|
Sual yaz |
|
16.06.2024 |
Xalisə Qəhrəmanova |
Sual: Salam.Mən ayaqqabı aldım,bir gün geyindim ucu qopdu, altı yeyildi,kartla ödəniş etdim.Kartdan-karta atmaq olur dedilər elə ödədim,amma çəkdə vermədilər.Mən qaytarma istəyirəm nəsə qaytarmırıq desələr nə edim? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
11.06.2024 |
İlqar Memmedov |
Sual: Salam.Men 10.6.24 kontakt home-dan et çeken maşın aldim Kenwood 250 manata,yoxladım çox pis çekir,geri qaytarmaq istedim,deyirler apar itiletdir işleyecek,eğer işlemese deyişerik,eğer o da yaxşı olmasa bizde qaytarılma yoxdu.Men ne etmeliyem? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
01.06.2024 |
Salam Qədirov |
Sual: Salam. Mən 2 gün öncə Fox Optikadan eynək aldım. Gözlərim orda yoxlanıldı və eynək sifarişlə hazırlandı. 1 günlük istifadədən sonra gözümə uyğun olmadığını anladım. Şəxsə özəl hazırlanır deyə əmin deyiləm, öyrənmək istəyirdim eynəyi qaytarıb tam ödənişi geri ala bilərəm ya yox? İndidən təşəkkürlər! |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
01.06.2024 |
Zəhra Zəhra |
Sual: Salam. Mən may ayının 1-i 28 may ərazisində yerləşən öz parçalarını özləri istehsal edən Suzanni Baku Textile (yaxud digər adı ilə Atlas Baku Textile) adlı mağazadan 110 manat dəyərində alış etmişdim. Satın aldığım parçaların hamısına yaş halda ütü dəyən kimi rəngləri çıxdı və qarışdı bir-birinə. Qarşı tərəfə mənim zərərimi kompensasiya etmələri ilə bağlı dəfələrlə müraciət etdim. Lakin, dedilər ki, get kimə istəyirsən şikayət et. Alış zamanı saxtakarlıq edərək çeki də təqdim etmədən, paketin içinden götürübler. Məncə heç kassaya da vurmadılar satışı. Bununla bağlı vergi organına şikayət etmişəm. Əlimdə hal-hazırda bu mağazanın logosunu daşıyan parçalar və bank apilkasiyası vasitəsi ilə kartlarına etdiyim ödənişin çeki var. Siz bu barədə mənə kömək edə bilərsiniz? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
29.05.2024 |
Babek Atakisiyev |
Sual: Salam. Men 36 gun evvel chevrolet babek filialindan 2023ci il model yeni (sifir yurus)chevrolet malibu masini almisam. Bugun masini cilalamaga aparanda dedilerki masinin bir detali daha deqiq desek qapisi sonradan renglenib. Men indi ne etmeliyem. |
Cavab: Salam. Mənə z edin danşaq, çalşıb kömək edəcəm.0124412833;0124498995 saat 12-yə qədər |
|
|
|
|
23.05.2024 |
Eldar Əliyev |
Sual: Salam,Dünən Əhmədli qəsəbəsi General Şıxlinski küçəsində yerləşən AZZA şəbəkə mağazasından qatıq məhsulu alarkən son istifadə tarixinə baxmamışam.Evdə baxanda gördümki məhsulun istifadə müddəti 21-05-2024 bitir.Təxmini məhsulu aldıqdan 10-15 dəqiqə sonra geri qaytarmaq istədim.Lakin mağaza işçiləri geri götümədilər.Bu nədərəcədə düzgündür?Salam,aydınlıq gətirmək istəyirəm məhsul alınanda tarix 20-05-2024 idi.Yəni məhsulun bitmə müddətinə 1 gün qalmışdır 2-ci sual:Nə səbəbə geri qaytaranda qəbul edilmir?Əsas gətirlər ki,süd məhsulu mağazadan çıxandan sonra geri qaytarmaq olmaz.Fərq etmir 1-5 dəqiqqə keçsə belə.Əsas gətirirlər Nazirlər Kabinetininin qərarı var sözü gedən məsələ ilə bağlı.Doğrudur?Öncədən təşəkkür. |
Cavab: Salam. Yararlılıq vaxtına hələ bir gün varsa və başqa səbəb yoxsa, malı geri qaytarmaya bilərlər. Təssüf ki, NK-nin qeyd olunan məzmunda qərari var.(21.05.1998, qərar 114,bənd 12) |
|
|
|
|
21.05.2024 |
Eldar Əliyev |
Sual: Salam,Dünən Əhmədli qəsəbəsi General Şıxlinski küçəsində yerləşən AZZA şəbəkə mağazasından qatıq məhsulu alarkən son istifadə tarixinə baxmamışam.Evdə baxanda gördümki məhsulun istifadə müddəti 21-05-2024 bitir.Təxmini məhsulu aldıqdan 10-15 dəqiqə sonra geri qaytarmaq istədim.Lakin mağaza işçiləri geri götümədilər.Bu nədərcə düzgündür? |
Cavab: Qanunla belə məhsulu satmaq qadağandır!Mütləq 1003 telefonu ilə Qida Agentliyinə z edib məlumat verin,tələb edin ki,orada yoxlama keçirsinlər və malı qaytarsinlar.Nəticəsi olacaqdır! |
|
|
|
|
15.05.2024 |
Arzu Qurban |
Sual: Salam. Men 11.05.2024 tarixinde Yasamal mega sop univermaqda kostyum aldım. İstifadə olunmayıb, bütün etiketleri üzərindədir. Qaytarmaq isteyirem. Bildirirlerki malı 1 gün erzinde qaytarmaq , 14 gün erzinde ise deyişmek olar ancaq. Düzdürmü? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
Sizin 14 gün müddətində qytarmaq hüququnuz var |
|
|
|
|
09.05.2024 |
Zamiq Selimov |
Sual: Salam.Fiber optik internet cekilib 40mb.ama o suret temin olunmur. Demek olar ki islemir.sikayet edirsen baxan yoxdu. Basqa hara sikayet ede bilereem |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
14.04.2024 |
Fəridə Əliyeva |
Sual: Salam, Mən dünən restoranda rezervasiyam olmasına baxmayaraq rezerv etdiyim masada əyləşməyimə icazə verilmədi. Girişdə çay yoxsa yemək olacağını soruşub buna əsasən qərar verildi ki orada əyləşə bilmərəm. və orda mənə bu məlumat verildi. Sonradan menyuda olan fincan çay və desert sifariş etmək istədim. Ancaq çayın fincan şəklində sadəcə yeməkdən sonra verdiklərini dedilər və çayı set şəklində təklif etdilər. əks təqdirdə çay almaq olmazmış. bu menyuda və ya resotan səhifəsində yazılmayıb. Məcbur qalıb əyləşdiyim məkandan qalxdım və bütün planım pozuldu. mən bununla bağlı restoranı hara şikayət edə bilərəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
03.04.2024 |
Alya Aleskerova |
Sual: Salam. İngilis dili kursuna yazılmamışdan əvvəl məndən 20 azn depozit alındı. Endirim günü idi deyə. Kursa başlamamışdım, və bildirmişdim ki, hələ başlamıyacam. Və 3 gün sonra kursa getməkdən imtina etdim. Depozitimi isə qaytarmaqdan imtina edirlər. Səbəb olaraq ödənişlər geri qaytarılmır dedilər. Balaca tədris müqaviləsi verilib. Burada yalnız qeyd olunub ki, tədris məşğələsi üçün ödənilən məbləğ geri qaytarılmır. Mən isə depozit ödəmişəm. Və öz pulumu geri istəyirəm. Buna haqqları çatmır. Mən necə edə bilərəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
01.04.2024 |
Nigar Əliyeva |
Sual: Salam. Mən 3 gün əvvəl Salon malları vağazasında Dırnaq üçün kusaçka almışam. Satıcı bildirdi ki, manikur alətləri qaytarılmır, nədəki dəyişdirlmir, lakin onu yoxlamadan mənə satdı. Alıb istifadə etdikdən sonra məlum oldu ki, alət tamamilə kütdür. FİRMA aləti olduğuna və qiyməti də ucuz olmadğına görə (25 AZN) mən bu aləti aldım. lakin istifadəyə yararsız çıxdı. İndi mən nə edim. Qaytarılması mümkün deyilsə bu mənim günahındırmı bir istehlakçı kimi xahiş edirəm mənə köməklik göstərəsiniz. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
25.03.2024 |
Nigar Eyvazova |
Sual: Salam. Mağazadan 55 manata brelok almışam. Çeki ilə geri qaytaranda dedilər ki kassada pul yoxdu breloku qoy , pul olanda xəbər edərik gəlib götürərsiz. 4 gündü qaytarmışam amma hələ pulu ödəmirlər. Bu nə qədər düzdü? Mən nə etməliyəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm |
|
|
|
|
22.03.2024 |
Ulfat Shukurov |
Sual: Salam. Men kreditle televizaldim toshiba markali. Ve satici mene dediki bu tv 2023 modeli. Sonradan televizoru getirdikden sonra gordumki 2020 modelidi. Ve mene yalan dediler. Indi men neynemeliyem . Xahis edirrem bir yol gosterin. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm |
|
|
|
|
19.03.2024 |
Nigar Eyvazova |
Sual: Salam. Brelok almışam və 3 gün sonra qaytarmaqçun mağazaya getmişəm. Deyirlər aksesuarlar geri qaytarılmır. Çeki də var. Bu doğrudu? |
Cavab: Brelok qaytarilmayan mallar siyahisinda deyil. |
|
|
|
|
18.03.2024 |
Şahin Məmmədov |
Sual: Salam.bizim yeni tikili binamızın 15 metrlik mesafesinde maşın yuyucuxanası açılıb,gece saat 1 e qeder işleyib sakinleri narahat edirler,bilmek isterdim qanunvericilikle onların işleme saatları nece tenzimlenir. Teşekkür edirem. |
Cavab: Sual bizə aid deyil.195 telefona zəng edin soruşun. |
|
|
|
|
11.03.2024 |
Hemidova Konul |
Sual: Salam men umico sirketinen sikayetci olmax isfeyirem mehsul almsam xarab cixib geri gidermisem 5 aydi uje faiz ygilib ygram meni hergun aldadilar ki muraciet qeyde alinib xais edirem sizden men harauraciet edim onu deyin mene 5 aydi umico sirketi faizi ygib usdume |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
11.03.2024 |
Hemidova Konul |
Sual: Salam men umico sirketinen sikayetci olmax isfeyirem mehsul almsam xarab cixib geri gidermisem 5 aydi uje faiz ygilib ygram meni hergun aldadilar ki muraciet qeyde alinib xais edirem sizden men harauraciet edim onu deyin mene 5 aydi umico sirketi faizi ygib usdume |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
09.03.2024 |
Fəqani Əhmədov |
Sual: Salam mən 02.03.2024 cü ildə Goran ticarət merkezinden bir aded 4.5×2.5 ölçüde türkiye istehsalı olan keva almışam ancaq evdabeyenmedilar.man onu qaytarmaq isteyiram amma satıcı qaytarmır.Menim hüququm varmı aldığım malı geri qaytarmağa. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
04.03.2024 |
Xəyalə Zamanova |
Sual: Qnet şirkətin Azərbaycandakı rəsmi iş yerinin ünvanı haradır ? Və ya əlaqə nömrəsi ? |
Cavab: Mənə məlum deyil |
|
|
|
|
17.02.2024 |
Allahverdi Sultanov |
Sual: QNET şirkəti Azərbaycanda rəsmi fəaliyyət göstərir? |
Cavab: Bəli göstərir. |
|
|
|
|
15.02.2024 |
Fikret Huseyinli |
Sual: Men kargolux şikayet etmek isteyirem resmi qaydada hara müraciet ede bilerem |
Cavab: İqtisad Nazirliyinə müraciət etməyiniz münasibdir.Tel:195 və ya 012 5997600 |
|
|
|
|
05.02.2024 |
Qəmzə Hüseynova |
Sual: Mən 21.01.2024-cü il tarixində umico tətbiqi vasitəsilə təzyiq aparatı sifariş vermişəm aparat düzgün işləmədiyi üçün 29.01.2024-cü il tarixində umiconun kuryeri vasitəsilə geri qaytarmışam. Mənə bildirdilər ki 3 iş günü ərzində vəsait kartınıza köçürüləcək. Lakin bu gün 05.02.2024-cü il tarixidi hələdə vəsaiti geri qaytarmayıblar. Soruşanda da deyirlər hələ icradadır vəsaitiniz karta köçürüləcək. Xahiş edirəm mənə köməklik edin |
Cavab: Salam. 15 gün müddəti nəzərdə tutulur. |
|
|
|
|
10.01.2024 |
Əlifağa Kazımov |
Sual: Bakı səhəri Nəsimi rayonu Rəsul Rza ev 16-da yerləşən “Ucuz Market”də alış veriş edərkə yerin darlığından əlimdəki zənbil mənim xəbərim olmadan təsadufən 1 ədəd duşes butulkasına dəymiş və şuşə butulka yerə duşub sınmışdır. Bununla bağıı oranın işciləri mənə qarşı kobudluq etmış bə həmin butulkanın pulunu kassada hesablayib məndən aldılar. Onlar duzmu eləyiblər və ya bu barədə bir normativ sənədlər varmı? Cox xahiş edirəm aidınlıq gətirin. |
Cavab: Sualınızı tənzimləyən heç bir normativ sənəd yoxdur.Biznes qurumunun öz istəyilə həll olunmalıdir. |
|
|
|
|
25.12.2023 |
Atakişiyev Anar |
Sual: Salam.Yaxınlarımdan biri 16 dekabrda 2 banka bal alıb. Bankanın birini açıb. Balın nə ətrindən və dadından görüb ki,əsl bal deyil.Suya tökəndə bulanıqlaşmayıb. Su sarı şəffaf rəng alıb.Bağlı bankanı çeklə birgə geri qaytarmağa çalışsa da dükan malı geri götürməyib.Bu, istehlakçı hüququnun pozulmasıdır ya yox? Əvvəlcədən təşəkkür edirəm. |
Cavab: Bəli, kassa ceki varsa və mal istifadə olunmayıbsa qaytara bilər. Məsləhət: 1003 telfonu ilə dövlət orqanına məlumat verilsin. |
|
|
|
|
10.12.2023 |
Rəşid İbadov |
Sual: Salam. İrşad Electronic.dən mobil telefon almışam 1 həftə əvvəl. Cihaz məni qane etmədiyi üçün dəyişmək istədim. Amma cihazın ekranına zavod tərəfindən çəkilmiş qoruyucu plyonkada(hidrogeldə cızıqlar var yazıblar)mikro cızıqlar olduğu üçün servisdən geri qayıdacağını və dəyişilməyəcəyini dedikər. Uzun sözün qısası cihazı dəyişməmək üçün bəhanə edirlər. Bilmək istəyirəm ki, zavod tərəfindən tapışdırılmış Nəzik, keyfiyyətsiz, ekran qoruyucuya görə cihazı dəyişməkdən imtina etmək qanuna görə doğrudurmu? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
20.11.2023 |
RASIM GÖZƏLOV |
Sual: Salam. Hüquqlarının pozulması nəticəsində vurulan mənəvi ziyanın pul hesabı ilə ödənilməsi barədə istehlakçıların iddia tələbləri Azəbaycan Respublikasının tabeliyində olan məhkəmələrdə bu vaxta qədər təmin olunub mu? |
Cavab: Bu təşkilat tərəfindən belə bir praktika olmayıb |
|
|
|
|
19.11.2023 |
RASIM GOEZELOV |
Sual: Salam. Xahiş edirəm ki, istehlakçıların pozulmuş hüquqlarının Azərbaycan Respublikasının tabeliyində olan məhkəmələrdə müdafiəsi ilə bağlı real vəziyyətə dair məlumat verəsiniz. Yəni bu vaxta qədər istehlakçıların iddia tələbləri məhkəmələrdə təmin olunub mu? |
Cavab: Bəli, məhkəmədə həll olunmuş müsbət nəticələr var,xüsusən komunal xidmət,siğorta sahələrində. |
|
|
|
|
14.11.2023 |
Elşən Vəlizadə |
Sual: Salam, Expargo karqo şirkəti (Expert MMC) vasitəçiliyi ilə 19.10.2023-cü il tarixində Amerikadan məhsul aldım.Ödənişi etdim lakın hələdə məhsulu mənə təqdim etməyiblər.Dəfələrlə əlaqə saxladım və mail yazdım mənə həll ediləcək deyib uzadırlar.Son 10 gündür nə telefona cavab verilir nədə ki, online müraicətimə baxılır.Sizdən xahiş edirəm ki, ciddi tədbir görülməsində köməklik edəsiniz. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
13.11.2023 |
Vasif Pənahov |
Sual: Salam. Adını çekmiyecem. Sumqayit şeherinde yaşayıram. Tanışım sayesinde telefon dükanından adında borc olsa bele,telefon göture bileceyim bir şans olduğunu bildim.Qerara aldım Dükana yaxinlaşdim.Ad tanişliq verdim.Dusunduyumden tamam ferqli oldu. Telefon mene bağlı yox, qutusu açılmiş veziyyetde verildi. Heç bir problem yox idi. O an telefonu götürunde çox da derinliye getmedim. Aylıq vaxtı çatdı. Hal hazırda gecikmem var. Sixişdirirlar. Zeng edib veziyyeti izah etdim. Qanunla bilirdim ki senedleşdirilme olunmalıdır.Olunmayib.Telefonu da mene üstüne faiz qoyub satıblar. Gelecekde telefonun bağlanmayacagına şübhem var. Borcdan qacmiram. Amma onlar yaniş iş görürler men bu barede şikayet edib Dövlet idaresine melumat vere bilerem mi ? |
Cavab:
Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
|
Sual yaz |
|
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
|