|
Sual yaz |
|
30.03.2021 |
Orkhan Jafarov |
Sual: Salam. Son iki gündə "1 nömrəli çorək zavodunun" və "Çörəkçi" zavodunun istehsal etdiyi 700 qramlıq çörəyin qiymərti supermarketlər (Araz, Rahat) 50 qəpikdən 55 qəpiyə qədər qaldırıblar. Lakin çörəyin qiymət artımı dövlət tərəfindən nəzərdə tutulmayıbdır. Bununla əlaqədar hansı quruma şikayət bildirmək olar. |
Cavab: Çörəyin qiyməti dövlət tərəfindən tənzimlənmir,sərbəsdir! 195-2 telfonu ilə İqtisad Nazirliyinə müraciət edə bilərsiniz. |
|
|
|
|
27.03.2021 |
Marmar Humbatova |
Sual: Salam.mən Jetto kargo vasitəsi ilə Türkiyədnmaye məhsullari sifariş etmişəm.sifariş edən zaaman qiymətlərlə tanış olmusam.750qr -1 kq aralıqında sifarişlərin daşınma haqqı 7.50 iyazılıb.bu şəkildə (750qr-1kq 7.50)Sayta daxil oldum saytda qiymətlərə baxdimki 1kq-5kq arası daşınma xərci 3.90,5kq-100kq arası 3.49 qeyd edilib.ona uygunda mən 8 kq və 3.5 kq çəkidə 2 baglama sifariş etmişəm.saytda da qiymətlər 3.90 və 3.49 La hesabıanmış şəkildə yazılıb.ancaq bu agilli kargo şirkəti məndən hər kq üçün 7.50 ödəməyimi tələb edir.özdə məhsulu görməmiş.icində məhsul sınıq ya itib baxmamış məndən ödənişini etməsən məhsullari sənə Gəncəyə göndərməyəcəyik.və tələb edirlər ki ödənişi karta ödəyim sonra məhsullari sizə göndərəcəyik deyirlər.saytda göstərilən qiymətdən 3 dəfə cox pul tələb edirlər.mən bu məsələdə haqımı tələb edirəm,və onlara o qədər pul ödəmək fikrim yoxdir.müşdriləri aldadıb saytda uciz qiymət yazir,məhsul gələndən sonra o qiymətin 23 qatını tələb edirlər.hara şikayet edisen et deyirler.məhsulunu dediyimiz məbləği ödəməsən Gəncəyə göndərməyəcəyik deyərək hələ şantaj edirlər.bunun ücün hara müraciət edim,şikayətimi haraya bildirim? Xaiş edirəm mənə köməklik edin |
Cavab: Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
25.03.2021 |
Kemale Memmedova |
Sual: Salam.men kantakt home telefo almisam telefon 1 ay pis isledikden sonra xarab oldu.servise apardi. 1 ci diaqnostika teyi men tereffen xarab olduqunu bildirdi.men razi olmadiqda bu reyle.2 ci defe telefonda oz.qusuru olduqunu deyisdire bileceyimi dediler.amma bu 2 ci telefondu prablemli.1 defede islenmis telefon satmisdilar.ona gote yenisini yox qaytarmaq istediyimi dedim.kreditle alinib.20 azn odenis etmisem.indide menden 64 man teleb edirler xarab telefonlarina gore.bu nece olmalidir? |
Cavab: Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
24.03.2021 |
MARY MASON |
Sual: Sky Wealth kredit firması,% 0f 3 faizlə kredit veririk.Yaxşı günlər cənab mən am.Biz özəl bir şirkətik və kreditin miqdarını təyin edərkən aşağı faizli kreditlər təqdim edirik, işin inkişafı üçün 1.000 Avroluq kreditin 100 milyon kredit şərtləri arasında: kənar işin genişləndirilməsi üçün rəqabət.(Whatsapp nömrəsi: +79652625435)Biz müxtəlif kredit təklif edirik* Şəxsi kreditlər (təminatlı və təminatsız)* İş kreditləri (təminatlı və təminatsız)* Konsolidasiya kreditiƏvvəlcədən ödəniş yoxdurBu elanı oxumaq üçün vaxt ayırdığınız üçün sizə təşəkkür edirik, daha çox məlumat və sorğu üçün bu gün bizə elektron poçt göndərinskywealthloanfirm@gmail.comskywealthloanfirm@gmail.comskywealthloanfirm@gmail.comŞirkət veb saytından da bizə müraciət edə bilərsiniz: http:skywealthloanfirm.wixsite.comwebworldXanım Mary Mason. |
Cavab: Bizə pul lazım deyil!!! Belə məktub yazmayın!!! |
|
|
|
|
20.03.2021 |
Riad efendiyev |
Sual: Salam. Solitonda playstation 5 almag istiyirdim ve onlarda instagram sosial sebekesinde qoyulan postda yazilmiwdi ki martin 4unen etibaren ala bilersiz. Ve orgendiyime gore yari giymetini oduyub, oz adiva rezerv elemek olardi. Ve men fevralin 15i solitona gedib, pulun yarisini oduyub, rezerv eledim. Ve soruwdum ki hacan gelib goture bilerem, mene deyilen “Martin 4u ve yaxud 5i biz size zeng edeciyik, gelib goture bilersiz. Martin 4u mal gomrukde iliwdi, lakin mene bu xeber bawga sexs deyir, solitonnan bir xeberde yoxdu. Zeng eliyib aydinlawdirannan sonra, solitonda bu informasiyani tesdiq edib. Martin 11i zeng eliyib soruwanda ki playstation 5 hacan gelecek gomrukden, mene deyilir ki sabah gelecek, amma mehdud sayda olduguna gore, siyahida kim birinci pulu oduyub ona verilecek. Mennen pul alanda deyilmiyib ki mehdud sayda gelecek ve siyahi olacag. Ve elede oldu, men geldim yoxdu mal, deyiller gozduyun. Ve dedikleri odu ki sirket sehv deyib. Dedikleri ancaq sebrli olun, martin axriycun gelmelidi. Hec bir deqiq vaxt deyilmedi ve dedikler ancaq sebrli olun. Bu gun , martin 20si, bayram gunu zeng edib deyiller ki, gelin puluvuzu goturun. Magazaya gedib soruwanda ki biz axi bele daniwmamiwig, dedikler odu ki “yallannan pul saxlamagin menasi yoxdu, bilmirik hacan gelecek”. Men hara sikayet ede bilerem ki meni aldadiblar ve malin tez getirilmesinde hec bir addim atilmamishdir. Xidmet- 0. Mene hec kim zeng elemirdi ki bir melumat versinler. Her addim menim terefimden olurdu. Pulu bu gun goturdum cunki orda saxlamagin menasi yox idi. Men hara sikayet ede bilerem, ve sikayetim baxilacagmi? Isteyim ancag mene ne geder mumkunduse playstation 5i getirsinler ve hansi giymete daniwilmiwdisa o giymete almagdi. Cox sag olun. |
Cavab: Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
15.03.2021 |
Ramin Hemidov |
Sual: Salam, Dr.gusto firmasinin mehsullarini hansi shirket Azerbaycana getirir? Yeni topdan satishla hardan almaq olar? |
Cavab: Bağşlayın,biz alıcı hüququnu qoruyuruq,bizdə belə məlumat olmur. |
|
|
|
|
12.03.2021 |
Pərvanə Kazımova |
Sual: Salam. Biz fotoapparat üçün obyektiv almışıq. Satıcını internet elanından tapmışıq. Obyektivin işləməsini, necə foto çəkməsini fotoqraf yoxladı, müsbət rəy verdi, biz də 630 nəqd ödəniş edib aldıq. Qeyd edim ki, qızıma almışıq, qızım yeni öyrənir fotoqraf işini. Obyektivdən yalnız kursa gedəndə istifadə edib və onunla çox səliqə ilə davranıb. Obyektivi alandan qısa müddət keçməsinə baxmayaraq (təxminən 1 ay), artıq problemlər yaranıb. Ustaya apardıq dedi ki, indi təmir olunmalıdır, əgər təmir olunmasa, sonra təmiri üçün 200-300 manat tələb olunacaq. Çox güman ki, satan adam onun bu qüsurunu bilib, satıb canını qurtarıb. Satan adama vəziyyəti dedik. O isə "mənlik deyil" deyərək, pulu qaytarmaqdan imtina edir. Mən tam əminiklə deyirəm ki, qızım obyektivlə çox ehtiyatla davranıb və bu cihaz heç bir zərbə, yaxud digər hərəkətlərə məruz qalmayıb. Mən istəmirəm qanqaraçılıq, dava-dalaş olsun. Xahiş edirəm bir məsləhət verin. Çox sağ olun. |
Cavab:
Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
04.03.2021 |
Mabuba Mammadova |
Sual: Salam mən Məhbubə Məmmədova expargo kargo sirketine getirmesi ucun trendyoldan Məhsul sifaris etmisdim fevralin 2 sinden mehsulu sisteme vurmurlar ve mene duzgun melumat vermirler defelerler zeng etmeyime ve ya muracietler etmeyime baxmayaraq (mehsulun faktura dasinma senedleri hamisina gondermisem) ve men 1aydir gozleyirem ve ne qeder gozleyecem ve ya niye gozlemeliyem bilmirem.sirket menim basqa mehsulumu 1 gun turkiyede artiq saxladigi ucun 1 dollar elave odednis almisdir indi ise meni 31 gundur gozleyirem.Mehsulu cox boyuk ehtimal itiriblər mehsulun odenisi isteyirem onada bir cavab veren yoxdur.men Bu Expargodan hara sikayet edim mənim məhsulum ən azından ödənişini ala bilim.Öncədən təşəkkürlər |
Cavab: Məsləhət:1)195-2:4981504/01 z et dövlət orqanına şıkayətini bildir və ya ,2) mənim adıma ətraflı ərizə yaz kompüterdə,imza qoy çalışım həll edim. |
|
|
|
|
02.03.2021 |
Ziya Naghiyev |
Sual: Nəzərinizə çatdırıram ki, Turxan Nağızadə tərəfindən (müştəri kodu D361903) "mənim üçün sifariş et" vasitəsi ilə sifariş verilmiş "Qcy t7" model qulaqcıq 25 yanvar 2021-ci il tarixində Dynamic Express şirkətinin 28 May ms, Dilarə Əliyeva 235, Dəmir yolu vağzalı, 2-ci mərtəbədə yerləşən ofisindən alınmışdır. Qulaqcığın sağ tərəfinin səsinin zəif çıxması səbəbindən 27 Yanvar tarixində Messenger vasitəsi ilə şirkətin əməkdaşlarına qüsur barədə müraciət edilmişdir. Elə həmin gün şirkətin əməkdaşlarının təlimatına əsasən məhsul geri qaytarılmışdır. Məhsulu bizdən təhvil alınanda əməkdaşlar tərəfindən qulaqçığın qüsuru yoxlanılmış və sonra təhvil götürülmüşdür. Bizə bildirildi ki, şirkət tərəfindən iadə kodu alınıb məhsul yenisi ilə dəyişdiriləcək və bu barədə 2 gün içində bizə məlumat veriləcəkdir. Ancaq heç kim zəng etmədi. Bizə məlumat verilmədiyi üçün 9 fevral tarixində yenidən ofisə yaxınlaşdım. Məlum oldu ki, əməkdaşlar qulaqcıq üçün iadə kodu almağı unutmuş və onu iadə olunan məhsulların siyahısına daxil etməmişlər. Anlayış göstərərək bu məsələnin gec də olsa həll olunmasını xahiş etdim. İçəridən gətirdikləri qulaqcığı kağıza bükərək mobil nömrəmizi və müştəri kodunu kağızın üzərinıə yazıb, bu məsələnin həll olunacağını bizə dedilər. Bir daha bizə bildirildi ki, 1-2 gün ərzində bizə məlumat veriləcəkdir. Amma yenə də məlumat verilmədi. 22 fevral tarixində üçüncü dəfə ofisə yaxınlaşdım. Xanım əməkdaşa müraciət etdim. O, telefonla əlaqə saxladıqdan sonra lk öncə bizə dedi ki, Türkiyə tərəfi avadanlığın istifadə olunduğu səbəbindən məhsulu iadə etmir. Mən isə öz növbəsində qeyd etdim ki, elektron avadanlığın işləyib işləməməsi yanlız istifadə olunduqdan sonra müəyyən edilir. "Bu günə qədər istifadə etmədən, məsafədən hansı elektron avadanlıq test edilib?" sualına cavab ala bilmədim. Bir neçə dəqiqədən sonra xanım əmədaş telefonla danışdıqdan sonra mənə bildirdi ki, iadə müddəti bitdiyi üçün Türkiyə tərəfi məhsulu dəyişmir. Mən isə bildirdim ki, iadə müddətinin gecikməsi sizin əməkdaşların ucbatından baş vermişdir. Sonra mənə Türkiyə tərəfi ilə bir daha danışacaqları deyildi və 1-2 günə əlaqə saxlayacaqlarını bildirsələr də, heç kim əlaqə saxlamadı, özüm zəng etmək məcburiyyətində qaldım. Açıq aydın görsənir ki, xanım əməkdaşın bizə dediyi müxtəlif səbəblər Türkiyə tərəfinin deyil, içəridə oturan bəzi əməkdaşların uydurduğu bəhanələrdir. Bundan əlavə, ilk gündən əməkdaşlardan satıcı mağazanın adını və ünvanını soruşsamsa da, mənə bu barədə məlumat verə bilməyəcəklərini demişlər. Halbu ki, mən də öz vasitələrimlə satıcı mağaza ilə əlaqə yaradıb, məsələnin həll olunmasına dəstək ola bilərdim. Sonuncu dəfə, 1 mart 2021-ci il tarixdə qulaqcığın dəyişdirə bilməyəcəklərini mənə dedilər. Ancaq faktiki olaraq lk mərhələdə dəyişdirmək mümkün idi. İadə müddəti 15 gündür, Dynamic Express şirkətinin əməkdaşlarının səhlənkarlığı ucbatından bu müddət ötürülmüşdür.Xahiş edirəm bu məsələnin həll yollarını tapmaqda mənə köməklik göstərəsiniz.Hörmətlə Ziya Nağıyev |
Cavab: Məsləhət: Ya 195-2;4981504;4981501 telefonları ılə dövlət orqanına müraciət edin VƏ YA mənim adıma ətraflı əriszə yaz imza qoy göndər eyub@consumer.baku.az (yax şı olarki ə\rizəni flaşa yazıb ofisimizə gətirəsiniz,sizin iştirakınızla çalışıb danışıq yolu ilə həll edəm) |
|
|
|
|
28.02.2021 |
Bayram Sirinov |
Sual: Salam sizde Alpen Gold olur ve olursa elaqe nomresi verinde |
Cavab: Bağşlayın elə əlaqələr bizdə olmur və biz alıcı hüquqlarını qoruyuruq. |
|
|
|
|
27.02.2021 |
Ilham Abbasov |
Sual: Salam,yerli provayder sirketlerin birinden istifade edirem.Indi men onlarin teklif etdiyi aparati(ip tuneri)deyismek isteyirem.Onlarin ise tarif plani artirdiqdan sonra bunu deyise bileceklerini soyleyirler.Bu mehsul barede melumat saytlarinda yerlesdiribler amma tarifle bagli hec bir sey qeyd etmeyibler.Sual istehlakci huququ pozulur?Men sikayet ede bileremmi cunki istehlakciya tarifle bagli hec bir melumat verilmeyib sadece agizdan agiza deyilir hec bir qayda resmi qoyulmayib hec bir yerde.Etirazimi bildirmisem ola biler ki nese saytda deyisiklik elesinler amma hal hazirda hec bir melumat yoxdu ve men saytin seklin cekib goturmusem |
Cavab: Bəli Sizin məlumat almaq hüququnuz pozulub. 195-2 telfonu ilə dövlət orqanına şıkayət edə bilərsiniz. |
|
|
|
|
26.02.2021 |
Elvin Cebrayilov |
Sual: salam hervaxtiniz xeyir men airpods 2 almisam mal problemli cixmasada men nausniki qaytarmax isdeyirem deyiller gigiyenik mehsuldu qaytara bilmersiz duzdu? qaytarmax huququm yoxdu? |
Cavab: Qaytarmaq hüququnuz var. |
|
|
|
|
19.02.2021 |
Fikret Sabanov |
Sual: Salam.bize su filtri getirib quraşdiriblar. Seheri gun cox baha oldugu ucun geri qaytarmaq istediyimizi bildirdik. Bize geri qaytarsaq 600 azn cerime odemeli oldugumuzu bildirdiler. Biz cerime odemeliyikmi.bildiyime gore 14 gun muddetinde qaytarma huququmuz var. Zehmet olmazsa melumatlandirardiz. |
Cavab: Qaytarmağa hüququnuz var. Mənim adıma ətraflı ərizə yazın kompüterdə imza qoyun çatdırın çalışım kömək edim. |
|
|
|
|
14.02.2021 |
Loan Mr. Anthony |
Sual: Hər hansı bir maddi yardıma ehtiyacınız var? Şəxsi kreditlər? Biznes kreditləri? İpoteka krediti? Şirkət kreditləri? Kənd təsərrüfatı və layihə maliyyələşdirilməsi? % 2 faizlə kredit veririk! Əlaqə: (atlantainfrafinn@gmail.com)WhatsApp Nömrəsi: +919148049099 |
Cavab: Bu xarakterli məktubla bizə təklif verməyin! |
|
|
|
|
09.02.2021 |
Teymur Ismayılov |
Sual: Salam.Men İrsadelectroniksden Samsunq xolodelnikini almışam. Xolodelnik 6 ay işleyenden sonra xarab olub mende xolodelnikin yenisi ile evez edilmesini teleb etmişem amma menim telebim yerine yetirilmir. Bu işde mene kömek etmeyinizi xahiş edirem. |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazıb flaşda gətirin ofisimizə çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya İqtisad nazirliyinə z edib şikayətinizi bildirin |
|
|
|
|
01.02.2021 |
Laman Muradova |
Sual: Salam. Men bir magazadan sac ucun 160 manata keratin almisam, keratini magazanin mene gosterdiyi texnika ile sac ustasi saclarima qoydugu halda malin keyfiyyetsizliyi ucbatindan saclarim yanib. indi malin boyuk ekseriyyeti qablasdirmada qaldigi ucun onu magazaya qaytarib pulumun geri qaytarilmasini teleb etmek isteyirem lakin Istehlakcilarin huquqlarinin qorunmasi agentliyinden mene telesik bashdansovdu verilen cavaba gore kosmetika mallarini magazaya geri qaytarib pulumu geri teleb etmek qanunla mumkun deyil. Oyrenmek isteyirem ki mene verilen melumat ne derecede dogrudu? |
Cavab: Verilən məlumat qanuna uyğundur,təəssüf! |
|
|
|
|
28.01.2021 |
Terlan Baxsiyev |
Sual: Salam, hormetli azad istehlakcilar birliyi. 20.01.21 tarixinde 45ci mehellede yerlesen Ordubad marketden usaq qidasi almisdim. Amma lazim olan qidani almamisdim deye qaytarmaq qerarina geldim. 24.01.21 tarixinde aldigim malin ceki ile qaytarmaga getdim. Lakin mene bu usaq qidasidi, bunu qaytara bilmerik, siz onu hansi seraitde saxlamisiniz bilmirik dediler. Halbuki malin saxlanma seraiti normal otaq temperaturundadir( 25C-ye kimi). Nece yardimci ola bilersiniz? |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazıb flaşda gətirin ofisimizə çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya İqtisad nazirliyinə z edib şikayətinizi bildirin |
|
|
|
|
28.01.2021 |
Ramil Abdullayev |
Sual: Salam men starex kargo sirketinnen sikayetciyem, sifarisim uzerinde hec bir melumat olmadan mene verdiler ki, senindir, soruwanda ki, burda hec ad siyad yazilmayib, dediler bele de olur, amma bu yanlışdır,bu basqasinin da ila biker ve sifarisim tam olaraq tehvil verilmedi, odenis etdikde ise cek vermirlər istedikde ise deyirlər ki neyinse uzsrinde qol cekib verirler, zdhmey olmaza mene meslehet verin ve onlarin bu yanlış hereketinin basqalarina da zerer vermemesi ucun müəyyən tedbirler gormek lazimdir və |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazıb flaşda gətirin ofisimizə çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya İqtisad nazirliyinə z edib şikayətinizi bildirin . |
|
|
|
|
18.01.2021 |
Əmrah Əliyev |
Sual: Mən bütün firmalardan şikayətçiyəm heç biri düz əməlli gəlib mal yazmır Markete mən kimə deyim sözümü |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazıb flaşda gətirin ofisimizə çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya İqtisad nazirliyinə z edib şikayətinizi bildirin |
|
|
|
|
18.01.2021 |
Shehla Eyvazova |
Sual: SalamMen Kango.az Mmc-den shikayet etmek isteyirem..ve tezminat almaga mene komeklik gosterin Zehmet olmasa..Men Turkiyeden sifarish etdiyim mal daxil olub Kangonun turkiyye anbarina 24.12.2020 tarixinde..malim nedense iki hefte turkiye ambarinda qalib ve yola dushub 07.01.2021 tarixinde..ve malim beyanemmesi surushub yanvar ayina...men yanvarda sifarishler etdiyim uchun 300 follar ashmish oldum..bunlarin mesuliyyetsizlikden men getmeliyem aeroporta kargo terminalina..odemeliyem 20 azn+her gune 2.50 azn ve ashmish meblegin 36faiz dovlet rusumu..onlarin mesuliyyetsizliyi olmasaydi..her ker oz ishine mesuliyyetli yanashsaydi bu hal bash vermezdi..nece komek ede bilersiniz onlari cezalandirag? |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazıb flaşda gətirin ofisimizə çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya İqtisad nazirliyinə z edib şikayətinizi bildirin |
|
|
|
|
17.01.2021 |
Fidan Məhərrəmova |
Sual: Salam. Mən Lady sharm mağazasından Palto sifariş verdim onlayn. Gətirdilər . Pulunu ödəyib götürdüm. Amma geyinəndə gördüm ki palto çox ağırdı. daşımaq çətindi. Elə həmin gün axşam qaytarma ilə bağlı müraciət etdim amma mənə deyildi ki qaytarma yoxdu. Yalnız dəyişə bilərəm????♀️. Mən nə edim? |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazın flaşda gətirin çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya 195-2 telefonu ilə İqtisad Nazirliyinə müraciət edin |
|
|
|
|
10.01.2021 |
Konul Zeynalova |
Sual: Salam.onlayn 6 qapi apmisiq.6 inda da defekt var.qapilar getirilende tozun icinde idi.defektleri bilinmirdi.usralati qapini qoyduqda ozu sildi ve defektleri ortaya cixdi.1 qapinin susedinde cizig vardi.satici ile deyisdirmeyi razilasdiq.ancaq usta bizden xebersiz satici ile elbir olub qapini qoyub.dedikde ise axi biz onu deyisecekdik.bize cavabi ise, satici usta gonderecek suseni deyisecek.amma ne usta geldi ne bir sey.qapilarin hamisinin zamoku xarab.ve mebelinde defektler var.odenis cekimiz yoxdu.ancaq subutlarimiz var o insandan qapi almaginiza dair. |
Cavab: Buyurun ya bu təşkilata ətraflı ərisə yazıb flaşda gətirin ofisimizə çalışıb danışıq yolu ilə həll edək.Və ya İqtisad nazirliyinə z edib şikayətinizi bildirin |
|
|
|
|
10.01.2021 |
Nərminə H |
Sual: Salam, online alış veriş zamanı (dukan movcuddur) mənə kuryer vasitesile mal gönderilib, odeniş qebzi verilmeyib. Satici sualıma qebzi niye göndermediz biz qebz vermirik, sonra da terminalımız ishlemir, sonra ise online catdirilmada qebz verilmir dedi. Zehmet olmasa deyerdiniz bu mesele ile bagli men hara muraciet etmeliyem? |
Cavab: 195-2 telfonu il' vergil'r nazirliyin' mwraci't edin |
|
|
|
|
05.01.2021 |
Cəmilə Axundova |
Sual: Salam Men Vipex.az şirkətindən şikaət etmək istəyirəm. 2 aydan moxdur malım yoxdu, nə telefonnara cavab verirlər nə də whats app messajdarına .Belə olmaz axı ,indiki vaxta həm pulun getsin həm vaxtın həmdə əsəbin Çox xaiş edirəm kömək edin Çox hörmətsizfik edillər. İnsanlara saymamazdıq edirlər !!!Mən ya pulumu ya da malımı geri isteyirəm amma təəsüfki biz sade insanlarl sayan yioxdurVipex.az 0123102260 (düşə bilsəz) |
Cavab: |
|
|
|
|
05.01.2021 |
hack Investment |
Sual: Bilgisayar korsanının hizmetlerine ihtiyacınız var mı? O zaman brazilhacklords@gmail.com ile iletişime geçebilirsiniz, whatsApp ile iletişime geçebilirsiniz +420234722997İşleri kesmek. Karanlık ağdan Brezilya hackerlarından oluşan bir ekibiz ve iyi işimize tanıklık eden dünyanın dört bir yanındaki tanıklarımızla yıllardır koşuyoruz. Ödeme yapmadan önce kanıt sağlıyoruz. Ne tür bilgisayar korsanlığı hizmetlerine ihtiyacınız var?% 100 garantili hızlı yanıt ile aşağıdaki hizmetleri ve daha fazlasını sunuyoruz- Üniversite notları değişir- Banka hesabı hackleme, para transferi, Bitcoin mağazası vb.- Sabıka kaydı hackini silin- Eşinizin, çocuklarınızın, iş arkadaşlarınızın vb. Faaliyetlerini kontrol etmek için WhatsApp hack, messenger hack, sms hack ve diğer sosyal medya hackleri.- Facebook kesmek- Twitter kesmek- E-posta hesaplarını hackleyin- hack derece değişiklikleri- Web sitesi çökme kesmek- Sunucu hacklendi- Skype hack- Hack veritabanları- Kelime Basın Blogları Hack- Bireysel bilgisayarları hacklemek- uzaktan kontrol cihazlarını hackleyin- brülör numaralarını doğrayın- Onaylanmış Paypal Hesapları Hack- Her sosyal medya hesabı hacklemesi- Android ve iPhone hack- Kısa mesaj izleme hack- E-posta dinleme saldırısı- İzlenemeyen IP- Doğrulanmış korsan PayPal hesapları- Ücretsiz çevrimiçi işlemler için kredi kartı vb.Hizmetlerimiz sınırsızdır.AYRICA BOŞ BLOK ZİNCİRİ BİTCOİN HESABINI YUKARI ÖDEME YAPMADAN YÜKLEMEZİZKimliğiniz anonim olacak, hacklemek bizim işimiz. Şimdi bize ulaşınbrazilhacklords@gmail.com, whatsApp ile iletişime geçin +420234722997 sonsuz olasılıklarınız için. |
Cavab: |
|
|
|
|
31.12.2020 |
Ogtay Rehimov |
Sual: Salam. Iri market §ebekesinden meyve §iresi almi§am, gabla§dirmanin uzerinde ermeni yazisi var.Marketden izah edirlerki, bu mehsul rusiya istehsali oldugundan ermeni dilindede yazilir ve bu yazini uzerin ortmekle mehsulun satirlar.Indiki olkemizin durumunda, iri marketler §ebekesinde ermeni yazisinin ustune ortmekle mal satmag ne demekdir. Meger hemin mehsulu getirenler istehsalciya elave xerc odemekle ermeni yazisinin yerine ba§ga zad yazdira bilmezler??? |
Cavab: |
|
|
|
|
29.12.2020 |
Pervin Pirmemmedov |
Sual: Salam.Men su filtri almışam,amma sabahsı zeng edib qaytarmalarını istemişem.Qiymeti hedden ziyade baha olduğu ucun.Lakin mene şirketin emekdaşı mumkun olmadigini,400 manat odemeli oldugumu dediler.Şirket deyende mehellede hemin sirketin emekdaslari reklam edirdiler.Mali satarken ne qebz veribler,ne cek,ne de malin texniki pasportunu..Sadece muqavile imzalanibdir..Men im huququm pozulubmu?pozulubsa hara muraciet edim? |
Cavab: |
|
|
|
|
26.12.2020 |
Xəyal İbrahimli |
Sual: Salam,men noyabrın 20-de "Kango MMC" karqo şirketi vasitesile türkiyeden mehsul sifariş vermişem.Amma sifarişler haqqında heç kimden melumat ala bilmirem.Şirket zenglere ve maillere cavab vermir.Bu haqda kime şikayet ede bilerem? |
Cavab: Məsləhət1)Ya 0124981504\01 telefonu ilə dövlət orqanına şıkayət edin və ya2) mənim adıma ətraflı yazılmış,imzalı ərizə ilə müraciət edin çalışım həll edim. |
|
|
|
|
21.12.2020 |
Mike Morgan |
Sual: CHRISTMAS LOAN! CHRISTMAS LOAN !! CHRISTMAS LOAN !!! WE OFFER ALL TYPES OF LOANS AT 3%. WE CAN HELP ANYONE TO GET A LOAN, WITH SMOOTHEFFECTIVE SERVICES. I am Mr. Mike Morgan, in good standing, the money legitimatereputable company Lender I lend money to people who need financial assistance. Do you have bad credit do you need money to pay the bills? I want to use this medium to inform you that I am trustworthy to the beneficiary as I will be happy to offer you a loan. No credit check, 100% guaranteed. email: muthooth.finance@gmail.comNote: Only welcome serious people because we are legitwilling to fund loans freal peopleserious. To return to us with the following information if you are interested:FirstLast Name: ry: State: Phone: Amount Needed as Loan: Loan Duration: Sex: Workplace: Monthly Income:Once we receive your email, we will send you our loan conditions fthe procedure. please contact our company email whatsapp: Company email: muthooth.finance@gmail.com WhatsApp: +91-7428831341 |
Cavab: |
|
|
|
|
18.12.2020 |
MARY MASON |
Sual: Sky Wealth kredit firması,% 0f 3 faizlə kredit veririk.Yaxşı günlər cənab mən am.Biz özəl bir şirkətik və kreditin həcmini müəyyənləşdirmək üçün aşağı faiz dərəcələri ilə kreditlər təqdim edirik. İşin inkişafı üçün 1.000 Avroluq kreditin 100 milyon kredit ehtiyatı arasındadır: kənar işin genişləndirilməsi üçün rəqabət.(Whatsapp nömrəsi: +79652625435)Biz müxtəlif kredit təklif edirik* Şəxsi kreditlər (təminatlı və təminatsız)* İş kreditləri (təminatlı və təminatsız)* Konsolidasiya kreditiƏvvəlcədən ödəniş yoxdurBu elanı oxumaq üçün vaxt ayırdığınız üçün sizə təşəkkür edirik, daha çox məlumat və sorğu üçün bu gün bizə elektron poçt göndərinskywealthloanfirm@gmail.comskywealthloanfirm@gmail.comskywealthloanfirm@gmail.comXanım Mary Mason. |
Cavab: Bizə təkrar yazmayi!Bizə pul və ya kredit lazım deyil! |
|
|
|
|
|
Sual yaz |
|
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
|