|
|
|
Be |
Ça |
Ç |
Ca |
C |
Ş |
B |
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
|
|
|
|
|
Bu gün ziyarətçilər: (183) |
|
Dunen ziyarətçilər: (75) |
|
Bu gün səhifə baxışı: (315) |
|
Dünən səhifə baxışı: (130) |
|
|
|
Sual-cavab |
|
|
Sual yaz |
|
25.03.2024 |
Nigar Eyvazova |
Sual: Salam. Mağazadan 55 manata brelok almışam. Çeki ilə geri qaytaranda dedilər ki kassada pul yoxdu breloku qoy , pul olanda xəbər edərik gəlib götürərsiz. 4 gündü qaytarmışam amma hələ pulu ödəmirlər. Bu nə qədər düzdü? Mən nə etməliyəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm |
|
|
|
|
22.03.2024 |
Ulfat Shukurov |
Sual: Salam. Men kreditle televizaldim toshiba markali. Ve satici mene dediki bu tv 2023 modeli. Sonradan televizoru getirdikden sonra gordumki 2020 modelidi. Ve mene yalan dediler. Indi men neynemeliyem . Xahis edirrem bir yol gosterin. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm |
|
|
|
|
19.03.2024 |
Nigar Eyvazova |
Sual: Salam. Brelok almışam və 3 gün sonra qaytarmaqçun mağazaya getmişəm. Deyirlər aksesuarlar geri qaytarılmır. Çeki də var. Bu doğrudu? |
Cavab: Brelok qaytarilmayan mallar siyahisinda deyil. |
|
|
|
|
18.03.2024 |
Şahin Məmmədov |
Sual: Salam.bizim yeni tikili binamızın 15 metrlik mesafesinde maşın yuyucuxanası açılıb,gece saat 1 e qeder işleyib sakinleri narahat edirler,bilmek isterdim qanunvericilikle onların işleme saatları nece tenzimlenir. Teşekkür edirem. |
Cavab: Sual bizə aid deyil.195 telefona zəng edin soruşun. |
|
|
|
|
11.03.2024 |
Hemidova Konul |
Sual: Salam men umico sirketinen sikayetci olmax isfeyirem mehsul almsam xarab cixib geri gidermisem 5 aydi uje faiz ygilib ygram meni hergun aldadilar ki muraciet qeyde alinib xais edirem sizden men harauraciet edim onu deyin mene 5 aydi umico sirketi faizi ygib usdume |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
11.03.2024 |
Hemidova Konul |
Sual: Salam men umico sirketinen sikayetci olmax isfeyirem mehsul almsam xarab cixib geri gidermisem 5 aydi uje faiz ygilib ygram meni hergun aldadilar ki muraciet qeyde alinib xais edirem sizden men harauraciet edim onu deyin mene 5 aydi umico sirketi faizi ygib usdume |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
09.03.2024 |
Fəqani Əhmədov |
Sual: Salam mən 02.03.2024 cü ildə Goran ticarət merkezinden bir aded 4.5×2.5 ölçüde türkiye istehsalı olan keva almışam ancaq evdabeyenmedilar.man onu qaytarmaq isteyiram amma satıcı qaytarmır.Menim hüququm varmı aldığım malı geri qaytarmağa. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
04.03.2024 |
Xəyalə Zamanova |
Sual: Qnet şirkətin Azərbaycandakı rəsmi iş yerinin ünvanı haradır ? Və ya əlaqə nömrəsi ? |
Cavab: Mənə məlum deyil |
|
|
|
|
17.02.2024 |
Allahverdi Sultanov |
Sual: QNET şirkəti Azərbaycanda rəsmi fəaliyyət göstərir? |
Cavab: Bəli göstərir. |
|
|
|
|
15.02.2024 |
Fikret Huseyinli |
Sual: Men kargolux şikayet etmek isteyirem resmi qaydada hara müraciet ede bilerem |
Cavab: İqtisad Nazirliyinə müraciət etməyiniz münasibdir.Tel:195 və ya 012 5997600 |
|
|
|
|
05.02.2024 |
Qəmzə Hüseynova |
Sual: Mən 21.01.2024-cü il tarixində umico tətbiqi vasitəsilə təzyiq aparatı sifariş vermişəm aparat düzgün işləmədiyi üçün 29.01.2024-cü il tarixində umiconun kuryeri vasitəsilə geri qaytarmışam. Mənə bildirdilər ki 3 iş günü ərzində vəsait kartınıza köçürüləcək. Lakin bu gün 05.02.2024-cü il tarixidi hələdə vəsaiti geri qaytarmayıblar. Soruşanda da deyirlər hələ icradadır vəsaitiniz karta köçürüləcək. Xahiş edirəm mənə köməklik edin |
Cavab: Salam. 15 gün müddəti nəzərdə tutulur. |
|
|
|
|
10.01.2024 |
Əlifağa Kazımov |
Sual: Bakı səhəri Nəsimi rayonu Rəsul Rza ev 16-da yerləşən “Ucuz Market”də alış veriş edərkə yerin darlığından əlimdəki zənbil mənim xəbərim olmadan təsadufən 1 ədəd duşes butulkasına dəymiş və şuşə butulka yerə duşub sınmışdır. Bununla bağıı oranın işciləri mənə qarşı kobudluq etmış bə həmin butulkanın pulunu kassada hesablayib məndən aldılar. Onlar duzmu eləyiblər və ya bu barədə bir normativ sənədlər varmı? Cox xahiş edirəm aidınlıq gətirin. |
Cavab: Sualınızı tənzimləyən heç bir normativ sənəd yoxdur.Biznes qurumunun öz istəyilə həll olunmalıdir. |
|
|
|
|
25.12.2023 |
Atakişiyev Anar |
Sual: Salam.Yaxınlarımdan biri 16 dekabrda 2 banka bal alıb. Bankanın birini açıb. Balın nə ətrindən və dadından görüb ki,əsl bal deyil.Suya tökəndə bulanıqlaşmayıb. Su sarı şəffaf rəng alıb.Bağlı bankanı çeklə birgə geri qaytarmağa çalışsa da dükan malı geri götürməyib.Bu, istehlakçı hüququnun pozulmasıdır ya yox? Əvvəlcədən təşəkkür edirəm. |
Cavab: Bəli, kassa ceki varsa və mal istifadə olunmayıbsa qaytara bilər. Məsləhət: 1003 telfonu ilə dövlət orqanına məlumat verilsin. |
|
|
|
|
10.12.2023 |
Rəşid İbadov |
Sual: Salam. İrşad Electronic.dən mobil telefon almışam 1 həftə əvvəl. Cihaz məni qane etmədiyi üçün dəyişmək istədim. Amma cihazın ekranına zavod tərəfindən çəkilmiş qoruyucu plyonkada(hidrogeldə cızıqlar var yazıblar)mikro cızıqlar olduğu üçün servisdən geri qayıdacağını və dəyişilməyəcəyini dedikər. Uzun sözün qısası cihazı dəyişməmək üçün bəhanə edirlər. Bilmək istəyirəm ki, zavod tərəfindən tapışdırılmış Nəzik, keyfiyyətsiz, ekran qoruyucuya görə cihazı dəyişməkdən imtina etmək qanuna görə doğrudurmu? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
20.11.2023 |
RASIM GÖZƏLOV |
Sual: Salam. Hüquqlarının pozulması nəticəsində vurulan mənəvi ziyanın pul hesabı ilə ödənilməsi barədə istehlakçıların iddia tələbləri Azəbaycan Respublikasının tabeliyində olan məhkəmələrdə bu vaxta qədər təmin olunub mu? |
Cavab: Bu təşkilat tərəfindən belə bir praktika olmayıb |
|
|
|
|
19.11.2023 |
RASIM GOEZELOV |
Sual: Salam. Xahiş edirəm ki, istehlakçıların pozulmuş hüquqlarının Azərbaycan Respublikasının tabeliyində olan məhkəmələrdə müdafiəsi ilə bağlı real vəziyyətə dair məlumat verəsiniz. Yəni bu vaxta qədər istehlakçıların iddia tələbləri məhkəmələrdə təmin olunub mu? |
Cavab: Bəli, məhkəmədə həll olunmuş müsbət nəticələr var,xüsusən komunal xidmət,siğorta sahələrində. |
|
|
|
|
14.11.2023 |
Elşən Vəlizadə |
Sual: Salam, Expargo karqo şirkəti (Expert MMC) vasitəçiliyi ilə 19.10.2023-cü il tarixində Amerikadan məhsul aldım.Ödənişi etdim lakın hələdə məhsulu mənə təqdim etməyiblər.Dəfələrlə əlaqə saxladım və mail yazdım mənə həll ediləcək deyib uzadırlar.Son 10 gündür nə telefona cavab verilir nədə ki, online müraicətimə baxılır.Sizdən xahiş edirəm ki, ciddi tədbir görülməsində köməklik edəsiniz. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
13.11.2023 |
Vasif Pənahov |
Sual: Salam. Adını çekmiyecem. Sumqayit şeherinde yaşayıram. Tanışım sayesinde telefon dükanından adında borc olsa bele,telefon göture bileceyim bir şans olduğunu bildim.Qerara aldım Dükana yaxinlaşdim.Ad tanişliq verdim.Dusunduyumden tamam ferqli oldu. Telefon mene bağlı yox, qutusu açılmiş veziyyetde verildi. Heç bir problem yox idi. O an telefonu götürunde çox da derinliye getmedim. Aylıq vaxtı çatdı. Hal hazırda gecikmem var. Sixişdirirlar. Zeng edib veziyyeti izah etdim. Qanunla bilirdim ki senedleşdirilme olunmalıdır.Olunmayib.Telefonu da mene üstüne faiz qoyub satıblar. Gelecekde telefonun bağlanmayacagına şübhem var. Borcdan qacmiram. Amma onlar yaniş iş görürler men bu barede şikayet edib Dövlet idaresine melumat vere bilerem mi ? |
Cavab:
Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
19.10.2023 |
Emrahov Evez |
Sual: Men gencede yasayiram sizinle vatcap uzerinden danisa bilerik yada gencede yerlesen ofisiniz varsa ora gelim isimle bagli bakiya gele bilmirem |
Cavab: Mənimlə telefon əlaqəsi yarat mümkün köməkliyi edim |
|
|
|
|
18.10.2023 |
evez emrahov |
Sual: salam 10.08.2023 tarixinde gence seher baku electroniks magazasindan infinix note30 pro telefon aldim texminen 1 aydan sonra telefonun vifisi xarab oldu wifileri gormurdu baku elektroniksin yonlendirdiyi servise apardim telefonu qarantiyasiyla servis telefonu mende 14 gunluk goturduki duzeldib vereceyik 12 gunden sonra mene zeng eledilerki telefon duzelib gel gotur telefonu goturdum amma telefonun hecneyinide duzeltmemisdiler oldugu kimi ozume tehvil verdiler tezeden 2 ci sefer 14 gunluk goturduler telefonun deyisib yenisi ile evez edeceyik deye artix 10 gundur hec bir xeber yoxdur telefon kreditle alinib telefondakki zavod qusuruna gore telefonu temir edib geri vermek isteyirler eger hele idise men islenmis telefon alardim xais edirem telefonun deyisib yenisi ile evez olunmaqini isdeyirem bu menim haqqimdir mumkundurse sizde bu barede komeklik ederdiz bir daha xatirladim haqhesab Gence seherindeki bacu electroniks ve tehsil idaresinin yanindaki servisde gedir |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
09.10.2023 |
Leyla Bayramova |
Sual: Bakcell resmi saytina daxil olub ozume islemek ucun meqabayt secdim 10 menden cixdi,hec bir yere daxil ola bilmedim iradimi bildirende dediler yalniz zoom , Skype saytlari ucundur amma orda bu barede hec bir yazi yoxdur xahis edirem mene komeklik gosterin |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. |
|
|
|
|
03.10.2023 |
Nicat Məmmədov |
Sual: Salam olacaq 1 il bundan evvel ola bilsin çox Kontakt Home mağazalar şəbəkəsindən 28 may filialından elektrik samokat almışdım.Səhərisi günü məhsulda problem çıxdı deyə qaytardım mağazaya ki məhsulu geri qaytarıram problem var.dedilər servisə getməlidi baxış keçirilməlidir sonra.servisədə özüm apardım sənədsiz zadsız 1 həftə qaldı orda zəng etdilər ki təmir etdik məndə etiraz olaraq bildirdim ki təmir üçün yox geri qaytarılma üçün müraciət etmişəm.nə isə götürdüm samokatı idarə etdim yenə xarab oldu yolda və mənidə maddi ziyana saldı təzədən kontakt home aparmaq taksi ilə 14 gün tamam olmadığı müddətdə verdim mağazaya ki qaytarıram bu məhsulu istəmirəm problemi var.indi isə məhkəməyə veriblər şərəfsizlər müştərini günahlandırırlar indi mən nə edə bilərəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
27.09.2023 |
Gunel Abiyeva |
Sual: Salam.Kontakt homedan avqustun 25-i 1400 deyerinde kredite telefon goturmusem.2 gun telefon yeni oldugu ucun cox isletmedim.Lakin 4,5 gunde watsapp goruntulu danisigda ekranda donmalar video ceken zaman sesin cixmamasin askarladim.Muraciet etdim servise telefon yoxlanilib goturuldu.Xanim dedi yere dusme su dolma askarlanmadi telefon yolladi servise ayin 5-i.Ayin 12 qeder saxladilar servisde ve dediler guya askarlanmayib xeta.Ve telefon elime goturen zaman telefonun arxasinda catlamalar ver el kiri izleri var idi.Yeniden video cekilisde problem var idi.Yene servise yolladilar.Ve ne hikmetsirse 14 gun erzinde askarlanmayan problem askarlanib yeni proqram yukleyibler.Ve mene deyirler 5 gunluk,cartlag olan telefon odemelisiniz,hetda deyirler cartlag siz servise getirende var idi.Mende dedim var idise niye goturursunuz.Neise dediler telefon sizin ayaginizda qalacag odemelisiniz odemeseniz huquqa bas vuraciq.Sizden meslehet isteyirem hansi yolu izleyim.Qeyd edim ki zaminsiz ilkin odenisiz goturmusem telefonu |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
27.09.2023 |
Gunel Abiyeva |
Sual: Salam.Kontakt homedan avqustun 25-i 1400 deyerinde kredite telefon goturmusem.2 gun telefon yeni oldugu ucun cox isletmedim.Lakin 4,5 gunde watsapp goruntulu danisigda ekranda donmalar video ceken zaman sesin cixmamasin askarladim.Muraciet etdim servise telefon yoxlanilib goturuldu.Xanim dedi yere dusme su dolma askarlanmadi telefon yolladi servise ayin 5-i.Ayin 12 qeder saxladilar servisde ve dediler guya askarlanmayib xeta.Ve telefon elime goturen zaman telefonun arxasinda catlamalar ver el kiri izleri var idi.Yeniden video cekilisde problem var idi.Yene servise yolladilar.Ve ne hikmetsirse 14 gun erzinde askarlanmayan problem askarlanib yeni proqram yukleyibler.Ve mene deyirler 5 gunluk,cartlag olan telefon odemelisiniz,hetda deyirler cartlag siz servise getirende var idi.Mende dedim var idise niye goturursunuz.Neise dediler telefon sizin ayaginizda qalacag odemelisiniz odemeseniz huquqa bas vuraciq.Sizden meslehet isteyirem hansi yolu izleyim.Qeyd edim ki zaminsiz ilkin odenisiz goturmusem telefonu |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
21.09.2023 |
Vugar Mammadov |
Sual: Salam mən Məmmədov Vüqar İslam oğlu, İşə təqdim etmək üçün lazım olan Ruhi əsəbi vəziyyət haqqında arayış almağa yaxınlaşdığım 43 (15 nömrəli kimi tanınan) nömrəli şəhər poliklinaksina yaxınlaşmişam. Növbə də götürüb psixiatr Mələk xanıma yaxınlaşdım, mənə hərbi bilet təqdim etməyimi istədi və sabah yaxınlaşmağımı tələb etdi və əks təqdirdə arayışı verə bilməyəcəyini söylədi. Yaxşı ki üzərimdə hərbi biletin sürəti var idi. Onu təqdim edəndən sonra sabah yaxınlaşın dedi.1) Mən bilmək istəyirəm hərbi bileti təqdim edilməyi nə qədər düzgündür? Əgər məndə hərbi bilet olması idi mən niyə get -gələ düşməli idim.2 ) Əsas məsələ niyə bu arayış sabah verilməli olur və niyə mən növbəti dəfə bura yaxınlaşmalı oluram?Baş həkimə yaxınlaşıb bu barədə məlumat verdikdə ,yəqin belə lazımdı deyib, məni başından etdi, üstəlik həkim əgər 25 adam qəbul edibsə sizi sabaha saxlaya bilər deyir. Mən səhər 10-dan burdayam, 25 adam bu vaxta qədər ola bilməz. Xahiş edirəm mənə bu barədə komək edərdiniz. Mənə məlumat verərdiniz ki mən bu arayış bu gün necə əldə edə bilərəm?Öncədən təşəkkür edirəm.Vüqar Məmmədov |
Cavab: Salam. Bağışlayın bu sual bizə aid deyil,biz alicı hüquqlarını qoruyuruq, yəni pul verib mal,xidmət alanın hüququnu. |
|
|
|
|
15.09.2023 |
Vanessa Levin |
Sual: Best Bitcoin Recovery Expert To Recover. Have you lost hope of ever recovering your money from scam brokers? I have good news fyouyes it is 97% possible fyou to recover your money through binary cash refund (BCRF)but to do this you need an expert ,I lost over 76,000 to fake brokerI lost any hope of ever making profit through binary trading until I met an awesome recovery Hacker known as cybertrace who introduced me to (Jeanson James Ancheta wizard).and to recover any lost money to any Cryptocurrency i was able to recover my moneywith an amazing recovery Hacker guidance I have been able to make profits after recovering my lost funds. l recommend anyone to email:(jeansonjamesanchetawizard62@gmail.com) WhatsApp: +4531898073 Telegram number: +4571398534. |
Cavab: Bitcoin lə bağlı bizə coxlu şikayətlər gəlir, vətəndaşlarımızı aldadırlar. Məsləhət görürəm ki, bu məsələdən insanlar uzaq olsunlae! |
|
|
|
|
24.08.2023 |
Aygün Abbasovs |
Sual: Salam. Bu gün İpeksu şirketinden su aldıq. Duda hiss olunacaq miqdarda hidrogen piroksid hiss olunurdu. Bilimirem sehv olub, ya meqsedyönlüdür. Bu yaxşı hall deyil. Ciddi fesad vere biler. Xahiş edirem, meslehet veresiniz. Ne edim? |
Cavab: Məsləhət: AQTA-ya zəng edin-Tel 1003, şıkayətinizi bildirin |
|
|
|
|
15.08.2023 |
Azər Məmmədov |
Sual: Salam.07.08.2023 tarixinde onlayn nağd ödenişle paltaryuyan almışam alınan günden görüntülü olaraq paltaryuyanın barabanında Nasazlıq olduğu barede melumat verib malın deyişdirilmesi telebi ile müraciyet ediremMene hergun bir söz deyirlər.Bugün son sözleri bu oldu ki, servise melumat vermişik.men servisle elaqe saxladım ordan bildirdilər ki biz yalnız temir işinə baxırıq malın deyişdirilmesi mağazaya aiddir. Malın deyişdirilmesi vəya qaytarılması 14 iş gününün nəzərə alsaq bir hefteden sonra ne baş verecek. Xahiş edirəm mene köməklik edəsiniz men bilmire bunlara inanım bir hefteni gozleyim ? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
11.08.2023 |
Tural Məmmədov |
Sual: Salam! Xahiş edirəm Westgold 82,8 % 1 kq Yeni Zellandiya kərə yağı və Brest-Litovsk 82,5% 180q kərə yağlarının keyfiyyəti ilə bağlı (həqiqi kərə yağı olub olmaması) məlumat verəsiniz.Əvvəlcədən təşəkkür edirəm. |
Cavab: Bu yağlardan AİİB-ə şikayət daxıl olmayıb. |
|
|
|
|
11.08.2023 |
Aydın Salmanov |
Sual: Salam .1-ci sual Bilmək istəyirdim qanunla Byustqalter iç geyim sayılır? 2) Müştəri iç geyimi əgər geyinməsə qaytara bilər? məsən 1 saatdır alıb |
Cavab: Bəli bu mal icgeyim hesab olunur,Nazirlər Kabinetinin uyğun qərarına görə dəyişdirilmlr və qaytarılmır-təəssüf! |
|
|
|
|
|
Sual yaz |
|
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
|
|
|
|
Əmtəə bazarında sağlamlıq üçün təhlükəli qənd satılır, AQTA-nin apardığı işlər davamlı deyil, epizodikdir!
Bu barədə “Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi (AİİB) 2019-cu ildə araşdırma apararaq cəmiyyətə ətrafli məlumat vermiş,bütün müvafiq Dövlət qurumlarına,o cümlədən Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə(AQTA) rəsmi müraciətlər etmiş,Respublika Prokurorluğu,Dövlət Gömrük komitəsi və digər qurumlar tərəfindən müvafiq tədbirlər görülmüş,”kəllə qənd”istehsalı zamanı qəndin ağardılmasında mənşəyi məlum olmayan kimyəvi maddələrdən istifadə etdiyinə görə bir sira qənnadı məmulatlarının istehsali müəssiələrində reydlər kecirilmiş,qanun pozuntuları aşkar edilərək cavabdeh şəxslər həbs olunmuşdur.Eyni zamanda qəndin ağardılmasında istifadə olunan kimyəvi maddəni ölkəyə idxal edən şəxslər cinayət məsuliyyətinə alinmışlar! Bu işlər 2019-cu ildə olmuşdur.
Bəs hazırda vəziyyət necədir?!
Belə ki, AİİB istehlakçılardan daxil olan məlumatlar əsasında bazardakı vəziyyətə nəzər yetirmiş, bir “Kəllə qənd”nümunəsinin akkreditasiya olunmuş laboratoriyada ekspertizasının nəticələrini əldə edərək, insan sağlamlığı üçün təhlükə törədən qəndlərin bazarda geniş şəbəkə ilə satıldığını müəyyən etmişdir.
AİİB tərəfindən aparılmış araşdırmanı bir daha xatırlasaq, məlum olur ki, hazırda da şəkər tozundan kəllə qənd hazırlamaq ücün, əksər kəllə qənd istehsalcıları daha ucuz olan kimyalaşma yolunu secirlər. Xatırladaq ki, şəkər tozundan bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün iki üsul mövcuddur:
1) Şəkər tozu qaynadılır, bişirilir, alınan məhlul qaynatma zamanı sarı rəngə boyandığından, bu məhluldan bəyaz kəllə qənd almaq üçün məhlul bərkiyəndən sonra sarı rəngli kəllə qənd kütlələri, çox böyük firlanma sürətinə malik olan və yüksək məsrəflərlə başa gələn “Sentrafuqa”qurğusuna yerləşdirilir, burda yüksək mərkəzdənqaçma təcilinə məruz qalan kütlələrdən sarı maddə ayrılır və mexaniki yolla tam bəyaz “kəllə qənd” əldə olunur.
2) Qaynadıldıqda sarı rəngə boyanmış şəkər tozu məhluluna kimyəvi maddə-Kükürd dioksid (SO2) əlavə edilr, sarı rəngli məhlul bəyaz rəng alır! Bundan sonra məhlul qəlblərə yerləşdirilib soyudulur və gözlə sarılığı cətinliklə ayird edilə bilən ”bəyaz” kəllə qənd əldə edilir.
SO2 kimyəvi maddəsindən əsasən sənayedə parca ağartma, dəri aşılama, xalca yuma kimi sahələrdə istifadə olunur.
Qeyd edək ki, bütün dünyada gəlir əldə etmək, insan sağlamlığını arxa plana keçirtmə istəkləri, o yerə gətirib cıxarmışdır ki, hətta kimyəvi yolla kəllə qənd istehsalına, bəzi ölkələrdə standartlara da daxil etməklə haqq qazandırmışlar. Məsələn MDB məkanında mövcud olan ГОСТ 33222-2015 standartlarında 1 kq bəyaz kəllə qənddə maximum 15 milli qram kükürd dioksidın ola bilməsi nəzərdə tutulmuşdur (bundan öncə bu sahədə qüvvədə olan ГОСТ 22-94 və ГОСТ 31361-2008 standartlarında isə ümumiyyətlə bu maddənin istifadə edilməsinə icazə verilmir). Ölkəmizdə Tayqa Ticarət”müəssıəsi tərəfindən istehsal olunan və əmtəə bazarında satılan “Dad1” kəllə qənd məmulatının tərkibində laboratorioya tədqiqatı 1 kq məhsulda 70,2 mq kükürd dioksid olduğunu göstərmişdir! Yəni təhlükə normasından 4,6 dəfə (500%-ə yaxın) cox!
AİİB-in araşdırmaları göstərir ki, ölkədə mövcud olan 20-yə qədər “Kəllə qənd” istehsalçısı bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün hazırda kimyəvi üsuldan istifadə edir və təhlükəli kimyəvi maddədən qəndi daha bəyaz etmək ücun bol-bol istifadə edirlər!
İstehlakçıların maraqlarını və sağlamlığını əsas tutan AİİB-birmənalı olaraq istehsalçılar tərəfindən kəllə qəndin ümumiyyətlə mexaniki yolla ağardılmasının həyata keçirilməsini istəyir! Ən pis halda isə ГОСТ 33222-2015 standartlarına əsaslanaraq kəllə qənd istehsal edən sahibkarların fəaliyyətinə dövlət tərəfindən ciddi nəzarət edilməsini və sözü gedən kimyəvi qatqının standartda göstərilən normadan əsla yuxarı keçməməklə istifadəsinə icazə verilməsini tələb edir.
O cümlədən, hansı kəllə qənd istehsalı müəssisəsində mexaniki yolla ağartma həyata keçirilmirsə bu müəssiələrdə mütləq vaxtaşırı yoxlamalar aparılmalı, istehsal nümunələrindən götürülüb laborator analizləri aparılmalı, təhlükəli maddələr aşkar olunarsa və ya qatqılarla bağlı normadan kənara çıxmalar müəyyən olunacaqsa, satışda və anbarlarda olan məhsullar qeri cağrılmalı, ictimaiyyətin gözü önündə və KİV-lərin iştiraki ilə məhv edilməlidir. Bu istək və tələblərlə AİİB, Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsmi müraciətlər etmişdir.
AİİB-in sədri: E.Hüseynov
|
|
daha ətraflı... |
|
Ölkəmizdə malların etiket məlumatları tam yarıtmaz vəziyyətdədir,əsasən İrandan idxal olunan mallar!
İstehlakçı xüsusən ərzaq malları haqqında məlumatı birbaşa malın etiketindən alır!İstehlakcının beynəlxalq və yerli hüquqlarından biri də məhz mal haqqında milli dildə informasiya almaq hüququdur!
“Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi(AİİB) uzun illərdir ki,ən müxtəlif Dövlət orqanlarına yazılı müraciətlər göndərərək bu məsələnin ,yəni vətəndaşlarımızin milli dildə məlumat alma hüququnun de-fakto olaraq taninması barədə tədbirlərin görülməsinə dair təkliflər versə də,bu məsələ həll olunmadan qalir!
Dövlət Dili Haqqında AR-nin qanununun maddəsi: 7.3. Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır
Istehlakcılarin Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında AR-nın Qanununun 13-cü maddəsi:
Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə tərcüməsi ilə müşayiət olunmalıdır.
Nazirlər Kabinetinin 94 saylı qərarı,maddə 5.8.” Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə edilmiş tərcümə ilə də müşayiət olunmalıdır”
Qeyd edək ki,malların milli dildə markalanması məsələsi dünyanın əksər ölkələrində ,hətta Azərbaycandan hər cəhətcə zəif olan Ermənistan və Gürcüstanda belə uzun illərdir ki,tam həyata keçirilsə də ölkəmizdə bu məsələ həll olunmadan qalır.Əlbəttə bu amil,qacaqmal üçün münbit bir şərait yaradır!
İlkin olaraq AİİB malların milli dildə markalanması məsələsini İran İslam Respublikasından idxal olunan ərzaq malları üzərində cəmləşdirməkdən başlamaq niyyətindədir. Cün ki,ən acınacaqlı hal məhz İrandan idxal edilən ərzaq mallarındadır!Əğər Dövlət qurumları qanunun yerinə yetirilməsinə dəstək versə digər çoxsaylı mal və xidmətlərə də keciləcəkdir.24 il ərzində AİİB, BMT-nin beynəlxalq uşaq təşkilatı UNİCEF-in köməyilə yalnəz körpə qidalarının milli dildəmarkalanmasına nail olmuşdur,bu cox azdır! AİİB-n ofisinə istehlakçılar tərəfindən etiraz müraciətləri ilə gətirilən İranda istehsal olunan ərzaq mallarının markalanmasına diqqət yetirdikdə Azərbaycan dilindən başqa digər dillərdə məlumat olduğu görünür,lakin ərzaq malları üçün çox mühüm göstərici olan,istehsal və son istifadə tarixlərinin fars əlifbası ilə yazıldiğını görürük!Şübhəsiz ki,bu istehsalcı tərəfindən bilərəkdən,şüurlu şəkildə edilir ki,malını “Ölməz etsin”,yəni vətəndaşlarımız yararlılıq vaxtı keçmiş malı da alıb istehlak etsinlər!Əlbəttə Azərbaycan istehlakçılarının belə sadəlövhlüklə aldanması səbəbsiz deyil.Əhali ölkəmizdə artıq 3 ildir fəaliyyət göstərən Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə (AQTA) və digər dövlət qurumlarının fəaliyyətinə inanır,düşünür ki,yararlılıq vaxtı keçmiş mal satıla bilməz!Əfsus ki,bu inam özünü doğrultmur və istehlakçıların İran ərzaq mallarından zəhərlənməsinə dair məlumatlar da mövcuddur. Bəzən bu mövzu ilə bağli neqativ halların qarşısını almağa cavabdeh olan dövlət qurumları əməkdaşlarının mediyada pafoslu cıxıçlarına da rast gəlirik,amma “3 müşketyor qanunu” daha uğurla işləyir-birimiz hamimiz ücün,hamımız birimiz üçün - yəni gömrük xeyir-dua verib ölkəyə buraxıbsa vəssalam!
İran ərzaq malları satışı şəbəkələrində ciddi monitoringlərin keçirilməsi,dövlətimizin qanunlarının pozulması ilə ölkəyə idxal olunmuş qeyd olunan nöqsanlı malların satış şəbəkələrindən geri çağrılıb,ictimaiyyətin gözü önündə kütləvi məhv edilməsi,gömrük komitəsində çalışan əməkdaşların diqqətinin bu məsələyə cəlb edilməsinə zərurət yaranmışdir.
Dövlətimizin qanunlarını pozmaqla İran dükanlar şəbəkəsində satışa mal çıxaran 50-dən çox dükan mövcuddur.Bu dükanların bəzilərinin ünvanları:Əsas topdansatış dükanları,Sədərək ticarət mərkəzi,”Lukoyl”YDM-nin yanı(topdan satış),Dərnəgüldə “Elit “TM-nin yaxınlığı(çoxlu sayda),. 1)Bakı şəh.Əsəd Əhmədov 28
2)Xırdalan.texnikumun yaxınlıği.Rahat bazar ilə üzbəüz 3)Maştağa qəs.Savalanın 2-ci girişi 4)Ümid qəs.Laçın məktəbinin qarşısı 5)Neftçala şəh.H.Əliyev pros.Təzə bazar 6)Sahil qəsəbəsi 7)Ballı marketin yaxınlığı050-791-11-12 8)Sumqayıt şəh.2-ci mikr.Rossiya klubunun yanı.777 mağaza 9)Bakı şəh.Sarayevo küç7 10)Binəqədi ray.Xocasən yolu.Netto klubun yanı 11)Gəncə küç.Fujifilmin yanı 12)Əhmədli metrosu çıxışı.Ukrayna dairəsi tərəf 13)Xətai metrosunun arxası.N.Əliyev küç.17 14)Bakı şəh.Fatmayı 15)Hövsan qəs. 16)8 km bazarı.Halal market17)Şirvan şəh.Elite bazarının həyəti18)A.Şərifzadə küç.19519)Dərnəgül qəs.Şır-şır restoranının yanı 20)Xırdalan şəh.Təzə bazarın girişi ilə üzbəüz 21)Nizami metrosunun yanı.Z.Əhmədbəyov küç. 22)Buzovna qəs.Köhnə Polis şöbəsinin yanı 23)Əhmədli metrosu.Məhəmməd Hadi 41 və.s.
AİİB bu məsələni ictımailəşdirməklə bərabər, , Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsminə müraciətlər göndərmişdir. Dövlətimizin qanunlarına əməl olunmasında hər bir istehlakcını fəal olmağa cağırırıq və dövlət qurumlarında nəticələr gözləyirik.
AİİB-in sədri: Eyyub Hüseynov
|
|
daha ətraflı... |
|
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi(AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
19 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Tbilisi prospekti, Alatava 2. ünvanda yerləşən “Araz 20 yanvar Superstore”- da istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar çantaları təmənnasız olaraq paylanıldı. Onlara həmçinin ekologiyanın qorunmasına,plastik taralardan imtinaya, qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanıldı. İstehlakçılarda parça sumkalara böyük maraq oldu. Tədbirin sonunda çantaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi. Tədbirə dair press reliz hazırlanaraq KİV-lərə göndərildi. Tədbirimiz davam |
|
daha ətraflı... |
|
“Azad İstehlakçılar”
İctimai Birliyi M: +99450 341 62 25
17 avqust 2020-ci il.
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi (AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
17 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Səməd Vurğun küçəsi 60. ünvanda yerləşən “Bolmart” Supermarketdə istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar sumkaları təmənnasız olaraq paylanılmışdır. İstehlakçılara həmçinin qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanılmışdır. İstehlakçılar böyük həvəslə həmin sumkaları götürürdülər. Tədbirin sonunda sumkaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi.Tədbirimiz davam edəcək. |
|
daha ətraflı... |
|
|