|
|
|
Be |
Ça |
Ç |
Ca |
C |
Ş |
B |
| | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
|
|
|
|
|
|
Bu gün ziyarətçilər: (130) |
|
Dunen ziyarətçilər: (181) |
|
Bu gün səhifə baxışı: (160) |
|
Dünən səhifə baxışı: (449) |
|
|
|
Sual-cavab |
|
|
Sual yaz |
|
19.10.2023 |
Emrahov Evez |
Sual: Men gencede yasayiram sizinle vatcap uzerinden danisa bilerik yada gencede yerlesen ofisiniz varsa ora gelim isimle bagli bakiya gele bilmirem |
Cavab: Mənimlə telefon əlaqəsi yarat mümkün köməkliyi edim |
|
|
|
|
18.10.2023 |
evez emrahov |
Sual: salam 10.08.2023 tarixinde gence seher baku electroniks magazasindan infinix note30 pro telefon aldim texminen 1 aydan sonra telefonun vifisi xarab oldu wifileri gormurdu baku elektroniksin yonlendirdiyi servise apardim telefonu qarantiyasiyla servis telefonu mende 14 gunluk goturduki duzeldib vereceyik 12 gunden sonra mene zeng eledilerki telefon duzelib gel gotur telefonu goturdum amma telefonun hecneyinide duzeltmemisdiler oldugu kimi ozume tehvil verdiler tezeden 2 ci sefer 14 gunluk goturduler telefonun deyisib yenisi ile evez edeceyik deye artix 10 gundur hec bir xeber yoxdur telefon kreditle alinib telefondakki zavod qusuruna gore telefonu temir edib geri vermek isteyirler eger hele idise men islenmis telefon alardim xais edirem telefonun deyisib yenisi ile evez olunmaqini isdeyirem bu menim haqqimdir mumkundurse sizde bu barede komeklik ederdiz bir daha xatirladim haqhesab Gence seherindeki bacu electroniks ve tehsil idaresinin yanindaki servisde gedir |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
09.10.2023 |
Leyla Bayramova |
Sual: Bakcell resmi saytina daxil olub ozume islemek ucun meqabayt secdim 10 menden cixdi,hec bir yere daxil ola bilmedim iradimi bildirende dediler yalniz zoom , Skype saytlari ucundur amma orda bu barede hec bir yazi yoxdur xahis edirem mene komeklik gosterin |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
03.10.2023 |
Nicat Məmmədov |
Sual: Salam olacaq 1 il bundan evvel ola bilsin çox Kontakt Home mağazalar şəbəkəsindən 28 may filialından elektrik samokat almışdım.Səhərisi günü məhsulda problem çıxdı deyə qaytardım mağazaya ki məhsulu geri qaytarıram problem var.dedilər servisə getməlidi baxış keçirilməlidir sonra.servisədə özüm apardım sənədsiz zadsız 1 həftə qaldı orda zəng etdilər ki təmir etdik məndə etiraz olaraq bildirdim ki təmir üçün yox geri qaytarılma üçün müraciət etmişəm.nə isə götürdüm samokatı idarə etdim yenə xarab oldu yolda və mənidə maddi ziyana saldı təzədən kontakt home aparmaq taksi ilə 14 gün tamam olmadığı müddətdə verdim mağazaya ki qaytarıram bu məhsulu istəmirəm problemi var.indi isə məhkəməyə veriblər şərəfsizlər müştərini günahlandırırlar indi mən nə edə bilərəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
27.09.2023 |
Gunel Abiyeva |
Sual: Salam.Kontakt homedan avqustun 25-i 1400 deyerinde kredite telefon goturmusem.2 gun telefon yeni oldugu ucun cox isletmedim.Lakin 4,5 gunde watsapp goruntulu danisigda ekranda donmalar video ceken zaman sesin cixmamasin askarladim.Muraciet etdim servise telefon yoxlanilib goturuldu.Xanim dedi yere dusme su dolma askarlanmadi telefon yolladi servise ayin 5-i.Ayin 12 qeder saxladilar servisde ve dediler guya askarlanmayib xeta.Ve telefon elime goturen zaman telefonun arxasinda catlamalar ver el kiri izleri var idi.Yeniden video cekilisde problem var idi.Yene servise yolladilar.Ve ne hikmetsirse 14 gun erzinde askarlanmayan problem askarlanib yeni proqram yukleyibler.Ve mene deyirler 5 gunluk,cartlag olan telefon odemelisiniz,hetda deyirler cartlag siz servise getirende var idi.Mende dedim var idise niye goturursunuz.Neise dediler telefon sizin ayaginizda qalacag odemelisiniz odemeseniz huquqa bas vuraciq.Sizden meslehet isteyirem hansi yolu izleyim.Qeyd edim ki zaminsiz ilkin odenisiz goturmusem telefonu |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
27.09.2023 |
Gunel Abiyeva |
Sual: Salam.Kontakt homedan avqustun 25-i 1400 deyerinde kredite telefon goturmusem.2 gun telefon yeni oldugu ucun cox isletmedim.Lakin 4,5 gunde watsapp goruntulu danisigda ekranda donmalar video ceken zaman sesin cixmamasin askarladim.Muraciet etdim servise telefon yoxlanilib goturuldu.Xanim dedi yere dusme su dolma askarlanmadi telefon yolladi servise ayin 5-i.Ayin 12 qeder saxladilar servisde ve dediler guya askarlanmayib xeta.Ve telefon elime goturen zaman telefonun arxasinda catlamalar ver el kiri izleri var idi.Yeniden video cekilisde problem var idi.Yene servise yolladilar.Ve ne hikmetsirse 14 gun erzinde askarlanmayan problem askarlanib yeni proqram yukleyibler.Ve mene deyirler 5 gunluk,cartlag olan telefon odemelisiniz,hetda deyirler cartlag siz servise getirende var idi.Mende dedim var idise niye goturursunuz.Neise dediler telefon sizin ayaginizda qalacag odemelisiniz odemeseniz huquqa bas vuraciq.Sizden meslehet isteyirem hansi yolu izleyim.Qeyd edim ki zaminsiz ilkin odenisiz goturmusem telefonu |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
21.09.2023 |
Vugar Mammadov |
Sual: Salam mən Məmmədov Vüqar İslam oğlu, İşə təqdim etmək üçün lazım olan Ruhi əsəbi vəziyyət haqqında arayış almağa yaxınlaşdığım 43 (15 nömrəli kimi tanınan) nömrəli şəhər poliklinaksina yaxınlaşmişam. Növbə də götürüb psixiatr Mələk xanıma yaxınlaşdım, mənə hərbi bilet təqdim etməyimi istədi və sabah yaxınlaşmağımı tələb etdi və əks təqdirdə arayışı verə bilməyəcəyini söylədi. Yaxşı ki üzərimdə hərbi biletin sürəti var idi. Onu təqdim edəndən sonra sabah yaxınlaşın dedi.1) Mən bilmək istəyirəm hərbi bileti təqdim edilməyi nə qədər düzgündür? Əgər məndə hərbi bilet olması idi mən niyə get -gələ düşməli idim.2 ) Əsas məsələ niyə bu arayış sabah verilməli olur və niyə mən növbəti dəfə bura yaxınlaşmalı oluram?Baş həkimə yaxınlaşıb bu barədə məlumat verdikdə ,yəqin belə lazımdı deyib, məni başından etdi, üstəlik həkim əgər 25 adam qəbul edibsə sizi sabaha saxlaya bilər deyir. Mən səhər 10-dan burdayam, 25 adam bu vaxta qədər ola bilməz. Xahiş edirəm mənə bu barədə komək edərdiniz. Mənə məlumat verərdiniz ki mən bu arayış bu gün necə əldə edə bilərəm?Öncədən təşəkkür edirəm.Vüqar Məmmədov |
Cavab: Salam. Bağışlayın bu sual bizə aid deyil,biz alicı hüquqlarını qoruyuruq, yəni pul verib mal,xidmət alanın hüququnu. |
|
|
|
|
15.09.2023 |
Vanessa Levin |
Sual: Best Bitcoin Recovery Expert To Recover. Have you lost hope of ever recovering your money from scam brokers? I have good news fyouyes it is 97% possible fyou to recover your money through binary cash refund (BCRF)but to do this you need an expert ,I lost over 76,000 to fake brokerI lost any hope of ever making profit through binary trading until I met an awesome recovery Hacker known as cybertrace who introduced me to (Jeanson James Ancheta wizard).and to recover any lost money to any Cryptocurrency i was able to recover my moneywith an amazing recovery Hacker guidance I have been able to make profits after recovering my lost funds. l recommend anyone to email:(jeansonjamesanchetawizard62@gmail.com) WhatsApp: +4531898073 Telegram number: +4571398534. |
Cavab: Bitcoin lə bağlı bizə coxlu şikayətlər gəlir, vətəndaşlarımızı aldadırlar. Məsləhət görürəm ki, bu məsələdən insanlar uzaq olsunlae! |
|
|
|
|
24.08.2023 |
Aygün Abbasovs |
Sual: Salam. Bu gün İpeksu şirketinden su aldıq. Duda hiss olunacaq miqdarda hidrogen piroksid hiss olunurdu. Bilimirem sehv olub, ya meqsedyönlüdür. Bu yaxşı hall deyil. Ciddi fesad vere biler. Xahiş edirem, meslehet veresiniz. Ne edim? |
Cavab: Məsləhət: AQTA-ya zəng edin-Tel 1003, şıkayətinizi bildirin |
|
|
|
|
15.08.2023 |
Azər Məmmədov |
Sual: Salam.07.08.2023 tarixinde onlayn nağd ödenişle paltaryuyan almışam alınan günden görüntülü olaraq paltaryuyanın barabanında Nasazlıq olduğu barede melumat verib malın deyişdirilmesi telebi ile müraciyet ediremMene hergun bir söz deyirlər.Bugün son sözleri bu oldu ki, servise melumat vermişik.men servisle elaqe saxladım ordan bildirdilər ki biz yalnız temir işinə baxırıq malın deyişdirilmesi mağazaya aiddir. Malın deyişdirilmesi vəya qaytarılması 14 iş gününün nəzərə alsaq bir hefteden sonra ne baş verecek. Xahiş edirəm mene köməklik edəsiniz men bilmire bunlara inanım bir hefteni gozleyim ? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
11.08.2023 |
Tural Məmmədov |
Sual: Salam! Xahiş edirəm Westgold 82,8 % 1 kq Yeni Zellandiya kərə yağı və Brest-Litovsk 82,5% 180q kərə yağlarının keyfiyyəti ilə bağlı (həqiqi kərə yağı olub olmaması) məlumat verəsiniz.Əvvəlcədən təşəkkür edirəm. |
Cavab: Bu yağlardan AİİB-ə şikayət daxıl olmayıb. |
|
|
|
|
11.08.2023 |
Aydın Salmanov |
Sual: Salam .1-ci sual Bilmək istəyirdim qanunla Byustqalter iç geyim sayılır? 2) Müştəri iç geyimi əgər geyinməsə qaytara bilər? məsən 1 saatdır alıb |
Cavab: Bəli bu mal icgeyim hesab olunur,Nazirlər Kabinetinin uyğun qərarına görə dəyişdirilmlr və qaytarılmır-təəssüf! |
|
|
|
|
01.08.2023 |
Səbinə Abdullayeva |
Sual: Marketdən Cookies Oвсянка peçenye almısam pecenyenin icindən qurd cixib, üzərində istifadə müddəti silinib saxta tarix vurulub. Istehsalçi "Konfirom" MMC-dir.Xahis edirəm bu şirkət arasdirilsin. |
Cavab: Belə hallara qarşı hamımız susmamalıyiq və mübarizə aparmalıyıq! Ya 1003 telfonu ilə AQTA-ya məlumat verin və ya o malın nümunəsini ofisimizə catdırın ki, bütün mal partiyasının yığışdırilması ücün birgə səy göstərək.Tel 0124498995,D. Əliyeva küc.239 |
|
|
|
|
28.07.2023 |
Könül Hüseynova |
Sual: Mağazadan alınan geyimlərin(köynək,alt paltarı və s.) paketləmədən alıcıya satılması və kassada pul müqabilində paket təklif olunması nə dərəcədə qanuna uyğundur.Etiraz etdikdə bu mallarin paketsiz gəldiyini və heç kimə məcbur paket satılmadığını söyləyirlər.Yaşadığım ünvana yaxın ərazidəki "Ucuzluq"adlanan mağazada həmişə belədir.Zəhmət olmazsa mənim sualıma cavab verərdiniz . |
Cavab: Paketlərin pulla satılması qanunudir! |
|
|
|
|
27.07.2023 |
Aynur Cavadova |
Sual: 23.07.2023-cü il tarixində anamla Azadlıq prosoekti 105 ünvanında yerləşən mağazalara (Pierre Cardin) alış-veriş məqsədilə daxil olmuşuq. Eyni sırada yerləşən Bolero adlı mağazaya da baxmaq üçün daxil olmaq istədikdə oranı işlədən yaşlı xanım bizi içəri buraxmadı, dediki mağaza bağlıdır. İçəridə müştərilər olmasına baxmayaraq yalandan dediki qohumlarımdır. Mən öz etirazımı bildirdim, xanım kobud şəkildə bizi çölə qovdu. Bilmək istəyirəm ki nə dərəcədə düzgündür müştəriyə xidmət göstərməmək,yalan məlumat vermək? hara şikayət edə bilərəm bununla bağlı? |
Cavab: Əlbəttə bu hal istehlakcının hüququnun pozulmasıdır! Məsləhət edirəm ki, 195-ə zəng edin. |
|
|
|
|
20.06.2023 |
razi ibadov |
Sual: SALAM. MAY AYINDA NEQD SEKILDE KONTAKT HOME MAQAZASINDAN UNVANA CATDIRILMA ILE TELEFON ALMISAM. IYUN AYININ 11 DEN NOMRE BAQLANIB. TELEFON QEYDIYYATA ALINMAYIB. KONTAKT HOME BUTUN NOMRELERINE ZENG EDIB PROBLEMI BILDIRMISEM. BU GUN SEHERDE MERDEKAN FILIALINA YAXINLASIB PROBLEMI DEMISEM. HAMISI DEYIR HELL EDECEYIK. LAKIN HELL EDILMIR. ISLEK OLAN NOMREM HAL HAZIRDA ISLEMIR BUNLARIN QEYDIYYAT PROBLEMLERINE GORE. MEN NE EDE BILEREM. XAHIS EDIREM KOMEKLIK EDESINIZ |
Cavab:
Məsləhət: 012 5997600 telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
12.06.2023 |
Kamil Mastanov |
Sual: Men Xudat şeherinde yerlewen xoztovar dükanından 30 metre mis kabel almışam.Sonradan üstünden bir saat keçmemiş bu kabeli qaytararaq yerine 30 metr alüminium kabel almaq isteyerken dükan sahibi kabeli geri götürmedim.Bilmey isteyirem ki dükan sahibinin ixtiyarı var kabeli geri goturmesin? |
Cavab:
Məsləhət: 012 5997600 telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
01.05.2023 |
Gültac Əhmədova |
Sual: Salam. Mən dünən inşaatçılar m.s yaxınlığında yerləşən "moda life" mağazasından elbise aldım .evə gəldikdən sonra ailəm bu geyimin mənə uyğun olmadığını bildirdi.bugün mağazaya yaxınlaşıb geyimi qaytarmaq istədiyimi bildirdikdə bunun mümkün olmadığını dedilər.sizcə bu düzgündür?mən nə etməliyəm |
Cavab:
Məsləhət: 012 5997600 telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
22.04.2023 |
Könül Əliyeva |
Sual: Salam.Mən bir gün öncə Sabina parfümeriya mağazasından məhsul almışdım, açıb işlətmədən növbəti gün dəyişdirmək istədim.Mənim istəyimi rədd etdilər, halbuki 14 gün ərzində mənim dəyişdirmək hüququm var.Xahiş edirəm, aydınlaşdırasınız: mən mi haqqlıyam yoxsa mağaza? |
Cavab: |
|
|
|
|
22.04.2023 |
Könül Əliyeva |
Sual: Salam.Mən bir gün öncə Sabina parfümeriya mağazasından məhsul almışam, açıb işlətmədim,dəyişdirmək istədim.Dünən həmin mağazaya gedib, istədiyimi bildirəndə, məni qəti şəkildə rədd etdilər. Halbuki mən məhsulu heç işlətməmişdim və 14 gün ərzində dəyişdirmək hüququm var. Xahiş edirəm, aydınlıq gətirəsiniz:mağazamı haqqlıdır yoxsa mən? |
Cavab: Əfsuslar olsun ki, Nazirlər Kabinetinin müvafiq qərarı ilə parfümeriya malları dəyişdirilməyən və qaytarılmayan mallar siyahısındadır.Ərizə ilə AİİB-ə müraciət etsəniz calışarıq mümkün köməyi edək. |
|
|
|
|
09.04.2023 |
Fuad Madatov |
Sual: salam viona mebelden divan sifarisi verdim olculerde uygunsuz oldugu ucun elave 1.1 metr de sifaris unvanladim sadece bu sefer 2 qat baha qiymet oxudular. numune ucun bawqa nomreden zeng etdim hemen divanin (2 ayri hisseli) 3 metrliyini 780 azn dediler ancaq tek bir hissesini 1.1metr olani soruwanda 2 saat sonra 550 azn qiymet oxudular bu sui istifade deyil nedir? huquqlar nece tenzimlenir? istiqamet vererdiniz |
Cavab:
Məsləhət: 012 5997600 telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
08.06.2022 |
Vugar Cəfərzadə |
Sual: Salam. Unibankdan hədiyyə kartı almışam, lakin kart heç bir partnyşəbəkədə işləmədi. Bu problemi necə həll edə bilərəm. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600 telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
19.11.2021 |
Baladdaş Sağıyev |
Sual: Salam.Bildirmek isteyirem ki,Soliton Şirvan mağazasindan cari ilin yanvar ayinda aldiğim Samsung 43TU7140 model televizorun ekraninda kölgəli ləkələr əmələ gəldiyi üçün rəsmi olaraq Soliton mağazasina müraciət etdim.Televizoru Şirvan şəhərində yerləşən Samsungun resmi servisi olan "Baku Service Company" göndərdilər.Televizoru 1 hefteden çox dioqnostika edib heçbir qüsur aşkar etmediklerini bildirdiler.Daha sonra Samsungun 088-555-55-55 nömrəsiylə əlaqə saxlayib dioqnostika olunmasina baxmayaraq eyni kölgəli ləkələrin qaldiğini bildirdim.Zəmanətli olduğu üçün evimdə yenidən baxiş keçirildi.Əməkdaşlara həmin kölgəli ləkələri göstərdikdən sonra problemin ekrandan qaynaqlandiğini və ekran sifariş olunaraq ekrani dəyişəcəklərini bildirdilər.Bir neçə gün sonra ekran gəldi və mənim iştirakimla ekran dəyişdirildi.Ekran dəyişdirildikdən sonra eyni kölgəli ləkələrin yenidən olduğunu görəndə çox məyus oldum.Servis əməkdaşlarina eyni problemi bildirdikdə məsələnin artiq onlarliq deyil,mərkəzi ofislik olduğunu bildirdilər.Bir neçə gün sonra servisdən əlaqə saxlayib televizoru "Baku service Company" mərkəzi ofisinə göndərdilər.Çox gülməli hal kimi yenidən məhsulda heçbir qüsur aşkar etmədiklərini bildirdilər.O zaman Sual olunur: Əgər heçbir qüsur yox idisə niyə ikinci dioqnostika zamani ekran dəyişdirildi?Televizartiq 3 defe dioqnostika olunub.Nə Soliton nə Samsung servis mənə bu məsələdə köməklik etmir.Özüm Vətən müharibəsi iştirakçısıyam.Cənab Prezident tərəfindən 4 medalla təltif olunmuşam.Bu hadisələrdən sonra çox pis psixi sarsintilar keçirmişəm.Müzəffər Ali baş komandanın qalib əsgəri kimi sizdən çox xahiş edirəm mənə bu məsələdə yardımçı olasınız.Televizorun qüsurlu olduğunu nəzərə alıb məhsulun dəyişdirilməsinə mənə köməklik göstərəsiniz.Əlaqə nöm: 051 537 07 37077 537 05 37 |
Cavab: Salam. Ya 0125997600 telefonu ilə dövlət orqanına müraciət edin Ya da mənim adıma ətraflı yazılməş ərizə ilə müraciət edin. |
|
|
|
|
15.11.2021 |
aynure bağırova |
Sual: salam men kontakt home dan saç multistayleri aldım ve o markanı daha evvel işletmiştim beyenmiştim. aglıma gelmedi ki bele keyfiyetsiz olar. eve geldim ve işledende gördüm ki heç cür işe yaramır ve apardım 1-2 gün sonra ki başka marka ile deyişin başqa maşa ile. mene dediler ki deyişilmir imkan yoxdur gedin servis rey versin ondan sonra. servise de gettim deyir ki sizi bura sehv gönderibler mal xarab deyilse deyişilmeyecek. qaynar xette zeng et. qaynar xette zeng ettim deyir deyişdirme sohbeti qeti mümkün deyil. üstünden heç 14 gün keçmeyib bele edirler redd edirler ki ne qaytara bilersen ne deyişe. ne ede bilerem bununla baglı ? |
Cavab: Məsləhət:1)İqtisadiyyat Nazirliyinin 195-2;0124981504/01 telefonu ilə şıkayətinizi biıdirin VƏ YA,2)Mənim adıma ətraflı ərizə yazın kompüterdə,köçürün flaşa gətirin ofisə(D.Əliyeva 239),ərizəni daha da təkminləşdirək,imza qoyun çalışım tam təmənnasız ilaraq danışıq yolu ilə həll edim.Əks halda rəsmi məktub yazmaqla Sizin ərizənizi müvafiq dövlət orqanlarına yönəldəcəm.
|
|
|
|
|
15.11.2021 |
Süleyman Hüseynov |
Sual: Salam, Azərbaycan Duz İstehsalat birliyi istehsalı olan Extra duz almışam. Xarici görünüşündə çəhrayı çalarlar var, bildiyim qədəri ilə extra duzlar ağ olmalıdır. İnsan orqanizmi üçün zərərli olmasından ehtiyat edirəm. Xahiş edirəm məsələni araşdırasınız.Qeyd: Ayna Sultanova "BizimMarket" mağazasından əldə edilib duz. Hazırda orada satışda var. |
Cavab: Salam.Təşkilatımız kiçik araşdırma apardı və məlum oldu ki,Masazırda yerləşən müasir duz zavodunun isti aylara təsadüf edən duz partiyasında maqneziumun miqdarı nisbətən artıq saxlanılıb və bu maddənin xüsusən pandemiya dövründə insana xeyri var,heç bir zərəri yoxdur.Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi bütün partiyaya nəzarət edir,narahatçılığa ehtiyac yoxdur. |
|
|
|
|
07.11.2021 |
Cosqun Yusifov |
Sual: Salam. Marketden alış veriş ederken almaq istediyimiz məhsulun uyğunluq ve gigiyenik sertivikatini kimden istemeliyik? Xaish edirem bu haqda genish melumat vererdiniz. |
Cavab: Satıcıdan istəməlisiniz və o Sizə sənə\dləri təqdim etməlidir. Əks halda 1003 -ə zəng edin |
|
|
|
|
02.11.2021 |
Namiq Eybaliyev |
Sual: Salam. Qida və qeyri-qida məhsullarının etiketləşdirilməsi hansı normativ sənədlərlə tənzimlənir? Yəni bu etiketləri istehsal edən şirkət sifarişçidən (məhsulun istehsalçısından) hansı sənədləri tələb etmək hüququ var? Zəhmət olmasa məlumat verərdiniz. |
Cavab: Çap edən şirkətin heç bir məısuliyyəti yoxdur,sifarişçı nə nümunə versə,qanunla qadağan olmayan hər mətni çap edə bilərsiniz.
|
|
|
|
|
14.09.2021 |
Mikhail Zinovyev |
Sual: Salam. Megamart.az saytda elektrikli qəhvə bişirici aldım. 2 gün sonra brak aşkar olundu. Həmin dükan saytda qeyd edilən telefon nömrəyə heç birinə cavab vermir. Ödəniş kart to kart elədim. Fırıldaqçılıq səbəbi uzrə bankdan chargeback proseduru başlamaq məsləhətdir yoxsa başqa yolu tövsiyyə verirsiz? |
Cavab: Məsləhət:1)İqtisadiyyat Nazirliyinin 195-2;0124981504/01 telefonu ilə şıkayətinizi biıdirin VƏ YA,2)Mənim adıma ətraflı ərizə yazın kompüterdə,köçürün flaşa gətirin ofisə(D.Əliyeva 239),ərizəni daha da təkminləşdirək,imza qoyun çalışım tam təmənnasız ilaraq danışıq yolu ilə həll edim.Əks halda rəsmi məktub yazmaqla Sizin ərizənizi müvafiq dövlət orqanlarına yönəldəcəm.
|
|
|
|
|
13.09.2021 |
Bahruz Novruzov |
Sual: Salam. Optimal.az saytından məhsul alıb online ödəniş etmişəm. Daha sonra onlayn mağazadan aldığım məhsulun mövcud olmadığını ödədiyim vəsaitin isə 14 iş günü ərzində geri qaytarılcağını bildirdilər. Mövcud olmayan məhsulu satışa çıxarıb məhsulun pulunu alıblar və mənim eyni məhsulu başqa yerdən ala bilməyim üçün ödədiyim pulu geri qaytarmırlar. Bu yolla hüquqlarımın kobud şəkildə pozulduğunu düşünür və bərpa olunmasında köməklik göstərməyinizi xahiş edirəm.P.S. İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidməti fəaliyyətsizliyi haqqında kimə şikayət edək bəs? Qaynar xətt cavab vermir, elektron müraciət isə düzgün işləmir. |
Cavab: Məsləhət:1)İqtisadiyyat Nazirliyinin 195-2;0124981504/01 telefonu ilə şıkayətinizi biıdirin VƏ YA,2)Mənim adıma ətraflı ərizə yazın kompüterdə,köçürün flaşa gətirin ofisə(D.Əliyeva 239),ərizəni daha da təkminləşdirək,imza qoyun çalışım tam təmənnasız ilaraq danışıq yolu ilə həll edim.Əks halda rəsmi məktub yazmaqla Sizin ərizənizi müvafiq dövlət orqanlarına yönəldəcəm.
|
|
|
|
|
07.09.2021 |
Cavidan Suleymanli |
Sual: Salam Mənim notebookum rəsmi zəmanət ilə təmir olunub.Deyilmişdi ki ssd(xarabdır) və yenisi sifariş olunmalıdır.mənim onun içində məlumatlarım var və təmir etmək istəyirəm.Lakin hP RƏSMİ servisi iddia edir ki mən onlara köhnə ssd ni verməliyəm ki onlar yeni ssd ni mənə versinlər. Bu nə dərəcədə haqqlıdır. |
Cavab: Məsləhət:1)İqtisadiyyat Nazirliyinin 195-2;0124981504/01 telefonu ilə şıkayətinizi biıdirin VƏ YA,2)Mənim adıma ətraflı ərizə yazın kompüterdə,köçürün flaşa gətirin ofisə(D.Əliyeva 239),ərizəni daha da təkminləşdirək,imza qoyun çalışım tam təmənnasız ilaraq danışıq yolu ilə həll edim.Əks halda rəsmi məktub yazmaqla Sizin ərizənizi müvafiq dövlət orqanlarına yönəldəcəm.
|
|
|
|
|
|
Sual yaz |
|
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
|
|
|
|
Əmtəə bazarında sağlamlıq üçün təhlükəli qənd satılır, AQTA-nin apardığı işlər davamlı deyil, epizodikdir!
Bu barədə “Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi (AİİB) 2019-cu ildə araşdırma apararaq cəmiyyətə ətrafli məlumat vermiş,bütün müvafiq Dövlət qurumlarına,o cümlədən Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə(AQTA) rəsmi müraciətlər etmiş,Respublika Prokurorluğu,Dövlət Gömrük komitəsi və digər qurumlar tərəfindən müvafiq tədbirlər görülmüş,”kəllə qənd”istehsalı zamanı qəndin ağardılmasında mənşəyi məlum olmayan kimyəvi maddələrdən istifadə etdiyinə görə bir sira qənnadı məmulatlarının istehsali müəssiələrində reydlər kecirilmiş,qanun pozuntuları aşkar edilərək cavabdeh şəxslər həbs olunmuşdur.Eyni zamanda qəndin ağardılmasında istifadə olunan kimyəvi maddəni ölkəyə idxal edən şəxslər cinayət məsuliyyətinə alinmışlar! Bu işlər 2019-cu ildə olmuşdur.
Bəs hazırda vəziyyət necədir?!
Belə ki, AİİB istehlakçılardan daxil olan məlumatlar əsasında bazardakı vəziyyətə nəzər yetirmiş, bir “Kəllə qənd”nümunəsinin akkreditasiya olunmuş laboratoriyada ekspertizasının nəticələrini əldə edərək, insan sağlamlığı üçün təhlükə törədən qəndlərin bazarda geniş şəbəkə ilə satıldığını müəyyən etmişdir.
AİİB tərəfindən aparılmış araşdırmanı bir daha xatırlasaq, məlum olur ki, hazırda da şəkər tozundan kəllə qənd hazırlamaq ücün, əksər kəllə qənd istehsalcıları daha ucuz olan kimyalaşma yolunu secirlər. Xatırladaq ki, şəkər tozundan bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün iki üsul mövcuddur:
1) Şəkər tozu qaynadılır, bişirilir, alınan məhlul qaynatma zamanı sarı rəngə boyandığından, bu məhluldan bəyaz kəllə qənd almaq üçün məhlul bərkiyəndən sonra sarı rəngli kəllə qənd kütlələri, çox böyük firlanma sürətinə malik olan və yüksək məsrəflərlə başa gələn “Sentrafuqa”qurğusuna yerləşdirilir, burda yüksək mərkəzdənqaçma təcilinə məruz qalan kütlələrdən sarı maddə ayrılır və mexaniki yolla tam bəyaz “kəllə qənd” əldə olunur.
2) Qaynadıldıqda sarı rəngə boyanmış şəkər tozu məhluluna kimyəvi maddə-Kükürd dioksid (SO2) əlavə edilr, sarı rəngli məhlul bəyaz rəng alır! Bundan sonra məhlul qəlblərə yerləşdirilib soyudulur və gözlə sarılığı cətinliklə ayird edilə bilən ”bəyaz” kəllə qənd əldə edilir.
SO2 kimyəvi maddəsindən əsasən sənayedə parca ağartma, dəri aşılama, xalca yuma kimi sahələrdə istifadə olunur.
Qeyd edək ki, bütün dünyada gəlir əldə etmək, insan sağlamlığını arxa plana keçirtmə istəkləri, o yerə gətirib cıxarmışdır ki, hətta kimyəvi yolla kəllə qənd istehsalına, bəzi ölkələrdə standartlara da daxil etməklə haqq qazandırmışlar. Məsələn MDB məkanında mövcud olan ГОСТ 33222-2015 standartlarında 1 kq bəyaz kəllə qənddə maximum 15 milli qram kükürd dioksidın ola bilməsi nəzərdə tutulmuşdur (bundan öncə bu sahədə qüvvədə olan ГОСТ 22-94 və ГОСТ 31361-2008 standartlarında isə ümumiyyətlə bu maddənin istifadə edilməsinə icazə verilmir). Ölkəmizdə Tayqa Ticarət”müəssıəsi tərəfindən istehsal olunan və əmtəə bazarında satılan “Dad1” kəllə qənd məmulatının tərkibində laboratorioya tədqiqatı 1 kq məhsulda 70,2 mq kükürd dioksid olduğunu göstərmişdir! Yəni təhlükə normasından 4,6 dəfə (500%-ə yaxın) cox!
AİİB-in araşdırmaları göstərir ki, ölkədə mövcud olan 20-yə qədər “Kəllə qənd” istehsalçısı bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün hazırda kimyəvi üsuldan istifadə edir və təhlükəli kimyəvi maddədən qəndi daha bəyaz etmək ücun bol-bol istifadə edirlər!
İstehlakçıların maraqlarını və sağlamlığını əsas tutan AİİB-birmənalı olaraq istehsalçılar tərəfindən kəllə qəndin ümumiyyətlə mexaniki yolla ağardılmasının həyata keçirilməsini istəyir! Ən pis halda isə ГОСТ 33222-2015 standartlarına əsaslanaraq kəllə qənd istehsal edən sahibkarların fəaliyyətinə dövlət tərəfindən ciddi nəzarət edilməsini və sözü gedən kimyəvi qatqının standartda göstərilən normadan əsla yuxarı keçməməklə istifadəsinə icazə verilməsini tələb edir.
O cümlədən, hansı kəllə qənd istehsalı müəssisəsində mexaniki yolla ağartma həyata keçirilmirsə bu müəssiələrdə mütləq vaxtaşırı yoxlamalar aparılmalı, istehsal nümunələrindən götürülüb laborator analizləri aparılmalı, təhlükəli maddələr aşkar olunarsa və ya qatqılarla bağlı normadan kənara çıxmalar müəyyən olunacaqsa, satışda və anbarlarda olan məhsullar qeri cağrılmalı, ictimaiyyətin gözü önündə və KİV-lərin iştiraki ilə məhv edilməlidir. Bu istək və tələblərlə AİİB, Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsmi müraciətlər etmişdir.
AİİB-in sədri: E.Hüseynov
|
|
daha ətraflı... |
|
Ölkəmizdə malların etiket məlumatları tam yarıtmaz vəziyyətdədir,əsasən İrandan idxal olunan mallar!
İstehlakçı xüsusən ərzaq malları haqqında məlumatı birbaşa malın etiketindən alır!İstehlakcının beynəlxalq və yerli hüquqlarından biri də məhz mal haqqında milli dildə informasiya almaq hüququdur!
“Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi(AİİB) uzun illərdir ki,ən müxtəlif Dövlət orqanlarına yazılı müraciətlər göndərərək bu məsələnin ,yəni vətəndaşlarımızin milli dildə məlumat alma hüququnun de-fakto olaraq taninması barədə tədbirlərin görülməsinə dair təkliflər versə də,bu məsələ həll olunmadan qalir!
Dövlət Dili Haqqında AR-nin qanununun maddəsi: 7.3. Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır
Istehlakcılarin Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında AR-nın Qanununun 13-cü maddəsi:
Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə tərcüməsi ilə müşayiət olunmalıdır.
Nazirlər Kabinetinin 94 saylı qərarı,maddə 5.8.” Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə edilmiş tərcümə ilə də müşayiət olunmalıdır”
Qeyd edək ki,malların milli dildə markalanması məsələsi dünyanın əksər ölkələrində ,hətta Azərbaycandan hər cəhətcə zəif olan Ermənistan və Gürcüstanda belə uzun illərdir ki,tam həyata keçirilsə də ölkəmizdə bu məsələ həll olunmadan qalır.Əlbəttə bu amil,qacaqmal üçün münbit bir şərait yaradır!
İlkin olaraq AİİB malların milli dildə markalanması məsələsini İran İslam Respublikasından idxal olunan ərzaq malları üzərində cəmləşdirməkdən başlamaq niyyətindədir. Cün ki,ən acınacaqlı hal məhz İrandan idxal edilən ərzaq mallarındadır!Əğər Dövlət qurumları qanunun yerinə yetirilməsinə dəstək versə digər çoxsaylı mal və xidmətlərə də keciləcəkdir.24 il ərzində AİİB, BMT-nin beynəlxalq uşaq təşkilatı UNİCEF-in köməyilə yalnəz körpə qidalarının milli dildəmarkalanmasına nail olmuşdur,bu cox azdır! AİİB-n ofisinə istehlakçılar tərəfindən etiraz müraciətləri ilə gətirilən İranda istehsal olunan ərzaq mallarının markalanmasına diqqət yetirdikdə Azərbaycan dilindən başqa digər dillərdə məlumat olduğu görünür,lakin ərzaq malları üçün çox mühüm göstərici olan,istehsal və son istifadə tarixlərinin fars əlifbası ilə yazıldiğını görürük!Şübhəsiz ki,bu istehsalcı tərəfindən bilərəkdən,şüurlu şəkildə edilir ki,malını “Ölməz etsin”,yəni vətəndaşlarımız yararlılıq vaxtı keçmiş malı da alıb istehlak etsinlər!Əlbəttə Azərbaycan istehlakçılarının belə sadəlövhlüklə aldanması səbəbsiz deyil.Əhali ölkəmizdə artıq 3 ildir fəaliyyət göstərən Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə (AQTA) və digər dövlət qurumlarının fəaliyyətinə inanır,düşünür ki,yararlılıq vaxtı keçmiş mal satıla bilməz!Əfsus ki,bu inam özünü doğrultmur və istehlakçıların İran ərzaq mallarından zəhərlənməsinə dair məlumatlar da mövcuddur. Bəzən bu mövzu ilə bağli neqativ halların qarşısını almağa cavabdeh olan dövlət qurumları əməkdaşlarının mediyada pafoslu cıxıçlarına da rast gəlirik,amma “3 müşketyor qanunu” daha uğurla işləyir-birimiz hamimiz ücün,hamımız birimiz üçün - yəni gömrük xeyir-dua verib ölkəyə buraxıbsa vəssalam!
İran ərzaq malları satışı şəbəkələrində ciddi monitoringlərin keçirilməsi,dövlətimizin qanunlarının pozulması ilə ölkəyə idxal olunmuş qeyd olunan nöqsanlı malların satış şəbəkələrindən geri çağrılıb,ictimaiyyətin gözü önündə kütləvi məhv edilməsi,gömrük komitəsində çalışan əməkdaşların diqqətinin bu məsələyə cəlb edilməsinə zərurət yaranmışdir.
Dövlətimizin qanunlarını pozmaqla İran dükanlar şəbəkəsində satışa mal çıxaran 50-dən çox dükan mövcuddur.Bu dükanların bəzilərinin ünvanları:Əsas topdansatış dükanları,Sədərək ticarət mərkəzi,”Lukoyl”YDM-nin yanı(topdan satış),Dərnəgüldə “Elit “TM-nin yaxınlığı(çoxlu sayda),. 1)Bakı şəh.Əsəd Əhmədov 28
2)Xırdalan.texnikumun yaxınlıği.Rahat bazar ilə üzbəüz 3)Maştağa qəs.Savalanın 2-ci girişi 4)Ümid qəs.Laçın məktəbinin qarşısı 5)Neftçala şəh.H.Əliyev pros.Təzə bazar 6)Sahil qəsəbəsi 7)Ballı marketin yaxınlığı050-791-11-12 8)Sumqayıt şəh.2-ci mikr.Rossiya klubunun yanı.777 mağaza 9)Bakı şəh.Sarayevo küç7 10)Binəqədi ray.Xocasən yolu.Netto klubun yanı 11)Gəncə küç.Fujifilmin yanı 12)Əhmədli metrosu çıxışı.Ukrayna dairəsi tərəf 13)Xətai metrosunun arxası.N.Əliyev küç.17 14)Bakı şəh.Fatmayı 15)Hövsan qəs. 16)8 km bazarı.Halal market17)Şirvan şəh.Elite bazarının həyəti18)A.Şərifzadə küç.19519)Dərnəgül qəs.Şır-şır restoranının yanı 20)Xırdalan şəh.Təzə bazarın girişi ilə üzbəüz 21)Nizami metrosunun yanı.Z.Əhmədbəyov küç. 22)Buzovna qəs.Köhnə Polis şöbəsinin yanı 23)Əhmədli metrosu.Məhəmməd Hadi 41 və.s.
AİİB bu məsələni ictımailəşdirməklə bərabər, , Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsminə müraciətlər göndərmişdir. Dövlətimizin qanunlarına əməl olunmasında hər bir istehlakcını fəal olmağa cağırırıq və dövlət qurumlarında nəticələr gözləyirik.
AİİB-in sədri: Eyyub Hüseynov
|
|
daha ətraflı... |
|
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi(AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
19 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Tbilisi prospekti, Alatava 2. ünvanda yerləşən “Araz 20 yanvar Superstore”- da istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar çantaları təmənnasız olaraq paylanıldı. Onlara həmçinin ekologiyanın qorunmasına,plastik taralardan imtinaya, qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanıldı. İstehlakçılarda parça sumkalara böyük maraq oldu. Tədbirin sonunda çantaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi. Tədbirə dair press reliz hazırlanaraq KİV-lərə göndərildi. Tədbirimiz davam |
|
daha ətraflı... |
|
“Azad İstehlakçılar”
İctimai Birliyi M: +99450 341 62 25
17 avqust 2020-ci il.
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi (AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
17 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Səməd Vurğun küçəsi 60. ünvanda yerləşən “Bolmart” Supermarketdə istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar sumkaları təmənnasız olaraq paylanılmışdır. İstehlakçılara həmçinin qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanılmışdır. İstehlakçılar böyük həvəslə həmin sumkaları götürürdülər. Tədbirin sonunda sumkaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi.Tədbirimiz davam edəcək. |
|
daha ətraflı... |
|
|