İSTEHLAKÇI HÜQUQLARINA DAİR İNTERNET PORTAL
Home page Map Contact
N e w s L i n e
Noyabr-2024
Be Ça Ç Ca C Ş B
Bu gün ziyarətçilər: (306)
Dunen ziyarətçilər: (75)
Bu gün səhifə baxışı: (463)
Dünən səhifə baxışı: (130)
Question-Answer
Sual yaz
16.11.2024
Samirə Əliyeva
Sual: Salam. Men tebii Camıs nehre yagı haqqında melumat almaq isteyirem.Tebiiliyini nece yoxlaya bilerem ev seraitinde? İnek yağı ile eynidirmi camıs yagının testi? Zehmet deyilse,cavablandıra bilersiz?
Cavab: 

1003 qaynar xəttində Qida agentliyinə z edin

08.11.2024
Fidan Babayeva
Sual: 733141 müsteri kodu ile starex sirketinden baglama sifaris vermisem. Baglamam qeydiyyata salinmir. Zeng edirem sorgu yaratadiqlarini bildirirler ve hec bir geridonus etmirler. 1 aydan coxdur her hansi melumat verilmir mene.
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

05.11.2024
Günay Muradova
Sual: Music Gallery-dən komputer almışdım. Aprel ayından oktyabra kimi hərdən donurdu söndürüb açırdım. O gün powerpointdə prezentasiya hazırlayırdım. Söndü və bir daha yanmadı. Apardım servisə oktyabrın 30u. Sizə məlumat verəcik dedilər xəbər çıxmadı. Sonra isə mən axtarmağa başladım səs küy salandan sonra isə nömrə verdilər əlaqə saxladım. Mene dedi öyrənib deyəcik. İndi zəng edib deyirlər gələn ayın ortasına düzələcək. Mən işimi onunla görürəm. Hard disk dəyişmək çox da çətin bir problem deyil. Mən indi necə pul qazanım ki, onun kreditini ödəyim. Nə yerinə başqa komp verirlər nə də mənimkini düzəldirlər.
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

05.11.2024
Günay Muradova
Sual: Music Gallery-dən komputer almışdım. Aprel ayından oktyabra kimi hərdən donurdu söndürüb açırdım. O gün powerpointdə prezentasiya hazırlayırdım. Söndü və bir daha yanmadı. Apardım servisə oktyabrın 30u. Sizə məlumat verəcik dedilər xəbər çıxmadı. Sonra isə mən axtarmağa başladım səs küy salandan sonra isə nömrə verdilər əlaqə saxladım. Mene dedi öyrənib deyəcik. İndi zəng edib deyirlər gələn ayın ortasına düzələcək. Mən işimi onunla görürəm. Hard disk dəyişmək çox da çətin bir problem deyil. Mən indi necə pul qazanım ki, onun kreditini ödəyim. Nə yerinə başqa komp verirlər nə də mənimkini düzəldirlər.
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

05.11.2024
Ruhide Rustemova
Sual: resmi distributer olan magazandan Televizalmisam 3 il zamanet talonu var.Televizorun ekrani yandi servis apardi bir muddet sora dedilerki ekrana 18 ay zemanetdi,talondada panellere 18 ay zamanet verilir talonda ekrana 18 zamanet yoxdur.servise zeng edirem deyilir 18 aydi ekran yanmasina
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

01.11.2024
Nadir Məmmədov
Sual: Məmmədov Nadir Cahan oğlu Zərdab rayon Şahhüseynli kənd sakini şəkər xəstəsi təqaüdçü 27 Oktyabr 2024- cü il tarixində bizə bir qrup şəxs gələrək sizin sağlamlığınızı yoxlamaliyiq deyərək evimə daxil oldular üstlərinə bir aparat gətirərək içməli suyumuzu yoxlayaraq bu su çirkab sudu sizin sağlamlığınıza ziyandır deyərək bizim saflığımızdan istifadə edərək bizə Dinamik Okean su filtirini 1890 AZN siridilar bizdən ilkin ödəniş 100 AZN alaraq 20 ay ərzində hər ay 90 manatdan ödənilməsi üçün müqaviləyə imza atdirdilar.Onlar bizim qapıdan çıxanan 1 saat sonra onlara zəng edərək mən filtirin istəmirəm məni aldadmisiz gəlin filtiri aparin dedim onlarda mənə cavablarinda 400 AZN ödəyin ki bizdə filtiri gəlib aparaq menimdə ona imkanım çatmadığı üçün məndə razı olmadım.Eyyub Hüseynov cənablarına bizə bu işdə köməklik göstərməsi üçün sizə xahiş edirəm
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

16.10.2024
Elvin Əliyev
Sual: Salam. 15.09. 2024 tarixində Umico şəbəkəsi vasitəsi ilə Telezona adlı dükandan smart qol saatı aldım. 1 gün istifadədən sonra məhsulun qüsurlu olduğunu aşkarladım. Umicoya məlumat verdim məhsulu kuryerə təhvil verdim. Məhsul dəfələrlə servisə gedib gəldi. Hal hazırda məhsul işlək vəziyyətdə deyil. Umicoya dəfələrlə məlumat versəmdə bu işlə ciddi maraqlanan yoxdu. Artıq 2 ay tamam olacaq. Məhsul nə təmir olunur nədə yenisi ilə əvəz olunmur. 14 gün tamam olmamış məhsulu qaytarmaq istədim umico şəbəkəsi bunun mümkün olmayacağını dedi. Səbəb isə məhsulun qutusu açılıb deyildi. Sonuncu dəfə kuryer məhsulu mənə yenidən gətirəndə saat yenə işlək olmadığı üçün, həmçinin akt tərtib olunmadığı üçün məsulu götürmədim. Xahiş edirəm bu şikayətimi lazım olan ünvana yönəldin.
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

09.10.2024
Vüsal Nadirli
Sual: Salam.Men umicodan redmi 12 telefonu aldim.5 ay sonra ekran ağardı. Telefona umicoda mexaniki zede ve sixilma reyi verildi.ancaq hec bir delil yoxdu.cunki telfonda hecbir ezilme sixilma yoxdu.telfonu yandirandan 10 saniye sonra ağ xetler düşür.ilk 10 saniyede her şey qaydasinda kimi görsənir.mənə bildirdilərki istənilən yerdə yoxlatdira bilərsən. Məndə yoxlatdirdim mənə bildirdilərki diaqnostika olunmadan dəqiq birşey demək olmaz.Ancaq umicoda zahirən baxilib, arxasi acilmayib.Irşadin texniki servis mərkəzində mənə bildirdilərki biz bunu diaqnostika eletdirsək kenar müdaxilə kimi qiymətləndiriləcək.men bu halda nə etməliyəm?zehmət olmasa köməklik göstərərdiniz.
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

06.10.2024
Vusale Cebiyeva
Sual: Salam. sederek ticaret merkezinden ankastr almişdıq. 2 il zemanet ilə. 1 il tamam olmadan xarab oldu.3 ay temirde qaldı ve her defesinde dedilerki detalı sifariş edilib . martda geden soba iyun ayinda geri qayitdi. ve sentyabr 25 tekrar eyni nasazlıq yarandı. zemanetin sertilerine gore 1 ay servisde qalib ve temir olunmayibsa istehlakci pulunu geri ala biler. indi men ne etmeliyem? ne pulumu geri qaytarmirlar ne de yenisi ile evez etmirler
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

12.09.2024
jamesmckaywizard@gmail.com Marcus Ford
Sual: The Cryptocurrency world is very volatilea lot of individuals have lost their hard earned crypto coinscrypto assets to online scams. I was also a victim of a fake telegram crypto investors. My wallet address security12 phrases got compromised, I lost all my crypto coins (Filecoin, Eth, Btc,EthereumMax) to the tune of (254,000.) This left me so devastatedleft me depressed at my lowest point. Myselfmy family almost became homeless because i invested all my life savingseven took more loans to invest with the scammers. I laid my complaint in a comment sections of people who have been scammed of their money crypto, the group admin referred me to a Real life HackerRecovery Wizard. They asked me about the transaction detailsevery proof that i had made transactions with, This cryptocurrency recovery agency saved my life by helping me recover all my losses in just 6 days. I was filled with joy once I got my coins back, Here is his contact info if anyone also need his help. Email: jamesmckaywizard at gmail dot com Wha tsApp +31622647750...
Cavab: 

hank you for your offer. If there is an applicant, I will pass on your information.

12.09.2024
jamesmckaywizard@gmail.com Ms.Simone
Sual: I have worked with Mr. James Mc Kay Wizard quite a number of timesthey have never disappointed me. They helped me monitmy Husband phone when I was gathering evidence during the divorce. I got virtually every information he has been hiding over the months easily on my own phone: the spy app diverted all his WhatsApp, Facebook, text messages, sentreceived through the phone: I also got his phone callsd messages. he could not believe his eyes when he saw the evidence because he had no idea he was hacked. they do all types of mobile hackscomputer hacks, you get unrestrictedunnoticeable access to your partnerspouseanybody’s social ac, email, E.T.C Getting the job done is as simple as sending an email to jamesmckay wizard at gmail dot com WhatsApp +31622647750.
Cavab: 

hank you for your offer. If there is an applicant, I will pass on your information.

23.08.2024
Əsmətxanım Rzazadə
Sual: Salam. Hasvet Bakü - Beynəlxalq Heyvan Xəstəxanasında insanları soymaqla məşğuldurlar. Heyvanı apardıqda hər hansı prosedur üçün qiymət əvvəlcədən deyilmir qeydiyyat şöbəsində oturan xanımlar deyirlər ki, “doktsistemə işləsin sonra qiymət bilinəcək”. Və sonda kassaya yaxınlaşanda elə astronomik qiymət deyirlər ki, adamın əli üzündə qalır.Bir neçə gün öncə pişiyimi sözügedən klinikasa əməliyyat etdirmişəm. 3 gün sonra iynə vurdurmağa apardım və əməliyyat sarğısının dəyişiləcəyini dedilər, həkim gəldi, sarğı dəyişdi, buna görə ödəniş alınacağı mənə öncədən bildirilmədi. Və iynələr vuruldu. Sonda kassaya yaxınlaşdım ki, iynələrin ödənişini edim (iki iynə 9 manat edirdi) mənə 40 manat ödənməli olduğu deyildi. Bu nəyin qiymətidir deyə soruşduqda dedilər ki, həkim sarğını dəyişib onun puludur. Bu öncədən gələn şəxsə bildirilməli deyilmi?Həmçinin digər prosedurlar zamanı da müştəriyə qiymət deyilmir. Sonda kassada qiyməti deyirlər. Və bu absurd qiyməti necə qoyduqları məlum detil, çünki pulu alıb müştəriyə heç bir çek vermirlər, yalnız kartla ödəniş etdikdə terminaldan çıxarılan kağızı verirlər. Lütfən bu məsələ ilə bağlı tədbir görülsün.
Cavab: 

Salam.  Ətraflı ərizə yazın, istəyinizi dəqiq ifadə edın mümkün köməkliyi edim.

23.08.2024
Əsmətxanım Rzazadə
Sual: Salam. Hasvet Bakü - Beynəlxalq Heyvan Xəstəxanasında insanları soymaqla məşğuldurlar. Heyvanı apardıqda hər hansı prosedur üçün qiymət əvvəlcədən deyilmir deyirlər dokysistemə işləsin bilinəcək. Və kassaya yaxənlaşanda sonda elə astronomik qiymət deyirlər ki, adamən əli üzündə qalır. Bununla bağlı hansı quruma müraciət edə bilərəm?
Cavab: 
20.08.2024
Fidan Adishirinli
Sual: Kontakt home saytı üzərindən məhsul sifariş etmişəm. Saytda məhsulun üzərində ikinci bir həddiyyə məhsulda var idi. Lakin evə çatdırılma zamanı ikinci ( həddiyyə) olan məhsul çatdırılmadı. Yenidən yoxladım sayt üzərindən bu kompaniya hələ də keçərli idi. Məhsul stokda mövcud idi. Haqqım olaraq məhsulu saytda görüb sifariş etdiyim şəkildə tələb edirəm. Lakin qarşı tərəf bundan boyun qaçırır
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

30.07.2024
Aybeniz Semedova
Sual: Salam biz Emiliana divar kagizlari magazasindan Swiss Lake adli su esasli divar boyasi alib 11.07.2024tarixinde divara vurdurmusuq .ustunden 19gun kecib otaqdan dözulmez ufunet iyi cekilmir, divar iylenir.biz bununla bagli magazaya muraciet etmisik demisik gelin ozunuz eve baxis kecirin.lakun gelen olmayib .bu gun yene zeng etdim veziyyeti aciqladim evvel dediler problem deyil biz sizin pulunuzu qaytaracagiq,sonra dediler unvani deyin gelek baxaq gorum düz deyirsiz?!eger tesdiqlesek pulunuzu geri vereceyik.bizim meselemiz nece hell oluna biler?zehmet olmasa buze izah ederdiz.
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

27.07.2024
Azər Mirzəyev
Sual: Salam. "Safir Parfum"-dən 360 manata orijinal adı ilə atir aldım. Açdıqdan sonra məlum oldu ki saxtadır. Məhsulu saxta olduğu üçün qaytarıram amma satıcı iddiamı qəbul etmir. Qanunda ətir açıldıqdan sonra qaytarılmır, bilirəm. Amma burda orijinal adı ilə saxta mal satılıb, bu halda qaytarılmalı deyil?Saxta olduğunu da sübut edirəm. Bu halda nə etmək lazımdır?
Cavab: 

Salam. NK-nin  haqsız bir qərarına görə qaytarılmır.Əgər ətirin saxta olduğunu sübut edə bilirsinizsə, bunu əsaslandıran ərizə yazın kompüterdə, gətirin bizim ofisə, malı da gətirin çalışım kömək edim.Mənimlə telefon əlaqəsi də saxlasanız pis olmaz. 0124498995

18.07.2024
Minarə Bəşirova
Sual: Salam mən duxu aldım Duty Free mehsulu kimi satıblar,alandan sonra,qutunu acdım ve anladımki aladadıldım,mən bu məxsulu qaytara bilərəm?Pulu karta atmışdım.Təşəkkürlər.
Cavab: 

Əfsus ki, NK-nin 114 saylı qərarına görə parfümeriya malları, qaytarılmır və dəyişdirilmir

08.07.2024
Cəlal İskəndərov
Sual: Salam Qnet şirketinin biznes planına qosulmuşam bilmek isteyiremki bu şirket ölkemizde qanuni fealiyyet gosterir ?
Cavab: 

Qanuni fəaliyyət göstərir,amma düşünməyin ki, uğurlu bir işə qoşulmusunuz!

16.06.2024
Xalisə Qəhrəmanova
Sual: Salam.Mən ayaqqabı aldım,bir gün geyindim ucu qopdu, altı yeyildi,kartla ödəniş etdim.Kartdan-karta atmaq olur dedilər elə ödədim,amma çəkdə vermədilər.Mən qaytarma istəyirəm nəsə qaytarmırıq desələr nə edim?
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

11.06.2024
İlqar Memmedov
Sual: Salam.Men 10.6.24 kontakt home-dan et çeken maşın aldim Kenwood 250 manata,yoxladım çox pis çekir,geri qaytarmaq istedim,deyirler apar itiletdir işleyecek,eğer işlemese deyişerik,eğer o da yaxşı olmasa bizde qaytarılma yoxdu.Men ne etmeliyem?
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

01.06.2024
Salam Qədirov
Sual: Salam. Mən 2 gün öncə Fox Optikadan eynək aldım. Gözlərim orda yoxlanıldı və eynək sifarişlə hazırlandı. 1 günlük istifadədən sonra gözümə uyğun olmadığını anladım. Şəxsə özəl hazırlanır deyə əmin deyiləm, öyrənmək istəyirdim eynəyi qaytarıb tam ödənişi geri ala bilərəm ya yox? İndidən təşəkkürlər!
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

01.06.2024
Zəhra Zəhra
Sual: Salam. Mən may ayının 1-i 28 may ərazisində yerləşən öz parçalarını özləri istehsal edən Suzanni Baku Textile (yaxud digər adı ilə Atlas Baku Textile) adlı mağazadan 110 manat dəyərində alış etmişdim. Satın aldığım parçaların hamısına yaş halda ütü dəyən kimi rəngləri çıxdı və qarışdı bir-birinə. Qarşı tərəfə mənim zərərimi kompensasiya etmələri ilə bağlı dəfələrlə müraciət etdim. Lakin, dedilər ki, get kimə istəyirsən şikayət et. Alış zamanı saxtakarlıq edərək çeki də təqdim etmədən, paketin içinden götürübler. Məncə heç kassaya da vurmadılar satışı. Bununla bağlı vergi organına şikayət etmişəm. Əlimdə hal-hazırda bu mağazanın logosunu daşıyan parçalar və bank apilkasiyası vasitəsi ilə kartlarına etdiyim ödənişin çeki var. Siz bu barədə mənə kömək edə bilərsiniz?
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 

29.05.2024
Babek Atakisiyev
Sual: Salam. Men 36 gun evvel chevrolet babek filialindan 2023ci il model yeni (sifir yurus)chevrolet malibu masini almisam. Bugun masini cilalamaga aparanda dedilerki masinin bir detali daha deqiq desek qapisi sonradan renglenib. Men indi ne etmeliyem.
Cavab: 

Salam. Mənə z edin danşaq, çalşıb kömək edəcəm.0124412833;0124498995 saat 12-yə qədər

23.05.2024
Eldar Əliyev
Sual: Salam,Dünən Əhmədli qəsəbəsi General Şıxlinski küçəsində yerləşən AZZA şəbəkə mağazasından qatıq məhsulu alarkən son istifadə tarixinə baxmamışam.Evdə baxanda gördümki məhsulun istifadə müddəti 21-05-2024 bitir.Təxmini məhsulu aldıqdan 10-15 dəqiqə sonra geri qaytarmaq istədim.Lakin mağaza işçiləri geri götümədilər.Bu nədərəcədə düzgündür?Salam,aydınlıq gətirmək istəyirəm məhsul alınanda tarix 20-05-2024 idi.Yəni məhsulun bitmə müddətinə 1 gün qalmışdır 2-ci sual:Nə səbəbə geri qaytaranda qəbul edilmir?Əsas gətirlər ki,süd məhsulu mağazadan çıxandan sonra geri qaytarmaq olmaz.Fərq etmir 1-5 dəqiqqə keçsə belə.Əsas gətirirlər Nazirlər Kabinetininin qərarı var sözü gedən məsələ ilə bağlı.Doğrudur?Öncədən təşəkkür.
Cavab: 

Salam. Yararlılıq vaxtına hələ bir gün varsa və başqa səbəb yoxsa, malı geri qaytarmaya bilərlər. Təssüf ki, NK-nin qeyd olunan məzmunda qərari var.(21.05.1998, qərar 114,bənd 12)

21.05.2024
Eldar Əliyev
Sual: Salam,Dünən Əhmədli qəsəbəsi General Şıxlinski küçəsində yerləşən AZZA şəbəkə mağazasından qatıq məhsulu alarkən son istifadə tarixinə baxmamışam.Evdə baxanda gördümki məhsulun istifadə müddəti 21-05-2024 bitir.Təxmini məhsulu aldıqdan 10-15 dəqiqə sonra geri qaytarmaq istədim.Lakin mağaza işçiləri geri götümədilər.Bu nədərcə düzgündür?
Cavab: 

Qanunla belə məhsulu satmaq qadağandır!Mütləq 1003 telefonu ilə Qida Agentliyinə z edib məlumat verin,tələb edin ki,orada yoxlama keçirsinlər və malı qaytarsinlar.Nəticəsi olacaqdır!

15.05.2024
Arzu Qurban
Sual: Salam. Men 11.05.2024 tarixinde Yasamal mega sop univermaqda kostyum aldım. İstifadə olunmayıb, bütün etiketleri üzərindədir. Qaytarmaq isteyirem. Bildirirlerki malı 1 gün erzinde qaytarmaq , 14 gün erzinde ise deyişmek olar ancaq. Düzdürmü?
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

 

 Sizin 14 gün müddətində qytarmaq hüququnuz var

09.05.2024
Zamiq Selimov
Sual: Salam.Fiber optik internet cekilib 40mb.ama o suret temin olunmur. Demek olar ki islemir.sikayet edirsen baxan yoxdu. Basqa hara sikayet ede bilereem
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. 

14.04.2024
Fəridə Əliyeva
Sual: Salam, Mən dünən restoranda rezervasiyam olmasına baxmayaraq rezerv etdiyim masada əyləşməyimə icazə verilmədi. Girişdə çay yoxsa yemək olacağını soruşub buna əsasən qərar verildi ki orada əyləşə bilmərəm. və orda mənə bu məlumat verildi. Sonradan menyuda olan fincan çay və desert sifariş etmək istədim. Ancaq çayın fincan şəklində sadəcə yeməkdən sonra verdiklərini dedilər və çayı set şəklində təklif etdilər. əks təqdirdə çay almaq olmazmış. bu menyuda və ya resotan səhifəsində yazılmayıb. Məcbur qalıb əyləşdiyim məkandan qalxdım və bütün planım pozuldu. mən bununla bağlı restoranı hara şikayət edə bilərəm?
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. 

03.04.2024
Alya Aleskerova
Sual: Salam. İngilis dili kursuna yazılmamışdan əvvəl məndən 20 azn depozit alındı. Endirim günü idi deyə. Kursa başlamamışdım, və bildirmişdim ki, hələ başlamıyacam. Və 3 gün sonra kursa getməkdən imtina etdim. Depozitimi isə qaytarmaqdan imtina edirlər. Səbəb olaraq ödənişlər geri qaytarılmır dedilər. Balaca tədris müqaviləsi verilib. Burada yalnız qeyd olunub ki, tədris məşğələsi üçün ödənilən məbləğ geri qaytarılmır. Mən isə depozit ödəmişəm. Və öz pulumu geri istəyirəm. Buna haqqları çatmır. Mən necə edə bilərəm?
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. 

01.04.2024
Nigar Əliyeva
Sual: Salam. Mən 3 gün əvvəl Salon malları vağazasında Dırnaq üçün kusaçka almışam. Satıcı bildirdi ki, manikur alətləri qaytarılmır, nədəki dəyişdirlmir, lakin onu yoxlamadan mənə satdı. Alıb istifadə etdikdən sonra məlum oldu ki, alət tamamilə kütdür. FİRMA aləti olduğuna və qiyməti də ucuz olmadğına görə (25 AZN) mən bu aləti aldım. lakin istifadəyə yararsız çıxdı. İndi mən nə edim. Qaytarılması mümkün deyilsə bu mənim günahındırmı bir istehlakçı kimi xahiş edirəm mənə köməklik göstərəsiniz.
Cavab: 

Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası)  Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. 

Sual yaz
 1   2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38    39    40    41    42    43    44  
read more...
read more...
read more...
read more...
Copyright © 2007 Independent Consumer Union of Azerbaijan! All rights reserved. Created by  Lider web studio