İSTEHLAKÇI HÜQUQLARINA DAİR İNTERNET PORTAL
Ana səhifə Xəritə Əlaqə
X ə b ə r l ə r B l o k u
Fevral-2025
Be Ça Ç Ca C Ş B
Bu gün ziyarətçilər: (138)
Dunen ziyarətçilər: (181)
Bu gün səhifə baxışı: (168)
Dünən səhifə baxışı: (449)
Sual-cavab
Sual yaz
10.11.2014
Bəkir Tahirov
Sual: EYYub müəllim salam .Mən böyük market sahibiyəm.Roşen şirkətinə qarşı olan böhtanla mən heç vaxt razlaşmiram.Çünki.Roşen şirkətinin vaxt keçmiş məhsullarınl mağaza almaz və şirkət isə belə malları mağazaya verə bilməz.Mən bunu böhan kimi qiymətləndirir və avropa info saytının bağlanmasını sizdən xahiş edirəm.Çünki xalqı çaşdirmaq olmaz.Ədavəti belə həll etmək olmaz.onsuz da xalq həmin gündən avtopa info sayıtına nifrət etdi.Çox keyfiyyətli olan Roşen konfetləri həmişə xalq tərəfindən sevilib və seviləcək.Böhtana görə avropa info sayıtının rəhbərliyicinayətə cəlb olunmalıdir.Eyyub müəllim Siz dövləti və xalqı sevdiyiniz üçün bir də ki düz danışdığınıza görə yüzlərlə sahibkar adindan Sizə müraciət edirik.Dövlətə və mətbuat orqanlarina bizim adımızdan müraciət edin.Sifarişçi üzə çıxarılsın.Belə bötana son qoyulsun.
Cavab: 

Saytlar, qəzetlər nə qədər çox olsa yaxşıdır. Fəaliyyətləri sağlam niyyətli və ədalətli olsa daha yaxşıdır. Bəli, dükanlar vaxtı keçmiş malı götürüb özlərini bilərəkdən cəriməyə məruz qoymazlar. \"Roşen\" konfetlərinin yararlılıq vaxtı keçmişlərinin satışı müşahidə olunmur. Kimsə bazarda ədalətsiz rəqabət yaratmaq üçün çirkin əməllərə əl atıb istehlakçıları çaşdırırsa bu duzgün deyil və düşünürəm ki, tərəflər belə məsələləri məhkəmədə həll etməlidir. 

05.11.2014
Malik Nəzərli
Sual: Eyyub muəllim salam.Sizdən çox xahiş edirəm ki.fermer smetanı tərkibi haqqında haqqında bizə düzgün məlumat verin.Çünki bizim ailə və yaxın qohumlar bu smetanın aləcısıdır.Ancaq bəzi vaxtlar smetanlarln tərkibinə əlvə qatqılarin olması barədə danışılır.o da ki.insan orqanizmində xəstəliklərə gətirib çıxarır.Sizdən xahiş edirəm geniş şəkildə məlumat verəsiniz.
Cavab: 

Hörmətli M.Nəzərli, Mən dəfələrlə ictimai çıxışlarımda söyləmişəm ki, hansı malın yararlılıq müddəti azdır (yəni buraxılma tarixi ilə son istifadə tarixi arasındakı vaxt) o mala üstünlük verin! İndi özünüz seçim edə biləcəksiniz!

04.11.2014
Anar velizade
Sual: salam.size satışda olan içməli su haqda soruşmaq isteyirəm deyə bilərsizmi hansi şirkətin suyu həqiqətən standartlara uyğundu?
Cavab: 

Təşkilatımız yalnız Qida Təhlükəsizliyi Nişanına layiq görülmüş mallar barədə nəzarət sistemi  qurduğu üçün konkret müsbət rəy bildirir. Hələ ki, heç bir suya bu nişan şamil edilməmişdir. 

28.10.2014
vaqif Eyyubov
Sual: eger 15 gun kecibse deyishmek mumkundur mali
Cavab: 

15 gün müddətində dükana müraciət etmisinizsə və Siz haqlısınızsa, 15 günden sonra da bizə müraciət etsəniz, dəyişmək olar. 

28.10.2014
BASHIR TAHMAZOV
Sual: salam siz mene komek ede bilmirsiz mali deyismeye ve yaxud qaytarmaga?men denizde ishleyirem almlsham 1 ay evvel imkan 27 si oktyabrda olub qurashdlrmaq qurasdlranda melum olur ki bizi aladidiblar xaxish edirem komeklik gosteresiniz evvelceden teshekkur edirem
Cavab: 

Saytımızda gösterilən ərizə formasina uyğun ərizə yazın, imza qoyun, mümkün köməkliyi edək. 

27.10.2014
BASHIR TAHMAZOV
Sual: SALAM Eyyub muallim 1 ay bundan evvel sederek ticaret merkezinden imergaz kombisi aldlm bagli paketde teminat verilmeden 27 10 2014 tarixinde sisteme goshuldu amma ishlemedi acanda melum oldu ki,kombi islenmishdir.kombini deyisdire ve yaxud geri qaytara bileremmi?hormetle beshir
Cavab: 

Sizin 14 gün müddətində malı dəyişmək üçün satıcıya müraciət etmək, tələbatınızı ödəyən mal olmadıqda qüsurlu malı qaytarıb tam həcmdə almaq hüququnuz vardır. 

26.10.2014
Şəmsiyyə Qarayeva
Sual: Hörmətli Eyyub müəllim,salam.Belə bir xəbər eşitmişəm ki, "Azad məhsullar laboratoriyası" yaradılıb,lakin hələki aşılışı olmayıb.Həmin laboratoriyada eksport olunan qida məhsullarının analiz olunması planlaşdırılır.Eşıtdiklərim məlumat doğrudursa sizdən çox xaiş edirəm,mənə ətraflı məlumat verəsiz bu haqda.Öncədən təşəkkürlər
Cavab: 

Hormetli Semsiyye xanim, teshkilatimiz defelerle teshebbus gosterib ki, olkede dogru sozu deye bilecek musteqil eskpertiza olsun.Lakin hele ki buna nail ola bilmemisik. Esas mesele heqiqeti mudafie eden kadralrin olmamasidir. Bele ki, melumatiniz dogru deyil. 

12.10.2014
Etibar Numbetov
Sual: men cox uzuldum ki siz sehliyaliya sertifikat vermisinz
Cavab: 

Biz sertifikat vermirik, Qida Təhlükəsizliyi Nişanını veririk. Bu nişanın tələbləri beynəlxalq təşkilat tərəfindən müəyyən olunub və saytımızda yerləşdirilib. Saytda yerləşdirilmiş tələblərə uyğun gəlməyən məqamı bizə göstərsəniz Sizə minnətdarlığımızı bildirərik və nişanı geri götürmək barədə qərar qəbul edərik.

07.10.2014
Sima Safarova
Sual: Salam Eyyub bey,bir melumati degiglesdirmek isdeyirdim bacim Swarivskiden mene hediyye alib lakin cekini itirib men onu qaytara bilmerem de yeginki? bes ceki mende olsaydi menim onu qaytarmaq huququm varmi? men bildiyime gore 3 is gunu erzinde qaytarila 14 is gunu erzinde deyisdirile biler(istisna hal eger endirimdedirse) duzdur? yeni men nece oz huququmu teleb ede bilerem?
Cavab: 

Endirimin bu məsləyə dəxli yoxdur. Mal qüsurludursa 14 gün ərzində dəyişdirmək və ya qaytarmaq hüququnuz, mal tələbatınızı ödəmirsə 14 gün ərzində dəyişmək, tələbatınızı ödəyən mal satışda yoxdursa 14 gün ərzində qaytarıb pulunuzu almaq hüququnuz vardır. Kassa çekinin varlığı mütləq tələbdir. Əks halda malı alma barədə şahidlər olarsa məhkəmədə hüququnuz qoruna bilər. Məhkəmə rüsumundan azadsınız.

21.09.2014
Hüseyn Hüseynzadə
Sual: Hörmətli Eyyub müəllim, salam! Mən Sizin saytınıza tez-tez daxil oluram. Düzü qida təhlükəsiliyi nişanı almış müəssisələr deyərdim ki, saytınızın ən çox oxunan səhifəsidir.Kolbasa , süd məhsulları, dondurma və şokoladlarla bağlı indi problemim yoxdur. Artıq bilirəm ki, hansı firmanın məhsulunu ürəklə almaq olar.Ancaq bütün ərzaq məhsullarının əsas tərkib hissələrindən birincisi olan içməli su və şirələrlə bağlı nə vaxt saytınızda məlumat alacağıq.
Cavab: 

Hörmətli Hüseyn müəllim, AİB-in bu təşəbbüsü Azərbaycanın ÜTT-ə daxil olması ərəfəsində yerli malların rəqabətə davamlılığına dəstəkdir. Nişana layiq görülmüş mallar AİB-in ictimai nəzarəti altındadır və təhlükəsizdir. AİB tədqiqatlar aparır, Siz deyən malların təhlükəsiz olmasına dair təmənnasız məsləhətlər verir və uyğunlaşma işini aparır. Yəqin ki, uyğunlaşmış müəssisələrə təhlükəsizlik nişanı şamil olunacaqdır. Hələ ki, tam uyğunlaşmış müəssisə yoxdur, lakin iş gedir. 

17.09.2014
Firuzə Dadaşova
Sual: Salam.Xahiş edirə mənim sualımı cavablandırasız.Hər hansi hüquqi şəxs(MMC) balansinda olan daşınmaz əmlakı fiziki şəxsə NİSYƏ MÜQAVİLƏSİLƏ sata bilərmi?Öncədən təşəkkürlər.
Cavab: 

Bu məsələ istehlakçı hüququ ilə bağlı deyil. Rica edirəm analitik.az saytına müraciət edin, cavab alın. 

14.09.2014
Zemfira Agayeva
Sual: Salam. texminen 3 hefte bundan evvel yeni menzilimiz uchun mebel aldiq, tebii ki, bize chek teqdim edildi. mebelin qurashdirilmasi ishleri firma terefinden uzadildi, ve bu yaxinlarda basha chatdirildi. mebele servant bolumune ailemiz uchun deyerli olan chay servizini duzduk, seheri gun yeni menzile gelende servantin refinin yere dushduyunu ve 33 il, yani valideynlerimin aile heyati qurdugu vaxtdan, qoruyub saxladigimiz, Polsha istehsali olan chay destgahinin bir chox predmetlerinin sindigini gorduk. gozle gorunur ki, refi saxlayan plastmas ucluqlarin ikisi chatlidir, biri ise qopub yere dushub. firmaya zeng etdiyimizde, onlar 1-2 gun erzinde gelib baxacaqlarini dediler. qirintilari yigmamishiq ve dushmush refi ozumuz berpa etmemishik. Eger ehtiyac yaranarsa, firmanin yetirdiyi maddi ve menevi ziyanin odenilmesi uchun onlara qarshi shikayet erize ile hara muraciet edilmelidir? teshekkur edirem!
Cavab: 

Verilən çeki də əlavə etməklə bizə ətraflı ərizə yazın, təmənnasız həll edək. http://www.consumer-aib.com/az/pages/100 

14.09.2014
Севинч джафарова
Sual: Салам хочу попасть записаться на прием к Эйюбу Гусейнову
Cavab: 

Həftənin iş günləri saat 09:00 dan 18:00-a kimi istənilən vaxt gələ bilərsiniz. E.Hüseynovun mobil telefonu - 050 341 62 25

13.09.2014
Aynur Musayeva
Sual: və 1 sualımda yarandı.Bazar ertəsi onlar o ayaqqabını gətirdikdən sonra,ayaqqabıdan imtina etmək hüququm çatır?səbəbini soruşsa yəni sadəcə qaytarmağ istəyirəm deməklə..
Cavab: 

Əgər ayaqqabı Sizin tələbatınız ödəmirsə 14 gün müddətində qaytarmaq hüququnuz qalır. Ətraflı ərizə yazın, təmənnasız həll edək. http://www.consumer-aib.com/az/pages/100 

13.09.2014
Aynur Musayeva
Sual: Salam.Mən dünən Memar Əcəmi Metrosuna yaxın dükandan ayaqqabı aldım.və getdim başqa mağazaya girdim ordan ona uyğun sumka almaq istədikdə ayaqqabının üstündə gördümki ləkə var.Və getdim həmin mağazaya ayaqqabını dəyişim.Həmin modeldən olmadı və satıcıyla biraz söhbətimiz düşdü.Sonra dediki;"biz kassaya vururuq qaytara bilmərəm 1-ci günü sizə bu modeldən olsa gətirəcəm.Ve qeyd etdi ki,bu malı biz Türkiyədən gətiririk və aeroport malı deyil".Uzun sözün qısası məndə razılaşdım və dayanacağa gedəndə qayıtdım qəbzi tələb etdim və qəbzdə hədiyyələr mağazası yazılmışdı.amma mən ayaqqabı dükanına girmişdim.saat 20:08 yazılmışdı, amma hələ saat 20:04 idi. mən tələb etdimki mən bu mağazaya saat 18:59-da girmişəm və mən bu vaxtda olan qəbzi verin mənə.mənə satıcı bildirdiki;xanım kassada saat vaxtı düzəlmiyib.və təkcə 30 azn vurulmuşdu bu qəbz idi.Və oların deməklərindən belə qərara gəldimki olar heç bir malı kassaya vurmurlar və kassanın saatındanda onagörə bixəbərdilər..Və mənim hüququm çatırmıki onlardan mağazaya girdiyim vaxtda qebzi tələb etmək?
Cavab: 

Əgər ayaqqabı Sizin tələbatınız ödəmirsə 14 gün müddətində qaytarmaq hüququnuz qalır. Ətraflı ərizə yazın, təmənnasız həll edək. http://www.consumer-aib.com/az/pages/100 

07.09.2014
Samir Seferov
Sual: Salam,men dasinmaz emlakimi (menzilimi) qaynimdan bagislanma yolu ile almisam.Hansi hallarda (ne sebebden) onu menden geri ala biler,xahis edirem mene komek edesiniz,tesekkur edirem.Cixaris (Kupca) menim adimadir.
Cavab: 

Bu məsələ istehlakçı hüququ ilə bağlı deyil. Məsləhət almaq üçün AİB-in hüquqşünası Habil İsgəndərova zəng edə bilərsiniz. - 050 314 81 88

03.09.2014
Miryasin Seyidov
Sual: Salam, men samsung markali fotokamera almisam bakuelekt4onics magazalar sebekesind3n dey3ri 330 azn 28.04.2013 tarixinde. Bir illik qarantisi erzinde 3defe temirde olub, bu ilin iyununda yene temire getdi menden 20manat aldilar ve yenede temire ehtiyaci var sentyabr ayidi attiq.mene serf elemir axi her defe bunu temire aparim, nece ede bilerem, faktiki olaraq bu mehsul xarab cixibsa eger.
Cavab: 

Ətraflı ərizə yazın.imza qoyun və bizdən istəyinizi aydın ifadə edin. bax: http://www.consumer-aib.com/az/pages/100 

20.08.2014
Yaqub Məğrur Xudiyev
Sual: Azad İstehlakçılar Birliyininsədri cənab E. HüseynovaBakı şəhəri, Şərifzadə küçəsi – 196ünvanında yaşayan şair – publisistYaqub Məğrurdan(070-330-40-32;012-510-24-17) ƏRİZƏBildirirəm ki, 02.07.2014-cü il tarixdə Bakı şəhəri, Mətbuat prospekti-24 ünvanında yerləşən “Yazıçı” nəşriyyatının direktoru Şəmsi Vəfadarla(əlaqə telefonları: 055-333-55-66; 012-510-79-94) şifahi razılaşma əsasında, yeni nəşrə hazırladığım “Gəlirəm, Qarabağ!..” adlı kitabımın materiallarını çap olunması üçün ona verdim. Bu vaxt o, mənimlə müqavilə bağlamadı. Təqribən üç həftə ərzində yazı materiallarının kompüter variantı yığılıb qurtardı və tərəfimdən dörd dəfə korrektə olundu. Sonuncu yazını - “Səmada şəhidlik zirvəsinə ucalan igid” adlı elegiyanı Ş.Vəfadara 21.07.2014-cü il tarixdə verdim. Bir gün sonra həmin yazı kompüterdə yığılıb mənə verildikdə qələmlə korrektə edib dərhal onlara qaytardım ki, kitabım vaxtında çap olunsun. Ancaq, direktsözügedən yazını gec verdiyimi bəhanə gətirərək kitabımın çapını on gün gecikdirdi. Halbuki, razılaşmaya əsasən kitab iyul ayının sonuna qədər çapdan çıxmalı idi. Mən razılaşmağa məcbur oldum. İyul ayının sonuna qədər mən dəfələrlə Şəmsidən sonuncu yazının kompüterdə korrektə olunmuş variantını baxmaq üçün istəsəm də, o, vaxt olmadığını bəhanə gətirərək və “narahat olma, sonda özüm yoxlayacağam”- deyərək məni arxayın etdi. Onun işçilərindən də bunu istəyəndə “müəllim, arxayın ol ki, sənin korrektən əsasında yazının bütün səhvlərini kompüterdə düzəltmişik, ancaq, Şəmsi müəllim icazə verməsə yazını sizə verə bilmərik ”-dedilər. Beləliklə də mən həmin yazının kompüterdə korrektə olunmuş variantını görə bilmədim.01.08.2014-cü il tarixdə Şəmsi məni otağına çağırıb kitabın çapı üçün 550 manat pul ödəməyimi istədi. O, məndən ümumilikdə 530(beş yüz otuz) manat pul alsa da, bunun müqabilində mənə qəbz vermədi.09.08.2014-cü il tarixdə şənbə günü Şəmsi mənə zəng edib bildirdi ki, “kitab çapdan çıxıb, ancaq mən işdə olmadığıma görə dizayner Ələsgərlə gedib kitabları mətbəədən götürün!” Mən də onun dediyi kimi etdim. Kitablardan birini götürüb baxdım. Kitabın üz qabığı şəffaflıq verilmədiyinə və bozumtul çıxdığına görə məni qane etmədi. Yazıları dörd dəfə korrektə etdiyimə baxmayaraq, kitabı vərəqlədikcə qarşıma çoxlu hərf səhvləri çıxdı. Yuxarıda sözügedən “Səmada şəhidlik zirvəsinə ucalan igid” yazısında isə nə az, nə çox, düz 82 səhv var idi. Odur ki, 11.08.2014-cü il tarixdə Şəmsinin iş otağına gedib iradlarımı bildirdim. Son on gün müddətində mənə dəfələrlə “narahat olma, arxayın ol!”-deyən bu adam “bəs niyə sonuncu varianta baxmırdın?”-deyib üzümə durdu ki, “özün günahgarsan”. Mən yararsız kitabları təhvil götürməsini və keyfiyyətli çap etməsini, ya da ki, çap üçün aldığı pulu geri qaytarmasını ondan xahiş edəndə isə Şəmsi məni nalayiq sözlərlə təhqir edib dedi ki, ”mən heç kimdən qorxmuram, get kimə istəyirsən şikayət elə!”Hörmətli Eyub müəllim, xahiş edirəm ki, mənim tapdalanmış istehlakçı hüququmun bərpa olunmasına kömək edəsiniz.Hörmət və ehtiramlaİmza: Yaqub Məğrur 20.08.2014-cü il
Cavab: 

Hörmətli Məğrur müəllim, göndərdiyiniz ərizə formasını word  sənədində imzalayaraqç skaner edin bizə çatdırın, həll edək. 

18.08.2014
İlkin İmanli
Sual: Salam!Şəhərdəki ticarət mağazalarının birində qolbağa baxmaq istəyərkən, təsadüfən onu əlimdən saldım və o qırıldı. Qeyd edim ki, satıcı onu mənə təqdim etdikdən sonra onu qoluma taxmağa belə imkan tapmadım, ani olaraq 2-3 saniyənin içərisində əlimdən çıxıb yerə düşdü. Dəyəri təqribən 300 AZn-dir və mağaza məndən 150 AZN-i tələb edir. Mülkiyyət hüququ mənim tərəfimə keçmədən (malı tam ciddiyətlə almaq fikrim yox idi və hətta qolumağa taxmağa çatdırmadım) məni cərimə etməyə haqlıdırlarmı? Hörmətlə
Cavab: 

Sahibkarın Sizi cərimə etmək hüququ yoxdur. Bu vəziyyət məhkəmə vasitəsi ilə ədalətli həll edilə bilər. Bizə rəsmi ərizə yazsanız çalışarıq ədalətli həllinə nail olaq. 

16.08.2014
Osmanlı Aqşin
Sual: Men teşekkurumu bildirmek isteyirem AİB ne. Bizim bir mebel magazasıyla problemimiz olmuşdu,taxt almişdiq xarab cıxmişdi amma qaytarmırdılar. Sizin sayenizde bu problem bir gune hell oldu. Cooooox sag olun
Cavab: 

Hormetli Aqsin muellim, ne lazim olsa komek etmeye haziriq. 

13.08.2014
Aybeniz Ibrahimova
Sual: salam.men fujitsu kompyuteri almisam lakın hele 3 ay deyılkı ustaya gonderdım lakın onudan deyesen kompyuterı deyısıb gerı verdıler vede men kredıte goturmusem ındide gerı qaytarmaq ıstıyıem mumkundumu?ve odediyim pul geri qayda bilermi?
Cavab: 

Eger Size yeni kompyuter verilibse ve qusuru yoxdursa pulunuzu geri ala bilmezsiniz. 

13.08.2014
Həsən Qasımov
Sual: Salam,Mən otelin nəzdində fəaliyyət gostərən klubun xidmətindən istifadə edirəm. Otel ozeldir. Müqaviləni də ozləri tərtib edir. Xidmətçilər tərifindən diqqətsizlik və hormətsizliyə məruz qaliram. illik abunəçiyəm.Müxtəlif bəhanələrlə xidmətdən qaçir və ozbaşnalıq edir. Müştəri məmnuniyyəti şöbəsinə bu barədə muraciət etmishəm muəyyən müddət nisbətətn irəliləyiş olmuş indi isə yenə həmin problemlə üzləşirəm. Mən nə edə bilərərm?
Cavab: 

Konkret olaraq istehlakchi huququnuzun pzulmasi huququ varsa, saytimizdaki erize formasina baxin, ona uygun erize yazin, huququnuzu temennasiz qoruyaq.

31.07.2014
Shamil Hajiyev
Sual: Salam.Muallim men telefon almisham "Baku Electronics"dan ,iki gunden sonra bashladi sonub yanmaga,apardim dayiwim dediler ki ustunde cizig var 170 manat cerime oduyun deyiwey(goznen gorunen cizig yoxdur).Dediler knopkadandi duzaldib verdiler.Indide ekran arada oynayir.Men bunu neca dayiwe bilerem?
Cavab: 

Dəqiq tarixləri göstərməklə saytımızda göstərilən ərizə formasına baxın, yazın, imza qoyun həll edək. 

31.07.2014
Davud Davud
Sual: Hörmətli AİB,bildirmək istəyirəm ki, 250714 tarixdə Telekom Operatorlarından birinə məxsus data kart və data nömrə əldə etmişəm. Lakin sonrakı 4 gün ərzində reklam materiallarında və satıcının saytında göstərildiyi xidməti əldə edə bilmədiyimdən, həm avadanlığı, həm də nömrəni geri qaytararaq müqaviləyə xitam verilməsinə kömək etmələri barədə onlayn müraciət etdim. Operatorun nümayəndəsi müqaviləyə xitam verilə bilməyəcəyini, son istifadəçinin hər hansi səbəbdən qarşılaşa biləcəyi problemə görə operatorun cavabdeh olmadığını, və mənim müqavilə dövrü ərzində sona qədər ödəniş etməli olduğumu bildirdi. Zəhmət olmasa bu məsələ ilə bağlı münasibət bildirəsiniz.
Cavab: 

Ətrafl ərizə yazın, saytımızdakı ana səhifədə ərizə formasına baxın, imza qoyun, göndərin, həll edək.

29.07.2014
Təhmasib Kazimov
Sual: salam necesəsiz Eyyub məllim Ramazan bayramı munasibəti ilə sizə və ailənizə can sağlığı arzu edirəm ailəmin adındanş.
Cavab: 

Cox sag ol, Təhmasib, mən də Sizi təbrik edirəm, uğurlar arzulayıram. 

18.07.2014
Dəyanət Aöayev
Sual: Təkrar salam, Siz konkret marketin ünvanını soruşursunuz. Mən axı qeyd elədim Bərdə rayonundakı müasir marketlər çekdə göstərilən 10 qəpikdən aşağı məbləği düzgün təqdim edə bilmir. Buna səbəb onların kassalarında 1, 3, 5 qəpiklərin olmamasıdır. Mən Sizdən xahiş edirəm Bərdə rayonunda yerləşən marketləri yoxlamaq üçün bir gün vaxt ayırasınız. Müasir marketlərin, hansında ki, çeklə 10 qəpikdən aşaöı məbləği göstərir, sayı çox deyil. Bir günün içində hamısını yoxlamaq olar. Sizi əmin edirəm ki, kassalara baxış etsəniz özünüz bunun şahidi olacaqsınız. Bunu reyd şəklində edə bilərsinizmi?
Cavab: 

Hörmətli Dəyanət müəllim,

Bizim təşkilata rəsmi imza qoyulmuş ərizə olmasa məsələlərə cəld münasibət bildirə bilmirik. Təsəvvür edin kiç respublikanın hər yerində minlərlə istehlakçı problemi var! Vəziyyətin düzəlməsinə dəstək vermək istəyirsinizsə dükanların ünvanı olan rəsmi ərizə yazın. Təşkilatımızın Bərdə rayn nümayəndəliyimizin əlaqə teelfonları: İlqar Qarayev 050 435  65 44; 055 748 54 28

17.07.2014
Məhəmməd Nəsirzadeh
Sual: Salam. Mən MobiTel şirkətinin zəmanət möhürü və tolonu ilə SmartPhone BlackBerry almışam və 9 aydan sonra telfon səbəbsiz olaraq sönüb və işləmir. Onu MobiTel-n servis mərkəzinə çatdırmışam və orda qeyd olunub ki "Zəmanətli təmir müddəti təmirin mürəkkəbliliyindən və ardıcıllığından asılı olaraq, 2 gündən 14 günə qədər ola bilər." 15 gündən sonra mənə deyilir telefon EH gözləyir və bu müddət 30-40 gün ola bilər. Mən bu işi necə həll edə bilərəm?
Cavab: 

Hörmətli Məhəmməd müəllim, ya Azad İstehlakçılar Birliyinə (AİB) rəsmi ərizə ilə müraciət edinç ya da 195 (2) telefonuna zəng edin məlumatınızı verin. 

15.07.2014
Sevinc Əliyeva
Sual: Salam! Dünən BUM-un yaninda yerləşən "SİX" bijuteriya və aksesuarlar dükanından gün eynəyi almışam. İstifadə zamanı eynəklər çatladı(yagin keyfiyyətsiz materialdan hazırlanıb). Bu gün xəzinə qəbzi ilə həmin eynıkləri dükəna başqa malla və ya pulla əvəz eləməyə apardım. Lakin sattıqları keyfiyyətsiz eynıkləri geri götürmədilər və dedilər ki, satılarkın onların üzərində çat olmayıb və mən onları özüm qırmışam. Mən bu vəziyyətdə nə edə bilərəm?
Cavab: 

Sübut etmək lazımıdır ki, eynəyi Siz qirmamışsınız. Saytımızdaki ərizə formasına uyğun ərizə yazın, çalışarıq kömək edək. 

15.07.2014
Dəyanət Ağayev
Sual: Salam, ənənəvi marketlər malları standart qiymətlərə satır, yəni 1,3,5 qəpiklər onlar tərəfindən əvvəlcədən yuvarlaqlaşdırılır. Bununla işimiz yoxdur.Bəs, müasir marketlər çekdə 1-9 qəpik göstərdikləri halda, kasslaraında 1,3,5 qəpikliklər saxlamır və qalığın düzgün ödənilməsi istiqamətində əvəzedici heç bir məhsul təqdim etmirlərsə bunu necə başa düşək. Nümunə kimi, öz rast gəldiyim halı sizə deyim, satıcıya 3.44 AZN üçün 10.00 AZN verdim, mənə 6.50 AZN qaytardı. Soruşanda ki, qalığı niyə düzgün qaytarmırsınız, sanki təəccübləndi və 1 paket çay təqdim etdi. Sizcə, təəccüblü olan bunu tələb etməkdir yoxsa satıcının öz tərtib etdiyi çek üzrə düzgün fəaliyyət göstərməməsi?Hal-hazırda əhalinin 1,3,5 qəpiklikləri istifadə etməməsində əsas səbəbkarlardan biri də məhz onlardır. Xahiş edirəm, bu halın həlli istiqamətində görüləcək işlər barədə məni məlumatlandırasınız. Sizin cavabınıza böyük ehtiyacımız var.Əvvəlcədən təşəkkürlər.
Cavab: 

Tələbləriniz haqlıdır. Əfsus kiç bu çox yayılmış bir problemdir. Konkret marketdən imzanızla ərizə daxil olarsa vəziyyəti dəyişdirə bilərik. 

14.07.2014
Abbas Musayev
Sual: Salam. Bakıelektrikşəbəkə bizim binada smart tipli sayğaclar quraşdırıb. Sayğaclar qapalı otaqda saxlanılır və sərfiyyat barədə heç bir məlumat almaq mümkün deyil.İşıq bitəndə sms xəbərdarlıq gəlməlidir, ama gəlmir və işıq qəfildən söndürülür. Onu yandırmaq üçün isə ya idarəyə ya da tikinti şirkətinə müraciət etmək lazımdır. Binada qaz olmadığından qış aylarında işıqla isidilir və dəfələrlə gecə vaxtı söndürüldüyündən soyuqdan evdə yatmaq qeyri mümkün olub.Neçə aydır müraciət edirəm Yasamal idarəsinə və http:www.bes.az saytına.Heç bir tədbir görülmür və mənim istehlakçı hüququm kobud şəkildə pozulur.Bu halda mən nə etməliyəm?
Cavab: 

Meslehet gorurem ki, Bakielektriksebekenin reisi Baba Rzayevin adina erize yazin, qeydiyyatdan kechirdin, suretini ozunuzde saxlayin. Hell olunar. Cetinlik olsa bize resmi erize ile muraciet ede bilersiniz. 

Sual yaz
 1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38   39    40    41    42    43    44    45  

Əmtəə bazarında sağlamlıq üçün təhlükəli qənd satılır, AQTA-nin apardığı işlər davamlı deyil, epizodikdir!

 

Bu barədə “Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi (AİİB) 2019-cu ildə  araşdırma apararaq cəmiyyətə ətrafli məlumat vermiş,bütün müvafiq Dövlət qurumlarına,o cümlədən  Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə(AQTA) rəsmi müraciətlər etmiş,Respublika Prokurorluğu,Dövlət Gömrük komitəsi və digər qurumlar tərəfindən müvafiq tədbirlər görülmüş,”kəllə qənd”istehsalı zamanı qəndin ağardılmasında mənşəyi məlum olmayan kimyəvi maddələrdən istifadə etdiyinə görə bir sira qənnadı məmulatlarının istehsali müəssiələrində  reydlər kecirilmiş,qanun pozuntuları aşkar edilərək cavabdeh şəxslər həbs olunmuşdur.Eyni zamanda qəndin ağardılmasında istifadə olunan kimyəvi maddəni  ölkəyə idxal edən şəxslər cinayət məsuliyyətinə alinmışlar! Bu işlər 2019-cu ildə olmuşdur.

Bəs hazırda vəziyyət necədir?!

Belə ki, AİİB istehlakçılardan daxil olan məlumatlar əsasında bazardakı vəziyyətə nəzər yetirmiş, bir  “Kəllə qənd”nümunəsinin akkreditasiya olunmuş laboratoriyada ekspertizasının nəticələrini əldə edərək, insan sağlamlığı üçün təhlükə törədən qəndlərin bazarda  geniş şəbəkə ilə satıldığını müəyyən etmişdir.

AİİB tərəfindən aparılmış araşdırmanı bir daha xatırlasaq, məlum olur ki, hazırda da şəkər tozundan kəllə qənd hazırlamaq ücün, əksər kəllə qənd istehsalcıları daha ucuz olan kimyalaşma yolunu secirlər. Xatırladaq ki, şəkər tozundan  bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün iki üsul mövcuddur:

1) Şəkər tozu qaynadılır, bişirilir, alınan məhlul qaynatma zamanı sarı rəngə boyandığından, bu məhluldan bəyaz kəllə qənd almaq üçün məhlul bərkiyəndən sonra sarı rəngli kəllə qənd kütlələri, çox böyük firlanma sürətinə malik olan və yüksək məsrəflərlə başa gələn “Sentrafuqa”qurğusuna yerləşdirilir, burda yüksək mərkəzdənqaçma təcilinə məruz qalan kütlələrdən sarı maddə ayrılır və mexaniki yolla  tam bəyaz “kəllə qənd” əldə olunur.

2) Qaynadıldıqda sarı rəngə boyanmış şəkər tozu məhluluna kimyəvi maddə-Kükürd dioksid (SO2) əlavə edilr, sarı rəngli məhlul bəyaz rəng alır! Bundan sonra məhlul qəlblərə yerləşdirilib soyudulur və  gözlə sarılığı cətinliklə ayird edilə bilən ”bəyaz” kəllə qənd əldə edilir.

SO2 kimyəvi maddəsindən əsasən sənayedə parca ağartma, dəri aşılama, xalca yuma kimi sahələrdə istifadə olunur.

Qeyd edək ki, bütün dünyada gəlir əldə etmək, insan sağlamlığını arxa plana keçirtmə istəkləri, o yerə gətirib cıxarmışdır ki, hətta kimyəvi yolla  kəllə qənd istehsalına, bəzi ölkələrdə standartlara da daxil etməklə  haqq qazandırmışlar. Məsələn MDB məkanında mövcud olan ГОСТ 33222-2015 standartlarında  1 kq bəyaz kəllə qənddə maximum 15 milli qram  kükürd dioksidın  ola bilməsi nəzərdə tutulmuşdur (bundan öncə bu sahədə qüvvədə olan ГОСТ 22-94 və ГОСТ 31361-2008 standartlarında isə ümumiyyətlə bu maddənin istifadə edilməsinə icazə verilmir). Ölkəmizdə Tayqa Ticarət”müəssıəsi tərəfindən istehsal olunan və əmtəə bazarında satılan “Dad1” kəllə qənd məmulatının tərkibində laboratorioya tədqiqatı  1 kq məhsulda 70,2 mq  kükürd dioksid olduğunu göstərmişdir! Yəni təhlükə normasından 4,6 dəfə (500%-ə yaxın) cox!

AİİB-in araşdırmaları göstərir ki, ölkədə mövcud olan 20-yə qədər “Kəllə qənd” istehsalçısı bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün hazırda kimyəvi üsuldan istifadə edir və təhlükəli kimyəvi maddədən qəndi daha bəyaz etmək ücun bol-bol istifadə edirlər!

İstehlakçıların maraqlarını və sağlamlığını əsas tutan AİİB-birmənalı olaraq istehsalçılar tərəfindən kəllə qəndin ümumiyyətlə mexaniki yolla ağardılmasının həyata keçirilməsini istəyir!  Ən pis halda isə ГОСТ 33222-2015 standartlarına əsaslanaraq kəllə qənd istehsal edən sahibkarların fəaliyyətinə dövlət tərəfindən ciddi nəzarət edilməsini və sözü gedən kimyəvi qatqının standartda göstərilən normadan əsla yuxarı keçməməklə istifadəsinə icazə verilməsini tələb edir.

O cümlədən, hansı kəllə qənd istehsalı müəssisəsində mexaniki yolla ağartma həyata keçirilmirsə bu müəssiələrdə mütləq vaxtaşırı yoxlamalar aparılmalı, istehsal nümunələrindən götürülüb laborator analizləri aparılmalı, təhlükəli maddələr aşkar olunarsa və ya qatqılarla bağlı normadan kənara çıxmalar müəyyən olunacaqsa, satışda və anbarlarda olan məhsullar qeri cağrılmalı, ictimaiyyətin gözü önündə və KİV-lərin iştiraki ilə məhv edilməlidir. Bu istək və tələblərlə AİİB, Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsmi müraciətlər etmişdir.

 

                                        AİİB-in sədri:                       E.Hüseynov

 

daha ətraflı...

Ölkəmizdə malların etiket məlumatları tam yarıtmaz vəziyyətdədir,əsasən İrandan idxal olunan mallar!

İstehlakçı xüsusən ərzaq malları haqqında məlumatı birbaşa malın etiketindən alır!İstehlakcının beynəlxalq və yerli hüquqlarından biri də məhz mal haqqında milli dildə informasiya almaq hüququdur!

“Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi(AİİB) uzun illərdir ki,ən müxtəlif Dövlət orqanlarına yazılı müraciətlər göndərərək  bu məsələnin ,yəni vətəndaşlarımızin milli dildə məlumat alma hüququnun de-fakto olaraq taninması barədə tədbirlərin görülməsinə dair təkliflər versə də,bu məsələ həll olunmadan qalir!

Dövlət Dili Haqqında AR-nin qanununun maddəsi: 7.3. Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır

Istehlakcılarin Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında  AR-nın Qanununun 13-cü maddəsi:

Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə tərcüməsi ilə müşayiət olunmalıdır.

Nazirlər Kabinetinin 94 saylı qərarı,maddə 5.8.” Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə edilmiş tərcümə ilə də müşayiət olunmalıdır”

Qeyd edək ki,malların milli dildə markalanması məsələsi dünyanın əksər ölkələrində ,hətta Azərbaycandan hər cəhətcə zəif olan Ermənistan və Gürcüstanda  belə uzun illərdir ki,tam həyata keçirilsə də ölkəmizdə bu məsələ həll olunmadan qalır.Əlbəttə bu amil,qacaqmal üçün münbit bir şərait yaradır!

İlkin olaraq AİİB malların milli dildə markalanması məsələsini  İran İslam Respublikasından idxal olunan  ərzaq malları üzərində cəmləşdirməkdən başlamaq niyyətindədir. Cün ki,ən acınacaqlı hal məhz İrandan idxal edilən ərzaq mallarındadır!Əğər Dövlət qurumları qanunun yerinə yetirilməsinə dəstək versə digər çoxsaylı mal və xidmətlərə də keciləcəkdir.24 il ərzində AİİB, BMT-nin beynəlxalq uşaq təşkilatı UNİCEF-in köməyilə yalnəz körpə qidalarının milli dildəmarkalanmasına nail olmuşdur,bu cox azdır! AİİB-n ofisinə istehlakçılar tərəfindən etiraz müraciətləri ilə gətirilən İranda istehsal olunan ərzaq mallarının  markalanmasına diqqət yetirdikdə Azərbaycan dilindən başqa digər dillərdə məlumat olduğu görünür,lakin ərzaq malları üçün çox mühüm göstərici olan,istehsal və son istifadə tarixlərinin fars əlifbası ilə yazıldiğını görürük!Şübhəsiz ki,bu istehsalcı tərəfindən bilərəkdən,şüurlu şəkildə edilir ki,malını “Ölməz etsin”,yəni vətəndaşlarımız yararlılıq vaxtı keçmiş malı da alıb istehlak etsinlər!Əlbəttə Azərbaycan istehlakçılarının belə sadəlövhlüklə aldanması səbəbsiz deyil.Əhali ölkəmizdə artıq 3 ildir fəaliyyət göstərən Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə (AQTA) və digər dövlət qurumlarının fəaliyyətinə inanır,düşünür ki,yararlılıq vaxtı keçmiş mal satıla bilməz!Əfsus ki,bu inam özünü doğrultmur və istehlakçıların İran ərzaq mallarından zəhərlənməsinə dair məlumatlar da mövcuddur. Bəzən bu mövzu ilə bağli  neqativ halların qarşısını almağa cavabdeh olan dövlət qurumları əməkdaşlarının mediyada pafoslu cıxıçlarına da rast gəlirik,amma “3 müşketyor qanunu” daha uğurla işləyir-birimiz hamimiz ücün,hamımız birimiz üçün - yəni gömrük xeyir-dua verib ölkəyə buraxıbsa vəssalam!

İran ərzaq malları satışı şəbəkələrində ciddi monitoringlərin keçirilməsi,dövlətimizin qanunlarının pozulması ilə  ölkəyə idxal olunmuş qeyd olunan nöqsanlı malların satış şəbəkələrindən geri çağrılıb,ictimaiyyətin gözü önündə kütləvi məhv edilməsi,gömrük komitəsində çalışan əməkdaşların diqqətinin bu məsələyə cəlb edilməsinə zərurət yaranmışdir.

Dövlətimizin qanunlarını pozmaqla İran dükanlar şəbəkəsində satışa mal çıxaran 50-dən çox dükan mövcuddur.Bu dükanların bəzilərinin ünvanları:Əsas topdansatış dükanları,Sədərək ticarət mərkəzi,”Lukoyl”YDM-nin yanı(topdan satış),Dərnəgüldə “Elit “TM-nin yaxınlığı(çoxlu sayda),. 1)Bakı şəh.Əsəd Əhmədov 28

2)Xırdalan.texnikumun yaxınlıği.Rahat bazar ilə üzbəüz 3)Maştağa qəs.Savalanın 2-ci girişi 4)Ümid qəs.Laçın məktəbinin qarşısı 5)Neftçala şəh.H.Əliyev pros.Təzə bazar 6)Sahil qəsəbəsi 7)Ballı marketin yaxınlığı050-791-11-12 8)Sumqayıt şəh.2-ci mikr.Rossiya klubunun yanı.777 mağaza 9)Bakı şəh.Sarayevo küç7 10)Binəqədi ray.Xocasən yolu.Netto klubun yanı 11)Gəncə küç.Fujifilmin yanı 12)Əhmədli metrosu çıxışı.Ukrayna dairəsi tərəf 13)Xətai metrosunun arxası.N.Əliyev küç.17 14)Bakı şəh.Fatmayı 15)Hövsan qəs. 16)8 km bazarı.Halal market17)Şirvan şəh.Elite bazarının həyəti18)A.Şərifzadə küç.19519)Dərnəgül qəs.Şır-şır restoranının yanı 20)Xırdalan şəh.Təzə bazarın girişi ilə üzbəüz 21)Nizami metrosunun yanı.Z.Əhmədbəyov küç. 22)Buzovna qəs.Köhnə Polis şöbəsinin yanı 23)Əhmədli metrosu.Məhəmməd Hadi 41 və.s.

 

AİİB bu məsələni ictımailəşdirməklə bərabər, , Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsminə  müraciətlər göndərmişdir.  Dövlətimizin qanunlarına əməl olunmasında hər bir istehlakcını fəal olmağa cağırırıq və dövlət qurumlarında nəticələr gözləyirik.

AİİB-in sədri:                       Eyyub Hüseynov 

 

 

daha ətraflı...
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi(AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
19 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Tbilisi prospekti, Alatava 2. ünvanda yerləşən “Araz 20 yanvar Superstore”- da istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar çantaları təmənnasız olaraq paylanıldı. Onlara həmçinin ekologiyanın qorunmasına,plastik taralardan imtinaya, qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanıldı. İstehlakçılarda parça sumkalara böyük maraq oldu. Tədbirin sonunda çantaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi. Tədbirə dair press reliz hazırlanaraq KİV-lərə göndərildi. Tədbirimiz davam
daha ətraflı...

 

 

“Azad İstehlakçılar”

  İctimai Birliyi                                                                                                                   M: +99450 341 62 25                                       

17 avqust   2020-ci il.

 

Press reliz

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının  Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi (AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.

17 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu,  Səməd Vurğun küçəsi 60. ünvanda yerləşən “Bolmart” Supermarketdə istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar sumkaları təmənnasız olaraq paylanılmışdır. İstehlakçılara həmçinin qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanılmışdır. İstehlakçılar böyük həvəslə həmin sumkaları götürürdülər. Tədbirin sonunda sumkaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi.Tədbirimiz davam edəcək.

daha ətraflı...
Sayt  Lider veb studiyası  tərəfindən hazırlanmışdır