İSTEHLAKÇI HÜQUQLARINA DAİR İNTERNET PORTAL
Ana səhifə Xəritə Əlaqə
X ə b ə r l ə r B l o k u
Noyabr-2024
Be Ça Ç Ca C Ş B
Bu gün ziyarətçilər: (192)
Dunen ziyarətçilər: (75)
Bu gün səhifə baxışı: (325)
Dünən səhifə baxışı: (130)
Sual-cavab
Sual yaz
10.09.2020
Təranə Orucova
Sual: Mover Şirkəti bizim xəbərimiz olmadan bizim adımıza mal gətirib Türkiyədən. Deyir ki, ləğv edin. Deyir ləğv edə bilmərik artıq yola çıxıb. Bizim gətirmədiyimiz mal gömrükdə bizim adımıza sənədləşəcək. Bu halda nə etməliyik?
Cavab: 

Sual bizə air deyil.Məsləhət 195-2 telfonuna zəng edin nazirlikdən məsləhət alın.

08.09.2020
Rövşən Məmmədov
Sual: 19 avqust 2020-ci il tarixdə xalçaları yuduzdurmaq məqsədi ilə “ TəkbizXalı”-ya telefonla müraciət etdik. Müraciətə dərhal diqqət yetirib, xalçaları qəbul etdilər və dedilər 7-8 gün ərzində gətirəcəklər. Sentyabr ayından başlayaraq telefonla əlaqə saxlayırıq, deyirlər ki, bu gün gələcək. 2 dəfə ayrı-ayrı menecerlərlə danışmışıq, onlarda eyni qaydada bizi arxayın salırdılar. Əvvəlcə deyirdilər ki, guya biz 2 xalça vermişik, bir həftədən sonra boyunlarına aldılar ki, 3 xalça verilib. Arada biz belə fikrə gəldik ki, xalçaları itiriblər. Bir sözlə, bu şirkətin səviyyəsi məlum oldu. Xalçaları 7 sentyabrda gəlib çıxdı, salafana bükülmüş halda, salafan isə kəsik- kəsik. Xalçaları işlətmək fikrimiz yox idi, onun üçün, həmdə biri agır oldugu üçün köməkli bir qıraga qoyaq. Pullarını aldılar, qəbz vermədilər. Bir 10 dəqiqə keçdikdən sonra evi çox bir pis qoxu gəlməyə başladı. Biz xalçanın birini açaraq gördük və bizə belə gəldi ki, dərman vurublar, su vurublar, ancaq qurumamış büküblər tələsik. Mən vaxt itirmədən zəng vurdum menecerə, iradımı bildirdim. Mənə dedilər gün ərzində tapşırıq verəcəm götürəcəklər, narahat olmayın. Bu gün yenə həmin menecerlə danışdım, adam mənə sual verdi ki, hələ götürməyiblər? Nə isə bu gün gün ərzində götürəcəklər dedi. Bu gündə götürmədilər. Odur ki, Sizdən xahiş edirəm bu məsələyə aydınlıq gətiriməsində köməklik göstərəsiniz. Bu cür şirkətlərin işləməsinə yol vermək olmaz. Bahalı xalçaları heçnə elədilər. Sizdə görsəydiniz çox yaxşı olardı, hələ ikisini açmamışıq. Rəsmi qaydada ərizə ilə müraciət lazımdırsa deyin eləyək.
Cavab: 

Bəli rəsmi ərizəni yazın Flaş-da gətirin imza qoyun çalışaq danışıq yolu ilə həll edək.Ödəmə sənədini də gətirin.

07.09.2020
Asya Paşayeva
Sual: Salam sualim poçtadan dı.yoldawim alimetn 160 manat gònderende 4.70 qepik niye elave pul istenir. Ve men alimenti alandada elave pul isteyir bu ne dimekdi varmi qanunda bele wey ?
Cavab: 

4.7 AZN üçün sənə qəbz verirlərsə demək qanunudir,əks halda yox.

06.09.2020
Xatirə Qarazadə
Sual: Salam. Menim problemim "Yuvam mobilya" mebel mağazası ile bağlıdır. Biz iyul ayının 14-de bu mağazadan qonaq, yataq, yumşaq mebel desti ve dehliz mebeli sifariş vermişik. Mebleğin 50 faizini - 3500 manatı odemisik, yerde qalan hisseni daxili kreditle ödyecekdik. 10 güne hazır edecekleri mebelin yolunu düz 57 gündür gözleyirik. Her defe söz verirler, lakin mebeli getirmirler. Bele veziyyetde men ne ede bilerem? Düz iki aydır ki, uşaqlarım ve özümüz yerde yatırıq, yerde otururuq, pulumuzu verib bele bir ağır duruma düşmüşük. Çox xahiş edirem bize komek edin. Bize yol gösterin .
Cavab: 

Məsləhət 1)195-2 telfonu ilə z edin dövlət orqanına,2) Mənə kompüterdə ətraflı ərizə yazın flaş-də gətirin,çalışım danışıq yolu ilə həll edim,3) məhkəməyə müraciət.

06.09.2020
İmran İmranlı
Sual: Salam, mən iyul ayının 16sı Bir Telecom Əhmədli filialından 2ədəd nəğd telefon almışam. ( Xiaomi redmi note9) Daha sonra telefonun hər ikisində donmalar baş verdiyi üçün, servisə müraciət etdim. Bir dəfə hər iki telefonu da format etdilər. Daha sonra yenidən donmağa başladı. Yenə servisə getməli oldum. Qeyd edim ki, servis tam ödənişsiz şəkildə idi, telefonun qızıl zəmanəti var. Servisdə mənə telefonun həqiqətən də zəif işlədiyini dedilər. Daha sonra bildirdilər ki, akt yazacağıq həqiqətən donmasına dair, siz gedib telefonları yenisi ilə dəyişdirə biləcəksiniz. Akt yazıb mənə verdilər. Bugün apardım yenidən Bir Telecom mağazasına. Mənə dedilər ki, aktda yazılıb ki, telefonda heç bir nasazlıq aşkar edilməyib. Mağaza mənə bildirir ki, aktda əgər nasazlıq yazılarsa dəyişə bilərik. Amma servisə dəfələrlə zəng etdim zənglərimi açmır. Hüquqi baxımdan nə edə bilərəm? Qızıl zəmanətim var və telefon nəğd alınıb.
Cavab: 

Məsləhət 1) 195-2 telfonu ilə dövlət orqanına şıkayət,2) Mənim adıma  kompüterdə yazılmış cox ətraflı ərizə,3) məhkəməyə müraciət

06.09.2020
Ramin Abiyev
Sual: Salam. İstehlakçı hüquqlarımın pozulması ilə əlaqədar rayon məhkəməsinə yoxsa inzibati məhkəməyə müraciət etməliyəm? və tələbim necə olmalıdır?
Cavab: 

Rayon məhkəməsinə müraciət edin.Rüsumdan azadsınız.Tələbinizi mən bilmərəm!

04.09.2020
Sənubər Tağızadə
Sual: Salam.Siz mənə kömək etmək istədiz.Ancaq dükandan dedilər ki,obnların istehlakçı hüququ qorumaq səlahiyyəti məhdudlaşdırılıb.Yalnız sizin şikayəti AQTA həll edə bilər.Həmin qayda ilə məsələni həll etdik.
Cavab: 

Salam.Yəqin rəhmətlik M.Ə.Sabirin  tülkünün  qarğanı tutması və qarğanın qorxduğu yerdən ,qayadan tullaması təmsilini oxumusunuz.Uğurlar arzulayıram və qulluğunuzda hazıram! 

31.08.2020
adil mehdiyev
Sual: avqustun 28 də bazarstorda 20 ədəd yumurta aldım.ödənişimi plastik kartla etdimamma bazarstore mənim kartımdan "20 ədəd" yumurtaya görə37 manat 80 qəpik çıxardı. 4 gün kecib hələdə geri qaytara bilmirəm pulumu. deyirlər gözluyun. uzadırlar vaxtı.qəbzim də var. vaxt uzansa pulumu geri almaq şansım azalır? baş ofislərinə də yazmışam, aldıqım malın qəbzin də onlayn onlara təqdim etmişəm. olarda yubadır.deyirlər gözlüyün.qanun bu haqda nə deyir?
Cavab: 

14 gün müddətində qaytarmalıdırlar.

28.08.2020
Efsane Qafarova
Sual: Salam, men bu yaxinlarda getdiyim bir kafeden chox naraziyam. Seher yemeyine getmishdim ve xidmet, davranish cox pis idi. yemeklerin ichinden tuk chixdi. chox diqqetsizlik edildi. bunun ucun hara sikayet ede bilerem?
Cavab: 

Məsləhət: Ya mənim adıma ətraflı ərizə yaz,nə istədiyini bildir,imza qoy və ya 1003 telefonu ilə qida qgentliyinə şikayətini bildir

27.08.2020
Cavidan Memmedov
Sual: Salam men de bezi proqramlara girende "server cavab vermir daha sonra yoxlayin" yazir onu nece duzeltmek olar bilen varsa zehmet olmasa melumat versin ???
Cavab: 

Təəssüf ki məndə bilmirəm,Sizə məmuniyyətlə kömək edərdim.

26.08.2020
Ferid İsmayil
Sual: Salaam mənə ivanovka süd məhsullarının əlaqə nömrəsi lazimdir
Cavab: 

Biz  heç kimi təbliğ etmirik,bağşlayın

25.08.2020
Könül Abbasova
Sual: Salam.mən iyulun 1-dən isteqramdam zovqlu_boyuk_beden_geyimler sehifesindən paltar sifariş etmişdim.sifariş götürən xanımla +380 63 597 6382 nömrədən vaçapla əlaqə saxlamışam.Milli on aparatından hesab nömrəsi 380194401657571201 şəxsiyyət kodu 17324821 Respublika banka 20 manant köçürmüşəm.xanım paltarın 2 həftəyə gəlməsini dedi.2 hefte krçdikdən sonra paltarla maraqlandım.xanım dedi sərhəddə vəziyyət pisdi.keçəndə deyəcəm.1 ay kecdi yenə paltar soruüanda dedi azərbaycanda müharibədi hələ paltar yoxdu.mən xanıma bildirdimki Azərbaycanda müharibə yoxdu.sərhəddədə mal kecir.mən xanımdan pulumu geri istəyəndə o kobud danışdı.pulu geri göndərmir.hal hazira kimi paltar gəlib cıxmayıb.bu barədə mənə kömək etməyinizi Sizdən xahiş edirəm.
Cavab: 

məsləhət:1) ya 195-2 telfonu ilə nazirliyə şikayət et ya da 2) mənim adıma ərizə yaz flaşda gətir ofisə çalışım danışıq yolu ilə həll edim.

18.08.2020
Iradə Ağarəhimova
Sual: Mən dünən Baku Electronic mağazasında tozsoran almışam tozsoranı evə gətirdim məni qane etmir modelini dəyişmək istəyirəm deyirlər mümkün deyil çünki siz onu ən azı 1 dəfə də olsa işlətmisiniz nə etməliyəm bu halda zəhmət olmasa məlumat verərdiniz?
Cavab: 

Dəyişmək hüququn var!Mənim adıma ətraflı ərizə yazın kömək edim.Öncə z et.0124412833

18.08.2020
Fikrət Sadıxov
Sual: Salam,mən 07.08.2020-ci il tarixinde KONTAKT HOMA onlardan aldığım Samsung QE50Q67TAUXRU televizorunu 40 manat (güya səbəbsiz gaytarıram)ödəyəndən sonra qaytardım.Necə gün mən televizora görə ödədiyim 1500 manat pulu mənə gaytarmalıdılar?
Cavab: 

Öncə mənə z et danışaq.0124412833,Mənim adıma ətraflı ərizə yaz,kompüterdə,E-mayla göndər eyub@consumer.baku.az  və ya ərizəni flaş da gətir gəl ofisə çalışaq həll edək.

17.08.2020
Anar Hüseynov
Sual: Salam. 16.08.2020-ci il tarixinde KONTAKT HOME mazasindan smart tipli mobil telefon aldim. Eve gelerken basha dushdum ki.telefon ishlenmishdir.KONTAK HOME numayindesi mene bildirdi ki .qaytarmaq olar yalniz TEXNİKİ SERVİSDE baxish kecirdmelidiler.KONTAK HOME servis merkezinde mütexüssis terefinden baxish keciren zamani menim ishtirakim ola biler ve telefona odedeyim pulu mene qaytaracaqlar ?
Cavab: 

Öncə mənə z et danışaq.0124412833,Mənim adıma ətraflı ərizə yaz,kompüterdə,E-mayla göndər eyub@consumer.baku.az  və ya ərizəni flaş da gətir gəl ofisə çalışaq həll edək.

15.08.2020
İlkin Rehimov
Sual: Salam hörmetli vekilimiz.mene kömek etmeyinizi xaiş edirem.Men binede 2 sotun icinde ev almaq istirem lakin pulun bir hissesini indi qalan hissesini de bir aydan sonra vermekle razilaşmişiq lakin bilmek isteyirem bunu natariusda nece testiq etdirim.bu nece mümkündü?
Cavab: 

Bağışlayin bu sual bizə aid deyil.Habil İsgəndərova Z edin. 050 3148188

12.08.2020
Hafiz Abbasov
Sual: Salam aleykum. Men kontakt homedan bir planşet almışam, planşeti menim yaşadığım ünvana çatdırıblar. ancaq planşet xarab çıxıb, men de onu başqası ile deyişdirmek isteyirem. Telefonda danışdığım şirket nümayendesi mene dedi ki, onu deyişdirmek isteyirsinizse texniki servis xidmetine yaxınlaşın. Ancaq hemin ünvan yaşadığım yere uzaq düşdüyü üçün men isteyirem ki, onu yaşadığım ünvana çatdırsınlar. Menim bele bir hüququm varmı?
Cavab: 

Bəli hüququnuz var.Ətraflı ərizə yazın,flaş də gətirin ofisə,çalışaq danşıq yolu ilə həlledək.Mənim telfonum 0124412833

12.08.2020
Rail İsayev
Sual: sizə heç bir sualım yoxdu çünki düzgün işləmirsiz.Yazılı şəkildə elektron formada müraciət etmişəm lakin uzun müddət keçməsinə baxmayaraq nəinki problemimi həll etmək heç müraciətimə baxdığınız barədədə məlumat vermədiz halbuki vətəndaşların müraciəti haqqında qanunda belə yazılmayıb
Cavab: 

Hörmətli Rail bəy,çalışarıq düzgün işləyək,Sizdə bilməlisiniz ki,imzasız müraciətə baxılmır,anonim olduğu üçün!

29.07.2020
Xədicə Ələkbərova
Sual: Salam. Bu gün aptekdən 5 ədəd (1qutu) insulin alınıb. Müəyyən səbəblərə görə o məhsula artıq ehtiyac qalmadığından onu qaytarmaq istədik. Lakin qəbzin olmağına baxmayaraq, dərmanın soyuducudan çıxdığını rəhbər tutaraq onu qaytarmağa imyina etdilər. Dərman özü açılmayıb. Bu halda kim doğrudur? Mən o dərmanları qaytara bilərəm?
Cavab: 

Qanunvericiliyə görə kassa çeki olmasa aptek qaytarmaya bilər. Bütün halda  195-2 z edə bilərsiz

23.07.2020
Leyla Mustafayeva
Sual: Salam men Mustafayeva leyla ozume 1telefon almışdım ,lakin eve gətirdim beyenmediler ,bunu satasi oldum.Qonsuluqda yaşayan Hüseynov Ehtiram Ferhad oğlu adida birine satdim indi gunu gune qatir,ayida aylara qatir, lakin pulu vermir.Men hara müraciet ede bilerem zehmet olmasa bir meslehet vererdiz.
Cavab: 

Sual bizə aid deyil,biz Sizin yox alıcının hüququnu qoruyuruq.

17.07.2020
Xəyalə Abbasova
Sual: Salam men 3 gün bundan önce onlayın satışla mobil telefon almışam ,lakin telefon defetli çıxdı. Aldığım yere müraciet etdim deyişdirmek üçün ,ancaq mene dediler ki , telefonun deyişmesi ile bağlı qerarı servis verecek ve bu proses 2 gündün 14 güne kimi çekecek. Sizce bu doğru qerardımı? Mene ele gelir men mehsulu 14 gün erzinde deyişe ve ya qaytara bilerem bu huququm var.Zehmet olmasa mene cavab yazın
Cavab: 

Bəli Sizin dəyişmək,uyğun mal olmasa qaytarmaq hüququnuz var.

16.07.2020
Ellada Quliyeva
Sual: Salam biz bugun evimizin yanında yerləşən topdan satiş ticarət mərkəzindən geyim satılan yerdən uşag ucun ic geyim almışam balaca olduguna gorə qaytarmag istedim satıcı mənə nə qaytarmag nədə dəyişmək olmaz dedi xaiş edirəm mənə nə edəcəyimi yazardız
Cavab: 

Ya 195-2 telfonuna z edin ya da mənə ətraflı ərizə yazın flaş da gətirin  z edim həll olsun.

10.07.2020
Nat Hesenli
Sual: 03.07.20 tarixinde özəl klinikada kosmetoloji muayineye yazılmısam.ve yazıldığim vaxtdan 20 deq tez getmisem ki gecikmeyim.hekim gelmeyib ustelik 40 deq gozlemisem ne zenge ne mesajlara baxib.oranin işçilerine cavab verirdi lakin.ve gelmedi.ustelik dedi 1 2 saata gelecem isteyirsen gozle.klinika ise deyir biz arendaya vermişik qarismiriq.butun gunumu zay elədi.men sikayetimi hara eeimki bu cür mesuliyyetsizlikler artmasın.ozune bildirdim ki şikayet edecem anasi mene zeng edib hede qorxu gelir
Cavab: 

Mənə ətraflə ərizə yazın,nə zərərə düşmüsünüz ,tələbiniz nədi yazın imza qoyun gətirın ofisə.Əvvəl z edin,ois olmaz.0503416225

09.07.2020
Oksana Yahyayayeva
Sual: Salam.Anamin 01.01.2020de 57 yawi tamam oldu 4uwaqnan pensiya yawina catmiw olurdu hemin gunde teze qanun cixdi yawi qaldirdilar.Bilmek isteyirem ki anama pensiya duwur?
Cavab: 

Bağşlayin sual bizə aid deyil.Vəkilə z et.Habil:0503148188

05.07.2020
Xədicə Rəhimova
Sual: Salam. Men 08.06.2020 tarixinde Yuvam mobilya mebel magazasindan mebel sifaris vermisem ve qabaqcadan da 3200mebleginde odenis etmisem. Ayin 22de mebel catdirilmali idi ama ustunden 2hefte kecmesine baxmayacaq hele de catdirilma olmayib. Pulumuzu Geri istedikde use deyirler mebel sektorunda qaytarma olmur. Bize de faktura veribler ustunde voenli pecat var. Hec kes de bir normal cavab vermir ki bu sebebden catdira bilmirik. 102e muraciet edib erize yazdiq hec kes Geri donus etmedi. Mesele Ile bagli nece komeklik Ede bilersiniz?
Cavab: 

Sizin hüququnuz var.Mənə ətraflı ərizə yasın Fleş-də gətirin çalışaq. Z et 0503416225 Eyyub

02.07.2020
Admin Qasımova
Sual: Salam. Men mecburi köçkünem. Adıma 2 sot boş torpaq var. Bilmek isteyirem ki dövlet terefinden ev verilende menede ev düşürmü? Cavablandırsanız sevinerem, çox sağolun.
Cavab: 

Bağşlayın sual bizə aid deyil,biz alıcı hüququ qoruyuruq.

27.06.2020
Mədinə Əliyeva
Sual: Men 2 ay önce "şarm mebelden"ecemideki.metbext stol stul desti almışam.15-20 günden sonra mebelin kraskası oz-ozune köpün tökülür üstelik stol stul yellenir.Men onlara bunu 1ayın tamamında bildire bildim.Cunki karantin vaxtı idi ve karantin bitmesini gözledimki maqazin açilsin.şikayetimi bildirende ise ilk once meni günahlandırmaq ve yaranan defektin ola bilsin ki men terefden olduqu fikrini ireli surduler. Bu halda onlardan ekspert teleb etdim.Telebimden imtina etdiler.hemin stullar başqa yerlerde 35 manat olmasına baxmayaraq men 50 manata burdan aldım. Ve umumilikde stol stul destine 535 manat odenis etmisem.Çünki satıcı meni emin etdiki onların malları Türkiyenindi,keyfiyyetli maşın boyasından istifade olunur ve 2 ile yaxın zemanet verirler.Bunu instaqram sehifelerinde de qeyd edibler.indi ise satdıqları malın arxasında durmurlar ve dediklerini inkar edirler. Müdiriyyet ümumiyyetle uze çıxmır ve qaytarmaq isdemir.hal hazırda satıcı yazılı zemanet vermediyini,malı qüsursuz tehvil ve teslim etdiklerini,qaytarılma ve deyişdirilmenin 14 gün erzinde mümkün olduğunu esas tutaraq mesuliyyetden yayınırlar.Uzun mubahiseden sonra yalnız vitrin malı ile deyişe bileceyini bildirirler.Qeyd edimki,malı alarken mene qebz teqdim olunmayıb.Alıcı hüquqlarımı berpa etmekde mene yardımçı olmaqinizi xahiş edirem. Onceden tşk edirem.
Cavab: 

Mənim adıma ətraflı ərizə yaz,Flaş-də gətir ofisə,güman edirəm  z etməklə sizə kömək edəcəyik,əks halda ərizəniz dövlət orqanlarına göndəriləcək ki,kömək olunsun.

26.06.2020
Nuru S
Sual: Her vaxtiniz xeyir. 2 gün önce "1001 Xirdavat" dükanindan universal adapter almişam. Hemin adaptirda istifade olunan cihazin volt tezliyini müeyyen etmek olur. Eve gelib adapteri yoxlayarken belli olur ki volt tezliyini gösteren tumbler sehv reqemler gösterir. Men 2 gün evvel aldiğim bu adapteri geri qaytara bileremmi? Qeyd edim ki, dükanin saticisi mene qebz teqdim etmeyib.
Cavab: 

Bəli,dəyişmək və qaytarmaq hüququnuz var.Problem olsa mənə ətraflı ərizə yazın,imza qoyun gətirin  z edim çalışaq həll edək.

26.06.2020
gul guliyeva
Sual: Salam men Rassia vetandawiyam. Azerbaycan vetandashi meni tehdit edir menim shexsi shekillerimi internete atacag diye, men neyniyim indi, Sibirde yashayiram Posolstvaya gedim yoxsa neyniyim, onu qorxuzmak lazimdi silsin shekillerimi yoxsa tutduracam, mene diye bilersiz bu tehdite gore onu hansi cezalar gozluyur, Rasiyada 4 il vererdiler ve ya shtraf.
Cavab: 

Sual birbaşa bizə aid deyil,lakin Sizə kömək edərəm.Çox ətraflı ərizə yazın mənim adıma,flaş da gətirin ofisə, imza qoyun məncə mən z etsəm məsələ həll olar,əks halda sizin ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.

24.06.2020
Fexri Meherremli
Sual: Men sadece bilmek isteyirem kondisioneri getirdikleri kimi karobkasinda durur. Karobkasi sokulmeyibse hetta hec qutusundan cixarilmayibsa men onu 3 gun erzinde tam pulu qaytarmaq shertile qaytara bilerem.?
Cavab: 

Keyfiyyətinə,dizaynına və.s dair sizi təmin etmirsə dəyişə,mal olmasa qaytara bilərsiz.

Sual yaz
 1    2    3    4    5    6    7   8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38    39    40    41    42    43    44  

Əmtəə bazarında sağlamlıq üçün təhlükəli qənd satılır, AQTA-nin apardığı işlər davamlı deyil, epizodikdir!

 

Bu barədə “Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi (AİİB) 2019-cu ildə  araşdırma apararaq cəmiyyətə ətrafli məlumat vermiş,bütün müvafiq Dövlət qurumlarına,o cümlədən  Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə(AQTA) rəsmi müraciətlər etmiş,Respublika Prokurorluğu,Dövlət Gömrük komitəsi və digər qurumlar tərəfindən müvafiq tədbirlər görülmüş,”kəllə qənd”istehsalı zamanı qəndin ağardılmasında mənşəyi məlum olmayan kimyəvi maddələrdən istifadə etdiyinə görə bir sira qənnadı məmulatlarının istehsali müəssiələrində  reydlər kecirilmiş,qanun pozuntuları aşkar edilərək cavabdeh şəxslər həbs olunmuşdur.Eyni zamanda qəndin ağardılmasında istifadə olunan kimyəvi maddəni  ölkəyə idxal edən şəxslər cinayət məsuliyyətinə alinmışlar! Bu işlər 2019-cu ildə olmuşdur.

Bəs hazırda vəziyyət necədir?!

Belə ki, AİİB istehlakçılardan daxil olan məlumatlar əsasında bazardakı vəziyyətə nəzər yetirmiş, bir  “Kəllə qənd”nümunəsinin akkreditasiya olunmuş laboratoriyada ekspertizasının nəticələrini əldə edərək, insan sağlamlığı üçün təhlükə törədən qəndlərin bazarda  geniş şəbəkə ilə satıldığını müəyyən etmişdir.

AİİB tərəfindən aparılmış araşdırmanı bir daha xatırlasaq, məlum olur ki, hazırda da şəkər tozundan kəllə qənd hazırlamaq ücün, əksər kəllə qənd istehsalcıları daha ucuz olan kimyalaşma yolunu secirlər. Xatırladaq ki, şəkər tozundan  bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün iki üsul mövcuddur:

1) Şəkər tozu qaynadılır, bişirilir, alınan məhlul qaynatma zamanı sarı rəngə boyandığından, bu məhluldan bəyaz kəllə qənd almaq üçün məhlul bərkiyəndən sonra sarı rəngli kəllə qənd kütlələri, çox böyük firlanma sürətinə malik olan və yüksək məsrəflərlə başa gələn “Sentrafuqa”qurğusuna yerləşdirilir, burda yüksək mərkəzdənqaçma təcilinə məruz qalan kütlələrdən sarı maddə ayrılır və mexaniki yolla  tam bəyaz “kəllə qənd” əldə olunur.

2) Qaynadıldıqda sarı rəngə boyanmış şəkər tozu məhluluna kimyəvi maddə-Kükürd dioksid (SO2) əlavə edilr, sarı rəngli məhlul bəyaz rəng alır! Bundan sonra məhlul qəlblərə yerləşdirilib soyudulur və  gözlə sarılığı cətinliklə ayird edilə bilən ”bəyaz” kəllə qənd əldə edilir.

SO2 kimyəvi maddəsindən əsasən sənayedə parca ağartma, dəri aşılama, xalca yuma kimi sahələrdə istifadə olunur.

Qeyd edək ki, bütün dünyada gəlir əldə etmək, insan sağlamlığını arxa plana keçirtmə istəkləri, o yerə gətirib cıxarmışdır ki, hətta kimyəvi yolla  kəllə qənd istehsalına, bəzi ölkələrdə standartlara da daxil etməklə  haqq qazandırmışlar. Məsələn MDB məkanında mövcud olan ГОСТ 33222-2015 standartlarında  1 kq bəyaz kəllə qənddə maximum 15 milli qram  kükürd dioksidın  ola bilməsi nəzərdə tutulmuşdur (bundan öncə bu sahədə qüvvədə olan ГОСТ 22-94 və ГОСТ 31361-2008 standartlarında isə ümumiyyətlə bu maddənin istifadə edilməsinə icazə verilmir). Ölkəmizdə Tayqa Ticarət”müəssıəsi tərəfindən istehsal olunan və əmtəə bazarında satılan “Dad1” kəllə qənd məmulatının tərkibində laboratorioya tədqiqatı  1 kq məhsulda 70,2 mq  kükürd dioksid olduğunu göstərmişdir! Yəni təhlükə normasından 4,6 dəfə (500%-ə yaxın) cox!

AİİB-in araşdırmaları göstərir ki, ölkədə mövcud olan 20-yə qədər “Kəllə qənd” istehsalçısı bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün hazırda kimyəvi üsuldan istifadə edir və təhlükəli kimyəvi maddədən qəndi daha bəyaz etmək ücun bol-bol istifadə edirlər!

İstehlakçıların maraqlarını və sağlamlığını əsas tutan AİİB-birmənalı olaraq istehsalçılar tərəfindən kəllə qəndin ümumiyyətlə mexaniki yolla ağardılmasının həyata keçirilməsini istəyir!  Ən pis halda isə ГОСТ 33222-2015 standartlarına əsaslanaraq kəllə qənd istehsal edən sahibkarların fəaliyyətinə dövlət tərəfindən ciddi nəzarət edilməsini və sözü gedən kimyəvi qatqının standartda göstərilən normadan əsla yuxarı keçməməklə istifadəsinə icazə verilməsini tələb edir.

O cümlədən, hansı kəllə qənd istehsalı müəssisəsində mexaniki yolla ağartma həyata keçirilmirsə bu müəssiələrdə mütləq vaxtaşırı yoxlamalar aparılmalı, istehsal nümunələrindən götürülüb laborator analizləri aparılmalı, təhlükəli maddələr aşkar olunarsa və ya qatqılarla bağlı normadan kənara çıxmalar müəyyən olunacaqsa, satışda və anbarlarda olan məhsullar qeri cağrılmalı, ictimaiyyətin gözü önündə və KİV-lərin iştiraki ilə məhv edilməlidir. Bu istək və tələblərlə AİİB, Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsmi müraciətlər etmişdir.

 

                                        AİİB-in sədri:                       E.Hüseynov

 

daha ətraflı...

Ölkəmizdə malların etiket məlumatları tam yarıtmaz vəziyyətdədir,əsasən İrandan idxal olunan mallar!

İstehlakçı xüsusən ərzaq malları haqqında məlumatı birbaşa malın etiketindən alır!İstehlakcının beynəlxalq və yerli hüquqlarından biri də məhz mal haqqında milli dildə informasiya almaq hüququdur!

“Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi(AİİB) uzun illərdir ki,ən müxtəlif Dövlət orqanlarına yazılı müraciətlər göndərərək  bu məsələnin ,yəni vətəndaşlarımızin milli dildə məlumat alma hüququnun de-fakto olaraq taninması barədə tədbirlərin görülməsinə dair təkliflər versə də,bu məsələ həll olunmadan qalir!

Dövlət Dili Haqqında AR-nin qanununun maddəsi: 7.3. Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır

Istehlakcılarin Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında  AR-nın Qanununun 13-cü maddəsi:

Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə tərcüməsi ilə müşayiət olunmalıdır.

Nazirlər Kabinetinin 94 saylı qərarı,maddə 5.8.” Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə edilmiş tərcümə ilə də müşayiət olunmalıdır”

Qeyd edək ki,malların milli dildə markalanması məsələsi dünyanın əksər ölkələrində ,hətta Azərbaycandan hər cəhətcə zəif olan Ermənistan və Gürcüstanda  belə uzun illərdir ki,tam həyata keçirilsə də ölkəmizdə bu məsələ həll olunmadan qalır.Əlbəttə bu amil,qacaqmal üçün münbit bir şərait yaradır!

İlkin olaraq AİİB malların milli dildə markalanması məsələsini  İran İslam Respublikasından idxal olunan  ərzaq malları üzərində cəmləşdirməkdən başlamaq niyyətindədir. Cün ki,ən acınacaqlı hal məhz İrandan idxal edilən ərzaq mallarındadır!Əğər Dövlət qurumları qanunun yerinə yetirilməsinə dəstək versə digər çoxsaylı mal və xidmətlərə də keciləcəkdir.24 il ərzində AİİB, BMT-nin beynəlxalq uşaq təşkilatı UNİCEF-in köməyilə yalnəz körpə qidalarının milli dildəmarkalanmasına nail olmuşdur,bu cox azdır! AİİB-n ofisinə istehlakçılar tərəfindən etiraz müraciətləri ilə gətirilən İranda istehsal olunan ərzaq mallarının  markalanmasına diqqət yetirdikdə Azərbaycan dilindən başqa digər dillərdə məlumat olduğu görünür,lakin ərzaq malları üçün çox mühüm göstərici olan,istehsal və son istifadə tarixlərinin fars əlifbası ilə yazıldiğını görürük!Şübhəsiz ki,bu istehsalcı tərəfindən bilərəkdən,şüurlu şəkildə edilir ki,malını “Ölməz etsin”,yəni vətəndaşlarımız yararlılıq vaxtı keçmiş malı da alıb istehlak etsinlər!Əlbəttə Azərbaycan istehlakçılarının belə sadəlövhlüklə aldanması səbəbsiz deyil.Əhali ölkəmizdə artıq 3 ildir fəaliyyət göstərən Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə (AQTA) və digər dövlət qurumlarının fəaliyyətinə inanır,düşünür ki,yararlılıq vaxtı keçmiş mal satıla bilməz!Əfsus ki,bu inam özünü doğrultmur və istehlakçıların İran ərzaq mallarından zəhərlənməsinə dair məlumatlar da mövcuddur. Bəzən bu mövzu ilə bağli  neqativ halların qarşısını almağa cavabdeh olan dövlət qurumları əməkdaşlarının mediyada pafoslu cıxıçlarına da rast gəlirik,amma “3 müşketyor qanunu” daha uğurla işləyir-birimiz hamimiz ücün,hamımız birimiz üçün - yəni gömrük xeyir-dua verib ölkəyə buraxıbsa vəssalam!

İran ərzaq malları satışı şəbəkələrində ciddi monitoringlərin keçirilməsi,dövlətimizin qanunlarının pozulması ilə  ölkəyə idxal olunmuş qeyd olunan nöqsanlı malların satış şəbəkələrindən geri çağrılıb,ictimaiyyətin gözü önündə kütləvi məhv edilməsi,gömrük komitəsində çalışan əməkdaşların diqqətinin bu məsələyə cəlb edilməsinə zərurət yaranmışdir.

Dövlətimizin qanunlarını pozmaqla İran dükanlar şəbəkəsində satışa mal çıxaran 50-dən çox dükan mövcuddur.Bu dükanların bəzilərinin ünvanları:Əsas topdansatış dükanları,Sədərək ticarət mərkəzi,”Lukoyl”YDM-nin yanı(topdan satış),Dərnəgüldə “Elit “TM-nin yaxınlığı(çoxlu sayda),. 1)Bakı şəh.Əsəd Əhmədov 28

2)Xırdalan.texnikumun yaxınlıği.Rahat bazar ilə üzbəüz 3)Maştağa qəs.Savalanın 2-ci girişi 4)Ümid qəs.Laçın məktəbinin qarşısı 5)Neftçala şəh.H.Əliyev pros.Təzə bazar 6)Sahil qəsəbəsi 7)Ballı marketin yaxınlığı050-791-11-12 8)Sumqayıt şəh.2-ci mikr.Rossiya klubunun yanı.777 mağaza 9)Bakı şəh.Sarayevo küç7 10)Binəqədi ray.Xocasən yolu.Netto klubun yanı 11)Gəncə küç.Fujifilmin yanı 12)Əhmədli metrosu çıxışı.Ukrayna dairəsi tərəf 13)Xətai metrosunun arxası.N.Əliyev küç.17 14)Bakı şəh.Fatmayı 15)Hövsan qəs. 16)8 km bazarı.Halal market17)Şirvan şəh.Elite bazarının həyəti18)A.Şərifzadə küç.19519)Dərnəgül qəs.Şır-şır restoranının yanı 20)Xırdalan şəh.Təzə bazarın girişi ilə üzbəüz 21)Nizami metrosunun yanı.Z.Əhmədbəyov küç. 22)Buzovna qəs.Köhnə Polis şöbəsinin yanı 23)Əhmədli metrosu.Məhəmməd Hadi 41 və.s.

 

AİİB bu məsələni ictımailəşdirməklə bərabər, , Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsminə  müraciətlər göndərmişdir.  Dövlətimizin qanunlarına əməl olunmasında hər bir istehlakcını fəal olmağa cağırırıq və dövlət qurumlarında nəticələr gözləyirik.

AİİB-in sədri:                       Eyyub Hüseynov 

 

 

daha ətraflı...
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi(AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
19 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Tbilisi prospekti, Alatava 2. ünvanda yerləşən “Araz 20 yanvar Superstore”- da istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar çantaları təmənnasız olaraq paylanıldı. Onlara həmçinin ekologiyanın qorunmasına,plastik taralardan imtinaya, qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanıldı. İstehlakçılarda parça sumkalara böyük maraq oldu. Tədbirin sonunda çantaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi. Tədbirə dair press reliz hazırlanaraq KİV-lərə göndərildi. Tədbirimiz davam
daha ətraflı...

 

 

“Azad İstehlakçılar”

  İctimai Birliyi                                                                                                                   M: +99450 341 62 25                                       

17 avqust   2020-ci il.

 

Press reliz

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının  Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi (AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.

17 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu,  Səməd Vurğun küçəsi 60. ünvanda yerləşən “Bolmart” Supermarketdə istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar sumkaları təmənnasız olaraq paylanılmışdır. İstehlakçılara həmçinin qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanılmışdır. İstehlakçılar böyük həvəslə həmin sumkaları götürürdülər. Tədbirin sonunda sumkaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi.Tədbirimiz davam edəcək.

daha ətraflı...
Sayt  Lider veb studiyası  tərəfindən hazırlanmışdır