|
|
|
Be |
Ça |
Ç |
Ca |
C |
Ş |
B |
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
|
|
|
|
|
Bu gün ziyarətçilər: (194) |
|
Dunen ziyarətçilər: (75) |
|
Bu gün səhifə baxışı: (326) |
|
Dünən səhifə baxışı: (130) |
|
|
|
Sual-cavab |
|
|
Sual yaz |
|
25.09.2018 |
Aysel Mamedova |
Sual: SalamAptekden derman almishiq, daha sonra eyni apteke dermani qaytarmiwiq(hekim istifadəsini dayandirdigi üçün). Aptekde geri goturmeyibler, deyiblerki satdiga qoya bilerik ancaq, ne vaxt satilar satilar. 30manliq dermandi. Ustunden 2il keçib, ne dermani verirlər ne de pulunu. Evvel deyirdilerki satilmayib hele, indi de deyirlerki guya aptek satılıb derman itbat olub.deyir hara wikayet eleyirsen ele. Bu barede hara wikayet ede bilerik? |
Cavab: 1) İqtisadiyyat Nazirliyine zeng edib müraciet ede bilərsiniz.
2) ərizə ilə bizə gəlib müraciət edə bilərsiniz ərizə forması saytımızda yerləşdirilmişdir. |
|
|
|
|
20.09.2018 |
İslam Nuri |
Sual: Salam əgər mən fiziki şəxs , fizik şəxsdən işlənmiş maşın almışamsa ,alanda isə servisdə yoxladib problemsiz maşın olduqunu mənə serviz deyirsə və mən maşını oz adıma keçirdirəmsə ,notariusda təsdiqlənmiş alqı satqı muqaviləsidə yoxdur ,amma dyp da alqı satqı muqavilesi var, və sonra 2gün surdükdən sonra maşında problem yaranirsa ,maşını qaytara bilərəm pulumu yani geri almaq istəyirəm?. Birdəki bu İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında qanunda fiziki şəxs ,fiziki şəxsə malını qaytara bilər 14 gün ərzində ,yoxsa bu yalnız huquqi şəxs ilə fiziki şəxs arasinda olan qanundır? Əvvəlcədən çox sagolun. |
Cavab: Məsləhət görürəm İqtisadiyyat Nazirliyinə müraciət edin. 498-15-04 195(2) |
|
|
|
|
19.09.2018 |
Ramil Həsənov |
Sual: Erizeni gelib idarede yazmaliyiq yoxsa burda onlaynda yazmag olur. |
Cavab: erizəni tam halda saytımızda yerləşdirmiyiz formada yazıb imza çəkib bizə gətirə bilərsiniz. və ya imzalı halda mail vasitəsi ilə göndərə bilərsiniz. |
|
|
|
|
16.09.2018 |
Ramil Həsənov |
Sual: Salam.Ayin 8 yeni bir hefte once 20 yanvar metrosunun yanindan optik linza aldim 30manata acdimki birinin yani cirigdi.deyirlee acmisan qaytara bilmeriy.acmamiw men nece bile bileremki bu mal brakdi.6ildi linzadan istifade edirem bir defede olmuwdu o vaxt ferid optik qaytardi ancaq bu aptek qaytarmir.mene komey etmenizi xahiw edirem. |
Cavab: Bizə ərizə ilə müraciət edin. kassa çeki varsa onuda qeyd edin aptekin ünvanı və telefon nömrəsində ərizənizdə qeyd edərək bizə gelib ərizə ilə müraciet edin.ı |
|
|
|
|
12.09.2018 |
Zohrab Quliyev |
Sual: Salam,mən şirkətlərin birində ekspeditişləyirəm.Dükanların birinə küllü miqdarda mal verərək aramızda saziş bagladıq ki bir ay ərzində borc tam baglansın. Borcun az miqdarını almışan bir müddət keçdikdən sonra həmin dükan baglanir və sahibkara zəng çatmır. şirkət pulu məndən tələb edir. Mən ne edə bilərəm ki həmə şəxs tapılsın. Şəxsiyyət vəsiqəsinin nüsxəsi var məndə. |
Cavab: Yalnız polisə müraciət etmək. |
|
|
|
|
11.09.2018 |
İlqar Cəfərov |
Sual: Bakı Beynəlxalq Avtovağzalından Astara şəhərinə gedən avtobusla Lənkəran şəhərinə getdiyim halda biletin dəyərini Astaraya qədər yoxsa Lənkərana qədər ödəməliyəm. 08.09.2018-ci il tarixdə 9 saylı kassada mənə Astarayacan biletin dəyərini 7,60(yeddi manat altmış qəpik)manat ödətdirdilər. Bakı Beynəlxalq Avtovağzalında müraciət edə biləcəyim heç bir məsul şəxs barədə məlumat ala bilmədim. Bilet kassalarının qarşısında gördüyüm yaxa kartıyla gəzişən iki nəfərə bu barədə sual verdim onlarda avtobusların şəxsi olduğunu ona görə də biletin tam Astaraya qədər satılmasını qanuni olduğunu bildirdilər. |
Cavab: Şəxsi biznes olduqları üçün o cür qayda tətbiq edə bilər. |
|
|
|
|
10.09.2018 |
Sevinc Askerova |
Sual: Menim atam telefon dukaninnindan 230 man deyerinde mobil telefin alib 20 gun sonra telefon ishlemedi. Aparib qaytarmaq deyishmek istedik bizden qutunu teleleb etdiler . Qutusunu atmishdik .telefobu servise verdiler ozleri oda duzelmedi . Indi bizim hansi huqularimiz var. Magaza tlefonu deyishmelidirmi |
Cavab: aldığınızdan 14 gün keçdiyi üçün sizin zəmanət və təmir hüququnuz vardır. |
|
|
|
|
08.09.2018 |
Leyla Ismayilova |
Sual: Maxi.az dukanindan mene fen hediyye olunub.Hediyyeni goren kimi sacima uygun olmadigini anladim. 2 gun sonra yaxinlashdim hemin magazaya ki bawga modele deyishmek isteyirem. Pul qaytarmagini istemirem. Nece alinmishdisa cek ile, setkasi ile bele birlikde yaxinlashmishdim. Mene dediler deyishmirik, icaze yoxdu. Gorduler ki cox tekid edirem, dediler gedin filan unvana bizim servise verin, onlar 14 gun erzinde yararli ya yararsiz oldugu barede rey versinler sonra gelersiz. Men de basha dushurem ki onu orda ozleri de yararsiz ede bilerler ya da rey verene geder artig lazimi vaxt da bitecek ve neticesiz qalacagam. Feni sadece qutudan cixarib, duymeni basib, ishlek olduguna baxmag lazim idi. Istehlakciya bele kunasibet ne qeder duzgundur? Men huquqlarimi nece mudafiye edim? Ne edim ki meni eshitsinler? |
Cavab: Siz və sizin şüpəniz haqlıdır. Ətraflı ərizə yazın imza qoyun kömək edək və ya. 498-15-04 zəng edin |
|
|
|
|
05.09.2018 |
Şahin Feyziyev |
Sual: Salam.men evime qaz çekdirmek isdeyirem.ancaq icaze yoxdu.men hara müraciyet edim |
Cavab: Xahiş edirəm Nüsrət Qasımovla əlaqə saxlayın. 050-384-20-21 |
|
|
|
|
03.09.2018 |
Rugiyya Abbasova |
Sual: Salam, mən azeriqazla bağlı problemim var.evde olmadığ müddətdə qaz sayğacini söküb aparıblar. Yeni sayğac qoyublar . Ancaq yeni saygacin kartini vermirler. Bizden yeni saygaca gore 200 azn ödəniş teleb edirler. Ve küçədə olan saygaca gore akt tertib edibler kenar müdaxilə aşkar etdikleri barede. 1400 azn cerime deyirler şifahi sekilde. men ne tedbir gore bilerem? Hara müraciət etmek olar bele halda? |
Cavab: Xahiş edirəm Nüsrət Qasımovla əlaqə saxlayın. 050-384-20-21 |
|
|
|
|
01.09.2018 |
Qedir Suleymanov |
Sual: Bir huquqsunasa muqavile ile pul verdim isimizi gormedi. Biznen cox kobud davranirdi ve senedlerimizi geri vermirdi mende bunlari biznen danisarken viedoya cekdim indi onlar mene tezminat mehkemesi acmaq isteyir. Sizce bu elediyim cekilisde cinayet isi var? |
Cavab: Məsləhət almaq üçün Habil İsgəndorva zəng vurun- 050-314-81-88 |
|
|
|
|
28.08.2018 |
Tehmine Qelenderova |
Sual: salam. men internet magazadan qadin geyimi sifariş etdim. əvəzində mənə çox keyfiyyətiz bir geyim göndərdilər. mən pulumu necə geri ala bilərəm. siafriş etdiyim və əldə etdiyim paltar çoox fərqlidi və çox keyfiyyıtsizdir. |
Cavab: Məsləhət- 498-15-04 telefonu ilə İqtisadiyyat Nazirliyinə şikayət edin.
|
|
|
|
|
26.08.2018 |
Hesen Zeynali |
Sual: Salam.14 gunu tamam olmayib.kreditle telefon alinib.indi mumkun olar? onu basqa mehsula deyismek ve ya istedyim mehsul yoxdursa geri leğv etmek krediti. hec bir prablemide yoxdu.demek olar istifade olunmayib.bilmek isterdim eger mumkunse MEnden pul tutulacağ mehsulu deyisdikde ve ya krediti leğv etdikde kredite gore elave odenis teleb edilecek 14 gunu tamam olmadiğina gore |
Cavab: Telefonda hec bir problem yoxdursa siz terefden hec bir xeta yetirilmiybse beli deyisdirile bilersiz ve ya pulunuzu geri ala bilersiniz/ |
|
|
|
|
18.08.2018 |
Aysel Ehmedova |
Sual: Salam men kantak homeden 4 ay bundan qabag tel ipone x aldım ılk odenıs 200 ömanat etdı tel 18 aya mene 200 manat faiz geldi ve tel 2 aydan islemir 12 qarantısı var indi hal hazırda ödenşa elemşrem cunki tel islemir kantak homede ne qaytarır nedeki deyısır hetta mene zeng vurub özlerını polis kimi teqdı edırler ki gelıb senın evınen teli aparacıg bu ne derecesı duzgundu?? |
Cavab: Bu böyük məsələdi. Xahiş olunur Tutarlı ərizə yazasınız və gəib bizə təqdim edəsiniz. 050-341-62-25 nömrəsiylə əlaqə saxlıyarsınılz. |
|
|
|
|
06.08.2018 |
Gile Qurbanova |
Sual: Salam men Mingecevir seheri Su kanal idarəsi içməli sular üzre nasos maşinisti vəzifəsində 9 ildi çalışıram.Şəhərin köhnə su sistemi dəyişib yenisi ilə əvəz olunub.Müdriyyət məni isdən məcburi azad edir məni isdən cixarir.bu vaxt müdriyyət məni işdən çıxartmaga haqqı varmı yoxsa yeni islə təmin etməlidir.Nəzərinizə çatdırımki mnnən qabag dayanan nasosların işçilərini yeni işlə təmin edib.yaşım 55 dir.cox xajiş edirəmki mənə bu məsələdə aydınlıq gətirərdiniz.Ailə başçımı itirməm tək işləyən özüməm. |
Cavab: Biz istehlakçı hüquqlarını qoruyurq. |
|
|
|
|
04.08.2018 |
orxan qaniyev |
Sual: salam bağşliyin narhat edirem. men ve anam nenemin evinde yaşayiriq atam yoxdur ve ne anamin nede menim adima torpaq sahesi yoxdur amma ki muraciyyet edirem mene torpaq sahesi vermirler hara muraciyyet edim ve ya başqa ne edim mene meslehet verin |
Cavab: Biz alıcı hüuqularını qoruyurq təəsüfki bu sual bizə aid deyil. |
|
|
|
|
01.08.2018 |
Fatime Ibrahimova |
Sual: Salam.Men bir sirniyyat evinden sikayet elemek isteyirem.Getdiyim gun mene 3 gun praktika olacaq dediler,sonra beyensek ise gotureceyin deyildi.3 gun sonra senle isleyeceyin dediler ama bir gun daha gel.Getdim.Artiq ise basliyim dedim.Orda Orxan m.var dedi bilmemisem indi isleyen xanimin iyulun 31ne kimi emek muqavilesi var.Sen ayin birinden ise baslayacan.Bugun seher avqystun biri Orxan m.dedi ki sen bugunde axsam gel.Sabahdan basliyarsan.Men wuphelendim getdim magazaya.Orada cixasi olan satici xanimin hecneden xeberi yox imis ve isden hele cixmirmis.Meni aldadiblar orda Orxan m.Nigar x.Sikayet ede bileremmi? men bu insanlar.Duz 1 hefte gedib gelmisem.Maddi menevi ziyan deyib mene |
Cavab: Siz bu barədə Əmək və sosial müdafia nazirliyinə şikayət edə bilərsiniz. 142 qaynatr xətt |
|
|
|
|
29.07.2018 |
Nailə Hüseynova |
Sual: Salam! Sualım yeni tikililərdə olan mənzillərin alışı. Aprel 2016cı ildə kredit xətti ilə Panorama Park yaşayış kompleksində mənzil əldə etmişəm (təmirsiz). Ümumi sahə 54 kv.m olaraq balkon sahəsidə buna daxildir və müqavilədə buda qeyd olunub. KİVdə məlumat verilib ki,balkon sahəsi ödənişə daxil olmamalıdır. belə halda mən şirkətdən tələb edə bilərəm müqaviləyə dəyişiklik etsinlə əgər bu həqiqətən qanunla tələb edilir? Daha bir sual müqaviləyə daxil edilib ki, bina təhvil verildikdən sonrada Satıçı kommunal xidmət, təhlükəsizlik, təmizlik və s. xidmətlərin qayda və ödənişini özü müəyyən etmək hüququndadır. Bu nə qədər qanuna uyğundur və bu müqaviləni imzalayaraq Alıcının (istehlakçının) hüquqları pozulur?Öncədən təşəkkür edirəm |
Cavab: Balkon və bəzi digər yerlər sahəyə daxil deyildir. Ətraflı məlumat almaq istəyirsinizsə Qaçay müəllimə zəng vurun. telefon-- 050-341-59-17. Müqavilədəki siz qeyd etdiyiniz məsələr normaldır. |
|
|
|
|
26.07.2018 |
pərvanə kazımova |
Sual: Salam. Bu mövzu, bəlkə də sizə aid deyil. Ancaq, heç olmazsa, bir məsləhət vermənizi xahiş edirəm. Hövsan qəsəbəsində bağ evində yaşayırıq. Qonşunun çirkab suları daşıb öz hasarının dibində yığılıb və sahəsi 3-4 kv m. olan gölməçə əmələ gəlib. Külək əsəndə bu çirkab yığınının iyi ətrafa yayılır, ən əsas da bizim həyətə, evə dolur. Dəfələrlə ev sahibiundən xahiş etsəm də, həmişə qulaqardına vurub. Sonra, Suraxanı rayonu üzrə, demək olar ki, bütün aidiyyəti qurumlara müraciət etsəm də, heç bir nəticəsi olmayıb. Bu yaxınlarda Suraxanı İH-nə müraciət etdim. Müraciətim San.Epid. Stan.-ya göndərilib. Oradan gələn qadın isə "Mən Sizin ərizəyə görə gəlmişəm, ancaq mənim heç bir səlahiyyətim yoxdur" kimi çox gülməli bir ifadə işlətdi. Mən isə "Səlahiyyətiniz yoxdursa, nə üçün gəlmisiniz?" deyə soruşdum.Qəribə haldır, deyilmi? Dövlət qulluqçusu vətəndaşın şikayəti əsasında gəlir və deyir ki, mənim heç bir səlahiyyətim yoxdur. Sizcə bu halda, mən, problemi həll etməli olan SƏLAHİYYƏTLİ ŞƏXSİ necə tapa bilərəm? Dövlət idarələrində oturanların səlahiyyəti nəyə çatır? Səlahiyyəti olmayan şəxs hansı xidmətinə görə Dövlət büdcəsindən əməkhaqqı alır? |
Cavab: Təəsüüfki belə problem geniş yayılıb. Məsləhət görürəm yazılı ərizə ilə Bakı şəhər İcra Hakimiyyətinə və ekologiya Nazirliyinə müraciət edin. |
|
|
|
|
25.07.2018 |
ismayil esgerzade |
Sual: salam eyyyub mellim men qnete uzv oldum sonra oyrendimki burda coxdandi isleyenler var hele verdikleri pulun 2 faizini goturmeybler hec. men bu mehsulu qaytarmaq isteyirem 1500 manat pul vermisem, esidmisemki 14 gun erzinde mehsulu geri qaytarmaq olur. mene nece komek ede bilersiz. sizinle telefon elaqesi saxlamaq isteyirem. ve yaxud facebook adresiniz varsa verin |
Cavab: telefon 441 28-33 ətraflı ərizə yazın çalışaq kömək edək. |
|
|
|
|
19.07.2018 |
Natiq Mustafayev |
Sual: Salam.1992-ci ilde konullu olaraq Agdam rayonuna 859-li herbi-hisseye getmiwem ve doyuwlerde iwtirak etmiwem.Herbi-hissenin resmi senedi de var.1992-ci ilde ordudan texris olunmuwam.1995-ci ilde mehkumlugum olub.Bilmek isteyirem mene veteran vesiqesi verile biler ? |
Cavab: Təssüüfki bu sual bizə aid deyil. |
|
|
|
|
18.07.2018 |
Gulane Məmmədova |
Sual: Salam men sizden orgenmek isteyerdim eger mehsulun uzerinde satisa qoyularken azn yazilirsa ve mehsul kredit şerti ile satilanda odenısı bugunkı mezenneye uygun olaraq usd seklınde odemelıdır? Yenı bele bır qanun varmı yoxsa magaza sahıblerının qanunsuz sekılde saxtakarlıgıdımı. Aydınlıq getırım ( 500 azn aldıgım malı kredıt sertı ıle alıramsa muqavılede 1,72 dollar yazılıb ve mezenneye uygun olaraq odenıs odenışır ) yazılırsa bunu normal qebul etmelıyıkmı ? |
Cavab: Müqavilə şərtlərində satışın dollarla göstərilməsi qanuna uyğun deyildir. |
|
|
|
|
16.07.2018 |
Adil Qayibov |
Sual: Salam. Size bu gunlerde unvanlanmish suali daha da deqiqleshdirmeyiniz xahish edirem. Bir nece il once sizin qurumun rehberinin intervyusunda slavyanka ve badamli sularinin haqqinda o qadar de urekacan sozler soylenmemishdi. Xahish edirem deqiq yoxlamalariniza esaslanan rey veresiniz ki, evlere 20lt balonlarda getirilen sularin en keyfiyyetlisi hansidir. Hansindan ichmek, yemek bishirmek, istifade etmek ucun alaq. Onceden tewekkurumu bildiririem. |
Cavab: Hörmətli Adil sizə Eyyub Hüseynov cavab verir.
Təşkilatımız nadir hallarda yaxşı mal haqqında informasiya verir. Təəssüfki hər bir malın o cümlədəndə suların saxta variyantıda vardır. Siz soruşsanız ki, hansı sudan şikayət gəlib yalnız bu barədə cavab verə bilərik. |
|
|
|
|
15.07.2018 |
Ali Verdiyev |
Sual: Salam. Bu gun terkibine ve keyfiyyetine gore eve dawinan icmeli sulardan hansini tovsiye ederdiniz? |
Cavab: Suyla baqlı heç bir problem yoxdur heleki. ama keyfiyyet baxımdan mən özüm slavyanka və badamlıdan istifadə edirəm. |
|
|
|
|
13.07.2018 |
Sevda Cebiyeva |
Sual: Salam bilmek isteyirem 5ildi zaksli aileliyem yoldasim cemi 7ay yanimda qalib 3yasinda oglumuz var arada gedib gelib.ozude menden once bosandigi qafinin yanina qayidir2ci usagi olub mene bildirmeyib menim oglumla yasiddi ay ferqleri var buna ragmen yene yalanlarla meni aldatmaga calisib.indi usagimi elimden almaqla ve pulunu verdiyi kiraye evden cixmamizi teleb etmekle meni hedeliyir.men 3yasli oglumla kiraye qaliram.onun buna ixtiyari varmi?oz huquqlarimi bilmek isteyirem.mumkunse tez cavab vererdiz |
Cavab: Hüquqşünas Habil İsgəndarova müraciət edin- 050-314-81-88. O, sizə yaxından və təmannasız kömək edəcək. |
|
|
|
|
09.07.2018 |
Leyla Efendyeva |
Sual: Salam.Men heyet evinde yasayiram.Divar qonsum qapi pencere sexi acib.(60 sm mesafe qoymayib, hasarin ustunden tikib obyekti-biz kocmemisden evvel) .Penceresinj de menim heyetime acib.Butun gunu sesden evde oturmaq olmur.Bu duzgundurmu? |
Cavab: Məsləhət göruürəm icra hakimiyyətinə ərizə ilə müraciət edəsiniz |
|
|
|
|
08.07.2018 |
Turk Hack Team |
Sual: Niyə cavab yazmırsız????.Qaynar xəttdə şikayət edəcəm ki sualıma cavab yazmırlar. |
Cavab: 195 qaynar xetti ordanda 1 müraciət edin |
|
|
|
|
06.07.2018 |
Zaur Əliyev |
Sual: Salam, aşağıda üzləşdiyim problem barədə problemi yaradan "Lady Sharm" geyim mağazasına rəsmi müraciəti diqqətinizə çatdırıram. Təəssüf ki, dəfələrlə şifahi və yazılı müraciətimə baxmayaraq, əlimdə qəbz, paltar isə onlarda olmağına baxmayaraq mənim pulumu geri qaytarmırlar.Xahiş edirəm mənə yardım edəsiniz.Zaur Əliyev.Şikayət!!!Fromzaur.aliyev@anasguesthouse.azToinfo@ladysharm.azDateWed 05:07Contact photoMessage BodySalam.27 iyun tarixində qızım (Əliyeva Nuranə Zaur qızı) Lady Sharmdan (28 MAY mağazası) don almağa gedib, birini bəyənib, amma defekti olub, deyiblər düzəldib ünvana çatdırarıq. 280 (iki yüz səksən) manat ödəniş edib, gəlib evə.Sonra mağazadan həmin donu hardasa 17.00-da göndəriblər və metronun çıxışında yoldaşıma ticari qəbz və kartlarıyla birlikdə təqdim ediblər. Evə gətirib qızım donu geyinəndə aşkar edirik ki, donda keyfiyyət problemləri var -sökülən və üzülən yerləri var. Təqdim etdikləri qəbzdə əlaqə telefon nömrəsi olmadığından mən 28 tezdən aparmışam donu qaytarmağa - onlar isə qəti şəkildə imtina edirlər ki, biz ziyafət paltarların nə dəyişirik, nə də qaytarırıq. Mən də dedim ki, qaytarmırsınız, onda yazılı izahatını təqdim edin - nə səbəbdən. Əvvəlcə kassir Zamiq (050-4575973) adında bir nəfər bir vərəq götürüb izahatlı məktub yazırdı, sonra isə bir qadınla telefonla danışaraq, həmin kağızı cırdı və dedi heç bir şey yazılı təqdim etmirik, geri də qaytarmırıq. Mən dedim səlahiyyətli bir şəxlə görüşdürün, hansı ki, problemi həll etməyə kömək etsin, ondan da imtina etdilər. Yekunda mən donu orda saxlayıb, mağazanı tərk etdim. Sonra mənə kassir zəng edib bildirdi ki, saat 12:00-da sizə marketinq müdiri zəng edəcək.Hardasa günorta birə yaxın həmin marketinq müdiri (Ulya xanım -050-278-03-68) zəng etdi və demək olar ki, eləoğlan dediklərini təkrarladı və üstəlik onu da dedi ki, güya biz (alıcı) tərəfdən paltara dərzi müdaxilə edib. Mən isə bildirdim ki, onu əksinə sizinkilər ediblər.Xülasə, mən xahiş etdim ki, bu məsələ ilə məşğul olsunlar və mənə rəsmi cavab versinlər. Çox təəssüf ki, artıq iyul ayının 4-dü, ancaq mənə hələ də cavab verilməyib.Qeyd edim ki, əvvəla Azərbaycan Respublıikasının qanunlarına əsasən 14 gün ərzində alınan mal-məhsullar qaytarıla bilər.İkincisi, paltar bizə satılanda mağaza tərəfindən vergi qəbzi təqdim edilməyib.Üçüncüsü, "Lady Sharm" mağazası tərəfindən dona dərzi müdaxiləsi olduğu halda, müştərinin (mənim) üzərinə bunu yıxırlar.Dördüncüsü, müştəriylə saymazyana rəftar edirlər.Bütün yuxarıdakıları nəzərə alaraq, sizdən bir daha artıq dərəcədə rica edirəm, bu məsələnin tezliklə həllinə köməklik edəsiniz.Mən hər iki əməkdaşınıza tam səmimi və təfərrüatlı məlumat vermişəm, ticari qəbz və kart məndədirdonu saxlamışam orada - kim də istəsə nümayəndələrinizdən baxa bilər, və mənim qeyd etdiklərimlə həqiqət olduğuna özü şahid ola bilərHər dəfə əməkdaşlarınızla ünsiyyətdə demişəm, indi də demək istəyirəm - şəxsən mən "Lady Sharm" samballı və ciddi brend hesab etmişəm və, ümid edirəm ki, bu xırda məsələni bu dərəcədə qəlizləşdirməyəcəkşÇox inanır və ümid edirəm ki, məni bu məsələylə bağlı digər dövlət orqanlarına müraciət etməyimə gərək qalmayacaq.Hörmətlə,Zaur Əliyev (055-701-6075). |
Cavab: Ətraflı Ərizə yazın, imza qoyun fləş kartda ərizə formasını bizə gətirin biz düzəlişlər edək sizə kömək edək. |
|
|
|
|
06.07.2018 |
TurkHack Team |
Sual: Salam.İnsanlar artıq xaricdən telefon sifariş edə biləcəylər yoxsa edə bilməyəcəylər?.Yoxsa vergi ödəmək lazım olacaq?.Qanuna görə xaricdən gətirilənin qiyməti 1000 keçmirsə gömrükdə pul ödənməməlidi.Xaiş edirəm cavab yazın. |
Cavab: |
|
|
|
|
05.07.2018 |
Sabina Babayeva |
Sual: salam, Bu gun 28ticaret merkezinden ayaqqabi aldim. Hetta alib almamaqda qerarsiz idim satici ele tesir etdi ki, ozumu almaga mecbur hiss etdim. neyse, mesele bunda deyil. o tip magazalarda çek teqdim olunmur amma vizit kart verdiler mene. daha sonra eve gedende ayaqqabinin renginin ferqli oldugunu yeninki, eslinde istediyim reng olmadiqini gorsum. Yazib ozlerinw bildirdim amma dediler ki, deyise bilerik amma qaytarmaq olmaz. magazada ala bileceyim baska mal yoxdur mwcbur nss ala bilmeremki... hetta daha sonra hec cavab da yazmadilar. bu meselede haqli teref kimdi, mali nece qaytara bilerem? oncdeden teshekkur. |
Cavab: 14 gun erzinde mali qaytarmaq huquqnuz var. Əgər sizə çek verilmiybse bu duzgun deyil . Mal satılan zaman mağaza sizə kassa çeki təqdim eləməlidi. Əgər malı qaytarmasalar gəlib bizə ərizə ilə müraciət edin biz bu məsəsləyə baxaq. |
|
|
|
|
|
Sual yaz |
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
|
|
|
|
Əmtəə bazarında sağlamlıq üçün təhlükəli qənd satılır, AQTA-nin apardığı işlər davamlı deyil, epizodikdir!
Bu barədə “Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi (AİİB) 2019-cu ildə araşdırma apararaq cəmiyyətə ətrafli məlumat vermiş,bütün müvafiq Dövlət qurumlarına,o cümlədən Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə(AQTA) rəsmi müraciətlər etmiş,Respublika Prokurorluğu,Dövlət Gömrük komitəsi və digər qurumlar tərəfindən müvafiq tədbirlər görülmüş,”kəllə qənd”istehsalı zamanı qəndin ağardılmasında mənşəyi məlum olmayan kimyəvi maddələrdən istifadə etdiyinə görə bir sira qənnadı məmulatlarının istehsali müəssiələrində reydlər kecirilmiş,qanun pozuntuları aşkar edilərək cavabdeh şəxslər həbs olunmuşdur.Eyni zamanda qəndin ağardılmasında istifadə olunan kimyəvi maddəni ölkəyə idxal edən şəxslər cinayət məsuliyyətinə alinmışlar! Bu işlər 2019-cu ildə olmuşdur.
Bəs hazırda vəziyyət necədir?!
Belə ki, AİİB istehlakçılardan daxil olan məlumatlar əsasında bazardakı vəziyyətə nəzər yetirmiş, bir “Kəllə qənd”nümunəsinin akkreditasiya olunmuş laboratoriyada ekspertizasının nəticələrini əldə edərək, insan sağlamlığı üçün təhlükə törədən qəndlərin bazarda geniş şəbəkə ilə satıldığını müəyyən etmişdir.
AİİB tərəfindən aparılmış araşdırmanı bir daha xatırlasaq, məlum olur ki, hazırda da şəkər tozundan kəllə qənd hazırlamaq ücün, əksər kəllə qənd istehsalcıları daha ucuz olan kimyalaşma yolunu secirlər. Xatırladaq ki, şəkər tozundan bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün iki üsul mövcuddur:
1) Şəkər tozu qaynadılır, bişirilir, alınan məhlul qaynatma zamanı sarı rəngə boyandığından, bu məhluldan bəyaz kəllə qənd almaq üçün məhlul bərkiyəndən sonra sarı rəngli kəllə qənd kütlələri, çox böyük firlanma sürətinə malik olan və yüksək məsrəflərlə başa gələn “Sentrafuqa”qurğusuna yerləşdirilir, burda yüksək mərkəzdənqaçma təcilinə məruz qalan kütlələrdən sarı maddə ayrılır və mexaniki yolla tam bəyaz “kəllə qənd” əldə olunur.
2) Qaynadıldıqda sarı rəngə boyanmış şəkər tozu məhluluna kimyəvi maddə-Kükürd dioksid (SO2) əlavə edilr, sarı rəngli məhlul bəyaz rəng alır! Bundan sonra məhlul qəlblərə yerləşdirilib soyudulur və gözlə sarılığı cətinliklə ayird edilə bilən ”bəyaz” kəllə qənd əldə edilir.
SO2 kimyəvi maddəsindən əsasən sənayedə parca ağartma, dəri aşılama, xalca yuma kimi sahələrdə istifadə olunur.
Qeyd edək ki, bütün dünyada gəlir əldə etmək, insan sağlamlığını arxa plana keçirtmə istəkləri, o yerə gətirib cıxarmışdır ki, hətta kimyəvi yolla kəllə qənd istehsalına, bəzi ölkələrdə standartlara da daxil etməklə haqq qazandırmışlar. Məsələn MDB məkanında mövcud olan ГОСТ 33222-2015 standartlarında 1 kq bəyaz kəllə qənddə maximum 15 milli qram kükürd dioksidın ola bilməsi nəzərdə tutulmuşdur (bundan öncə bu sahədə qüvvədə olan ГОСТ 22-94 və ГОСТ 31361-2008 standartlarında isə ümumiyyətlə bu maddənin istifadə edilməsinə icazə verilmir). Ölkəmizdə Tayqa Ticarət”müəssıəsi tərəfindən istehsal olunan və əmtəə bazarında satılan “Dad1” kəllə qənd məmulatının tərkibində laboratorioya tədqiqatı 1 kq məhsulda 70,2 mq kükürd dioksid olduğunu göstərmişdir! Yəni təhlükə normasından 4,6 dəfə (500%-ə yaxın) cox!
AİİB-in araşdırmaları göstərir ki, ölkədə mövcud olan 20-yə qədər “Kəllə qənd” istehsalçısı bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün hazırda kimyəvi üsuldan istifadə edir və təhlükəli kimyəvi maddədən qəndi daha bəyaz etmək ücun bol-bol istifadə edirlər!
İstehlakçıların maraqlarını və sağlamlığını əsas tutan AİİB-birmənalı olaraq istehsalçılar tərəfindən kəllə qəndin ümumiyyətlə mexaniki yolla ağardılmasının həyata keçirilməsini istəyir! Ən pis halda isə ГОСТ 33222-2015 standartlarına əsaslanaraq kəllə qənd istehsal edən sahibkarların fəaliyyətinə dövlət tərəfindən ciddi nəzarət edilməsini və sözü gedən kimyəvi qatqının standartda göstərilən normadan əsla yuxarı keçməməklə istifadəsinə icazə verilməsini tələb edir.
O cümlədən, hansı kəllə qənd istehsalı müəssisəsində mexaniki yolla ağartma həyata keçirilmirsə bu müəssiələrdə mütləq vaxtaşırı yoxlamalar aparılmalı, istehsal nümunələrindən götürülüb laborator analizləri aparılmalı, təhlükəli maddələr aşkar olunarsa və ya qatqılarla bağlı normadan kənara çıxmalar müəyyən olunacaqsa, satışda və anbarlarda olan məhsullar qeri cağrılmalı, ictimaiyyətin gözü önündə və KİV-lərin iştiraki ilə məhv edilməlidir. Bu istək və tələblərlə AİİB, Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsmi müraciətlər etmişdir.
AİİB-in sədri: E.Hüseynov
|
|
daha ətraflı... |
|
Ölkəmizdə malların etiket məlumatları tam yarıtmaz vəziyyətdədir,əsasən İrandan idxal olunan mallar!
İstehlakçı xüsusən ərzaq malları haqqında məlumatı birbaşa malın etiketindən alır!İstehlakcının beynəlxalq və yerli hüquqlarından biri də məhz mal haqqında milli dildə informasiya almaq hüququdur!
“Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi(AİİB) uzun illərdir ki,ən müxtəlif Dövlət orqanlarına yazılı müraciətlər göndərərək bu məsələnin ,yəni vətəndaşlarımızin milli dildə məlumat alma hüququnun de-fakto olaraq taninması barədə tədbirlərin görülməsinə dair təkliflər versə də,bu məsələ həll olunmadan qalir!
Dövlət Dili Haqqında AR-nin qanununun maddəsi: 7.3. Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır
Istehlakcılarin Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında AR-nın Qanununun 13-cü maddəsi:
Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə tərcüməsi ilə müşayiət olunmalıdır.
Nazirlər Kabinetinin 94 saylı qərarı,maddə 5.8.” Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə edilmiş tərcümə ilə də müşayiət olunmalıdır”
Qeyd edək ki,malların milli dildə markalanması məsələsi dünyanın əksər ölkələrində ,hətta Azərbaycandan hər cəhətcə zəif olan Ermənistan və Gürcüstanda belə uzun illərdir ki,tam həyata keçirilsə də ölkəmizdə bu məsələ həll olunmadan qalır.Əlbəttə bu amil,qacaqmal üçün münbit bir şərait yaradır!
İlkin olaraq AİİB malların milli dildə markalanması məsələsini İran İslam Respublikasından idxal olunan ərzaq malları üzərində cəmləşdirməkdən başlamaq niyyətindədir. Cün ki,ən acınacaqlı hal məhz İrandan idxal edilən ərzaq mallarındadır!Əğər Dövlət qurumları qanunun yerinə yetirilməsinə dəstək versə digər çoxsaylı mal və xidmətlərə də keciləcəkdir.24 il ərzində AİİB, BMT-nin beynəlxalq uşaq təşkilatı UNİCEF-in köməyilə yalnəz körpə qidalarının milli dildəmarkalanmasına nail olmuşdur,bu cox azdır! AİİB-n ofisinə istehlakçılar tərəfindən etiraz müraciətləri ilə gətirilən İranda istehsal olunan ərzaq mallarının markalanmasına diqqət yetirdikdə Azərbaycan dilindən başqa digər dillərdə məlumat olduğu görünür,lakin ərzaq malları üçün çox mühüm göstərici olan,istehsal və son istifadə tarixlərinin fars əlifbası ilə yazıldiğını görürük!Şübhəsiz ki,bu istehsalcı tərəfindən bilərəkdən,şüurlu şəkildə edilir ki,malını “Ölməz etsin”,yəni vətəndaşlarımız yararlılıq vaxtı keçmiş malı da alıb istehlak etsinlər!Əlbəttə Azərbaycan istehlakçılarının belə sadəlövhlüklə aldanması səbəbsiz deyil.Əhali ölkəmizdə artıq 3 ildir fəaliyyət göstərən Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə (AQTA) və digər dövlət qurumlarının fəaliyyətinə inanır,düşünür ki,yararlılıq vaxtı keçmiş mal satıla bilməz!Əfsus ki,bu inam özünü doğrultmur və istehlakçıların İran ərzaq mallarından zəhərlənməsinə dair məlumatlar da mövcuddur. Bəzən bu mövzu ilə bağli neqativ halların qarşısını almağa cavabdeh olan dövlət qurumları əməkdaşlarının mediyada pafoslu cıxıçlarına da rast gəlirik,amma “3 müşketyor qanunu” daha uğurla işləyir-birimiz hamimiz ücün,hamımız birimiz üçün - yəni gömrük xeyir-dua verib ölkəyə buraxıbsa vəssalam!
İran ərzaq malları satışı şəbəkələrində ciddi monitoringlərin keçirilməsi,dövlətimizin qanunlarının pozulması ilə ölkəyə idxal olunmuş qeyd olunan nöqsanlı malların satış şəbəkələrindən geri çağrılıb,ictimaiyyətin gözü önündə kütləvi məhv edilməsi,gömrük komitəsində çalışan əməkdaşların diqqətinin bu məsələyə cəlb edilməsinə zərurət yaranmışdir.
Dövlətimizin qanunlarını pozmaqla İran dükanlar şəbəkəsində satışa mal çıxaran 50-dən çox dükan mövcuddur.Bu dükanların bəzilərinin ünvanları:Əsas topdansatış dükanları,Sədərək ticarət mərkəzi,”Lukoyl”YDM-nin yanı(topdan satış),Dərnəgüldə “Elit “TM-nin yaxınlığı(çoxlu sayda),. 1)Bakı şəh.Əsəd Əhmədov 28
2)Xırdalan.texnikumun yaxınlıği.Rahat bazar ilə üzbəüz 3)Maştağa qəs.Savalanın 2-ci girişi 4)Ümid qəs.Laçın məktəbinin qarşısı 5)Neftçala şəh.H.Əliyev pros.Təzə bazar 6)Sahil qəsəbəsi 7)Ballı marketin yaxınlığı050-791-11-12 8)Sumqayıt şəh.2-ci mikr.Rossiya klubunun yanı.777 mağaza 9)Bakı şəh.Sarayevo küç7 10)Binəqədi ray.Xocasən yolu.Netto klubun yanı 11)Gəncə küç.Fujifilmin yanı 12)Əhmədli metrosu çıxışı.Ukrayna dairəsi tərəf 13)Xətai metrosunun arxası.N.Əliyev küç.17 14)Bakı şəh.Fatmayı 15)Hövsan qəs. 16)8 km bazarı.Halal market17)Şirvan şəh.Elite bazarının həyəti18)A.Şərifzadə küç.19519)Dərnəgül qəs.Şır-şır restoranının yanı 20)Xırdalan şəh.Təzə bazarın girişi ilə üzbəüz 21)Nizami metrosunun yanı.Z.Əhmədbəyov küç. 22)Buzovna qəs.Köhnə Polis şöbəsinin yanı 23)Əhmədli metrosu.Məhəmməd Hadi 41 və.s.
AİİB bu məsələni ictımailəşdirməklə bərabər, , Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsminə müraciətlər göndərmişdir. Dövlətimizin qanunlarına əməl olunmasında hər bir istehlakcını fəal olmağa cağırırıq və dövlət qurumlarında nəticələr gözləyirik.
AİİB-in sədri: Eyyub Hüseynov
|
|
daha ətraflı... |
|
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi(AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
19 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Tbilisi prospekti, Alatava 2. ünvanda yerləşən “Araz 20 yanvar Superstore”- da istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar çantaları təmənnasız olaraq paylanıldı. Onlara həmçinin ekologiyanın qorunmasına,plastik taralardan imtinaya, qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanıldı. İstehlakçılarda parça sumkalara böyük maraq oldu. Tədbirin sonunda çantaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi. Tədbirə dair press reliz hazırlanaraq KİV-lərə göndərildi. Tədbirimiz davam |
|
daha ətraflı... |
|
“Azad İstehlakçılar”
İctimai Birliyi M: +99450 341 62 25
17 avqust 2020-ci il.
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi (AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
17 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Səməd Vurğun küçəsi 60. ünvanda yerləşən “Bolmart” Supermarketdə istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar sumkaları təmənnasız olaraq paylanılmışdır. İstehlakçılara həmçinin qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanılmışdır. İstehlakçılar böyük həvəslə həmin sumkaları götürürdülər. Tədbirin sonunda sumkaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi.Tədbirimiz davam edəcək. |
|
daha ətraflı... |
|
|