meni 31 gundur gozleyirem.Mehsulu cox boyuk ehtimal itiriblər mehsulun odenisi isteyirem onada bir cavab veren yoxdur.men Bu Expargodan hara sikayet edim mənim məhsulum ən azından ödənişini ala bilim.Öncədən təşəkkürlər |
Cavab: Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
02.03.2021 |
Ziya Naghiyev |
Sual: Nəzərinizə çatdırıram ki, Turxan Nağızadə tərəfindən (müştəri kodu D361903) "mənim üçün sifariş et" vasitəsi ilə sifariş verilmiş "Qcy t7" model qulaqcıq 25 yanvar 2021-ci il tarixində Dynamic Express şirkətinin 28 May ms, Dilarə Əliyeva 235, Dəmir yolu vağzalı, 2-ci mərtəbədə yerləşən ofisindən alınmışdır. Qulaqcığın sağ tərəfinin səsinin zəif çıxması səbəbindən 27 Yanvar tarixində Messenger vasitəsi ilə şirkətin əməkdaşlarına qüsur barədə müraciət edilmişdir. Elə həmin gün şirkətin əməkdaşlarının təlimatına əsasən məhsul geri qaytarılmışdır. Məhsulu bizdən təhvil alınanda əməkdaşlar tərəfindən qulaqçığın qüsuru yoxlanılmış və sonra təhvil götürülmüşdür. Bizə bildirildi ki, şirkət tərəfindən iadə kodu alınıb məhsul yenisi ilə dəyişdiriləcək və bu barədə 2 gün içində bizə məlumat veriləcəkdir. Ancaq heç kim zəng etmədi. Bizə məlumat verilmədiyi üçün 9 fevral tarixində yenidən ofisə yaxınlaşdım. Məlum oldu ki, əməkdaşlar qulaqcıq üçün iadə kodu almağı unutmuş və onu iadə olunan məhsulların siyahısına daxil etməmişlər. Anlayış göstərərək bu məsələnin gec də olsa həll olunmasını xahiş etdim. İçəridən gətirdikləri qulaqcığı kağıza bükərək mobil nömrəmizi və müştəri kodunu kağızın üzərinıə yazıb, bu məsələnin həll olunacağını bizə dedilər. Bir daha bizə bildirildi ki, 1-2 gün ərzində bizə məlumat veriləcəkdir. Amma yenə də məlumat verilmədi. 22 fevral tarixində üçüncü dəfə ofisə yaxınlaşdım. Xanım əməkdaşa müraciət etdim. O, telefonla əlaqə saxladıqdan sonra lk öncə bizə dedi ki, Türkiyə tərəfi avadanlığın istifadə olunduğu səbəbindən məhsulu iadə etmir. Mən isə öz növbəsində qeyd etdim ki, elektron avadanlığın işləyib işləməməsi yanlız istifadə olunduqdan sonra müəyyən edilir. "Bu günə qədər istifadə etmədən, məsafədən hansı elektron avadanlıq test edilib?" sualına cavab ala bilmədim. Bir neçə dəqiqədən sonra xanım əmədaş telefonla danışdıqdan sonra mənə bildirdi ki, iadə müddəti bitdiyi üçün Türkiyə tərəfi məhsulu dəyişmir. Mən isə bildirdim ki, iadə müddətinin gecikməsi sizin əməkdaşların ucbatından baş vermişdir. Sonra mənə Türkiyə tərəfi ilə bir daha danışacaqları deyildi və 1-2 günə əlaqə saxlayacaqlarını bildirsələr də, heç kim əlaqə saxlamadı, özüm zəng etmək məcburiyyətində qaldım. Açıq aydın görsənir ki, xanım əməkdaşın bizə dediyi müxtəlif səbəblər Türkiyə tərəfinin deyil, içəridə oturan bəzi əməkdaşların uydurduğu bəhanələrdir. Bundan əlavə, ilk gündən əməkdaşlardan satıcı mağazanın adını və ünvanını soruşsamsa da, mənə bu barədə məlumat verə bilməyəcəklərini demişlər. Halbu ki, mən də öz vasitələrimlə satıcı mağaza ilə əlaqə yaradıb, məsələnin həll olunmasına dəstək ola bilərdim. Sonuncu dəfə, 1 mart 2021-ci il tarixdə qulaqcığın dəyişdirə bilməyəcəklərini mənə dedilər. Ancaq faktiki olaraq lk mərhələdə dəyişdirmək mümkün idi. İadə müddəti 15 gündür, Dynamic Express şirkətinin əməkdaşlarının səhlənkarlığı ucbatından bu müddət ötürülmüşdür.Xahiş edirəm bu məsələnin həll yollarını tapmaqda mənə köməklik göstərəsiniz.Hörmətlə Ziya Nağıyev |
Cavab: Məsləhət: Ya 195-2;4981504;4981501 telefonları ılə dövlət orqanına müraciət edin VƏ YA mənim adıma ətraflı əriszə yaz imza qoy göndər eyub@consumer.baku.az (yax şı olarki ə\rizəni flaşa yazıb ofisimizə gətirəsiniz,sizin iştirakınızla çalışıb danışıq yolu ilə həll edəm) |
|
|
|
|
28.02.2021 |
Bayram Sirinov |
Sual: Salam sizde Alpen Gold olur ve olursa elaqe nomresi verinde |
Cavab: Bağşlayın elə əlaqələr bizdə olmur və biz alıcı hüquqlarını qoruyuruq. |
|
|
|
|
27.02.2021 |
Ilham Abbasov |
Sual: Salam,yerli provayder sirketlerin birinden istifade edirem.Indi men onlarin teklif etdiyi aparati(ip tuneri)deyismek isteyirem.Onlarin ise tarif plani artirdiqdan sonra bunu deyise bileceklerini soyleyirler.Bu mehsul barede melumat saytlarinda yerlesdiribler amma tarifle bagli hec bir sey qeyd etmeyibler.Sual istehlakci huququ pozulur?Men sikayet ede bileremmi cunki istehlakciya tarifle bagli hec bir melumat verilmeyib sadece agizdan agiza deyilir hec bir qayda resmi qoyulmayib hec bir yerde.Etirazimi bildirmisem ola biler ki nese saytda deyisiklik elesinler amma hal hazirda hec bir melumat yoxdu ve men saytin seklin cekib goturmusem |
Cavab: Bəli Sizin məlumat almaq hüququnuz pozulub. 195-2 telfonu ilə dövlət orqanına şıkayət edə bilərsiniz. |
|
|
|
|
26.02.2021 |
Elvin Cebrayilov |
Sual: salam hervaxtiniz xeyir men airpods 2 almisam mal problemli cixmasada men nausniki qaytarmax isdeyirem deyiller gigiyenik mehsuldu qaytara bilmersiz duzdu? qaytarmax huququm yoxdu? |
Cavab: Qaytarmaq hüququnuz var. |
|
|
|
|
19.02.2021 |
Fikret Sabanov |
Sual: Salam.bize su filtri getirib quraşdiriblar. Seheri gun cox baha oldugu ucun geri qaytarmaq istediyimizi bildirdik. Bize geri qaytarsaq 600 azn cerime odemeli oldugumuzu bildirdiler. Biz cerime odemeliyikmi.bildiyime gore 14 gun muddetinde qaytarma huququmuz var. Zehmet olmazsa melumatlandirardiz. |
Cavab: Qaytarmağa hüququnuz var. Mənim adıma ətraflı ərizə yazın kompüterdə imza qoyun çatdırın çalışım kömək edim. |
|
|
|
|
14.02.2021 |
Loan Mr. Anthony |
Sual: Hər hansı bir maddi yardıma ehtiyacınız var? Şəxsi kreditlər? Biznes kreditləri? İpoteka krediti? Şirkət kreditləri? Kənd təsərrüfatı və layihə maliyyələşdirilməsi? % 2 faizlə kredit veririk! Əlaqə: (atlantainfrafinn@gmail.com)WhatsApp Nömrəsi: +919148049099 |
Cavab: Bu xarakterli məktubla bizə təklif verməyin! |
|
|
|
|
09.02.2021 |
Teymur Ismayılov |
Sual: Salam.Men İrsadelectroniksden Samsunq xolodelnikini almışam. Xolodelnik 6 ay işleyenden sonra xarab olub mende xolodelnikin yenisi ile evez edilmesini teleb etmişem amma menim telebim yerine yetirilmir. Bu işde mene kömek etmeyinizi xahiş edirem. |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazıb flaşda gətirin ofisimizə çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya İqtisad nazirliyinə z edib şikayətinizi bildirin |
|
|
|
|
01.02.2021 |
Laman Muradova |
Sual: Salam. Men bir magazadan sac ucun 160 manata keratin almisam, keratini magazanin mene gosterdiyi texnika ile sac ustasi saclarima qoydugu halda malin keyfiyyetsizliyi ucbatindan saclarim yanib. indi malin boyuk ekseriyyeti qablasdirmada qaldigi ucun onu magazaya qaytarib pulumun geri qaytarilmasini teleb etmek isteyirem lakin Istehlakcilarin huquqlarinin qorunmasi agentliyinden mene telesik bashdansovdu verilen cavaba gore kosmetika mallarini magazaya geri qaytarib pulumu geri teleb etmek qanunla mumkun deyil. Oyrenmek isteyirem ki mene verilen melumat ne derecede dogrudu? |
Cavab: Verilən məlumat qanuna uyğundur,təəssüf! |
|
|
|
|
28.01.2021 |
Terlan Baxsiyev |
Sual: Salam, hormetli azad istehlakcilar birliyi. 20.01.21 tarixinde 45ci mehellede yerlesen Ordubad marketden usaq qidasi almisdim. Amma lazim olan qidani almamisdim deye qaytarmaq qerarina geldim. 24.01.21 tarixinde aldigim malin ceki ile qaytarmaga getdim. Lakin mene bu usaq qidasidi, bunu qaytara bilmerik, siz onu hansi seraitde saxlamisiniz bilmirik dediler. Halbuki malin saxlanma seraiti normal otaq temperaturundadir( 25C-ye kimi). Nece yardimci ola bilersiniz? |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazıb flaşda gətirin ofisimizə çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya İqtisad nazirliyinə z edib şikayətinizi bildirin |
|
|
|
|
28.01.2021 |
Ramil Abdullayev |
Sual: Salam men starex kargo sirketinnen sikayetciyem, sifarisim uzerinde hec bir melumat olmadan mene verdiler ki, senindir, soruwanda ki, burda hec ad siyad yazilmayib, dediler bele de olur, amma bu yanlışdır,bu basqasinin da ila biker ve sifarisim tam olaraq tehvil verilmedi, odenis etdikde ise cek vermirlər istedikde ise deyirlər ki neyinse uzsrinde qol cekib verirler, zdhmey olmaza mene meslehet verin ve onlarin bu yanlış hereketinin basqalarina da zerer vermemesi ucun müəyyən tedbirler gormek lazimdir və |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazıb flaşda gətirin ofisimizə çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya İqtisad nazirliyinə z edib şikayətinizi bildirin . |
|
|
|
|
|
Sual yaz |
|
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
|
|
|
|
|