|
|
|
Be |
Ça |
Ç |
Ca |
C |
Ş |
B |
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
|
|
|
|
|
Bu gün ziyarətçilər: (57) |
|
Dunen ziyarətçilər: (75) |
|
Bu gün səhifə baxışı: (168) |
|
Dünən səhifə baxışı: (130) |
|
|
|
Şikayət və təkliflər kitabı / Gündəlik yazılı şikayətlər / |
|
Yarat
Canlı yayım
Azad Istehlakçılar Birliyinin
sədri cənab Eyyub Hüseynova
Bakı ş.Bəhruz Nuriyev 14,m.33
ünvanında yaşayan
Fərəməzova Cəmilə Mikayıl qızı
tərəfindən
Əlaqə nömrəsi: 0507063100
Ə R İ Z Ə
YazıbSizə bildirmək istəyirəm ki, 12 sentyabr 2020-ci il tarixində onlayn Maxi.az (İnteqral QSC VÖEN 1500041651)internet səhifəsindən 149.90 AZN məbləğində (albalı kart vasitəsi ilə ödəniş) qulaqçılıq aldım,15 sentyabr 2020-ci tarixə qədər qutunu açmadım və qulaqçıqdan istifadə etmədim 16.09.2020 ci il tarixdə ilk dəfə metroda qulaqçıları istifadə edən zaman məlum olduki qulaqçıq həddən artıq zəyif işləyir mənim təlabatımı ödəmir ,hansıkı analoıi qulaqçıqlar bu şərayitdə yaxşı eşidilməklə işləyir,belə ki eyni zamanda həmən yerində aldığım ikici qulaqçıq yaxşı işləyir. o səbəbdən həmin qulaqçılar (Xiomi Air Mi True 2 white) mən geri qaytarmaq istədim,çünki dəyuişmək üçün dükana inamım itmişdi,14 gün müddəti keçmədi üçün zənq etdim dükana, sonradan istehlakçılar birliyinə,və mənə söylədilər ki,hüququm ona icazə verir ki aldığım malı servisə göndərmədən geri qaytarmaq mümkündür.Birliyə zənq etdikdən sonra əlaqə saxladım servislə və bidirdim öz hüququmu və mənə operator xanım hansıki əvvəl zənqimdə servisə müraciyət etmədikdə mal qaytarılmır söylədi sonradan isə mən İstehlakçılar Birliyinin adını çəkən kimi mənə artıq söylədi dükana müraciyət etmək.
Həmin gün 22 sentyabr 2020-ci il tarixində yaxınlaşdım Nəsimi rayonu 28 May küçəsində yerləşən Maxi.az dükanına,xahiş etdim ki qulaqçıq qaytarılsın və ödədiyim pul mənə qaytarılsın,demək olar 1 saat vaxt itirdim,əvvəl yox dedilər,sonra razı oldular,sonra yenə danışıqlar apardılar administrator müdriyyəti arasında və nəticədə imtina etdilər.
Administrator tərəfindən qulaqçılıq qaytarmamaq üşün mənə bildirilən səbəblər:
1)Servisdən akt olmadan geri götürmürlər(20 dəqiqə əvvəl razı idilər)baxmayaraq ki mən onlara bildirdim ki mənə Azad İstehlakçılar Birliyində söylədilər ki mənim hüququm var servisə mən müraciyət etmədən (əgər mal aldığım vəziyyətindədi,aksesuar yerində,qutu ideal vəziyyətdə )malı qaytarmaq.
2) Gigiyena pozulub (halbuki mənim yanımda dükanın müdriyyəti kamerada görə bilər administrator və satıcı mənə məxsus olan qulaqçıları öz qulağlarına taxıb məniom gözümün qabağında işlədiyini yoxlayırdılar.Mən buna irad bildirdikdə dedilər ki, bu 2 dəqiqəlikdi,belə çıxır ki, dükanda işləyən adamların qulağları çox-çox təmizdi(yəgin ona görə yaxşı eşidirlər qulaqçıqın qüsüru olduğunu hiss etmirlər),alıcıların qulağları isə hamısı kirlənibdi.
3) Qutunun plombası (nakleykası) açılıb.Amma hər hansı bir müştəri mal aldıqda onun üçün qutu açılır və malı həm taxır qulağına yoxlayır həm plombası açılır və müştəri razı qalmasa həmin malı almaya da bilər(müştəri malı yoxlamasa onun qüsürlu olduğunu necə bilər?).
Mənim tərəfindən 12.09.20-ci il tarixində 77544 nömrəli hesab fakturaya əsasən alınan mal dükana qutu ilə,aksesuarla birlikdə əla vəziyyətində olduğunu göstərilib və satıcı tərəfindən də qəbul olunub yani vaziyyətilə bağlı bir irad yox idi sadəcə bir məsələ akt olmadığı idi,administrator dedi ki qulaqçıqları qaytararmıyacayıq bizim heç kəsdən qorxumuz yoxdur,öz qanunlarımız var. Əgər mənim hüququm ona yol verir ki necə gün aldığım mal servisdən keçmədən geri qaytarıla bilər,xahiş edirəm mənə köməklik edəsiniz,çünki Sizsiz istehlakçıları eşitmək istəmirlər və bizim dediyimiz sözlər önəmli deyil onlar üçün.
Xahiş edirəm mənim istehlakçı hüquqlarımın təmənnasız qorunmasına köməklik edəsiniz,qüsurlu qulaqçıq qaytarılsın və ödədiyim 149.90 AZN mənə qaytarılsın və bu barədə müvafiq dövlət orqanlarına və KİV-ə məlumat verəsiniz.
Hörmətlə,
Fərəməzova Cəmilə Mikayıl qızı (Ş/v AZE18402833) ____________________
Tarix: 24.09.2020___________
Əfsuslar olsun ki,nəzərinizə çatdırdığım bu istehlakçı şıkayətini mediyasiya yolu ilə həll edə bilmədik!Ərizəni rəsmi məktub yazaraq VN-ə İqtisad Nazirliyinə göndərdik.Azad istehlakçəlar birliyinin sədri Əyyub Hüseynova
Bakı şəhəri Vidadi 53 ( tel :+994558370073 ) ünvanında yaşayan Abdullayeva Aynur tərəfindən
ƏRİZƏ
26 Avqust 2020-ci il tarixində mən və yoldaşım Nizami küçəsi 91 A ünvanında yerləşən “Kemal Tanca” (Tel : + 994 70 469 00 00 ; +994 12 493 37 77) mağazasından bir ədəd kişi köynəyi ( Moncler XXL göy), kişi alt paltarı dəsti (“Off-White”) və idman ayaqqabısı ( Adidas) aldıq. Pulu ödəyərkən bizə kassa qəbzi və ya hansısa rəsmi maliyyə sənədi vrilmədi. Mallarin qiyməti ayrılıqda dəqiq yadımızda qalmayib.lakin köynəyi 45 AZN-ə endirimlə satdılar. Təqribən 200 AZN nəğd pul ödədik.Ümumiyyətlə bu dükandı mallarinüzərində qiymət yoxdur!
Köynəyi mağazada bəyəndik, amma ilk baxışdan arxada yuxarıda və ətəyində olan ləkələri görə bilmədik. Aldığımız əşyaları evə gətirdikdən sonra onların etiketlərini çıxarıb atdım. Səhəri gün köynəyi ütüləmək istəyəndə əlimlə büküşləri düzədərkən işıqda onun üzərindəki ləkələri aşkar etdim. Köynək mağazadan alınandan sonra geyinilməyib, yuyulmayib nə də ütülənməyib.
31 avqust tarixndə mağazaya köynəyi dəyişmək məqsədi ilə iki dəfə müraciət etdik. Bir dəfə ünvana gedib, bir dəfə də zəng vurub. Onlar satdiqları malın qüsurlu olduğunu boyunlarna almadılar. Dedilər ki, bu yağ ləkələrinə oxşayır və onları biz özümüz evdə salmışıq, baxmayaraq ki, köynək əslində bir dəfə də geyinilməyib, mağazanın verdiyi paketdə, təmiz paltarlar olan şkafda saxlanılıb. Bu birmənalı olaraq bizə böhtan idi.Bizə geyilmiş köynək satmışlar.Hansı şüuru yerində olan insan aldığı təzə paltarı yağ olan yerdə saxlayıb sonra da gəlib deyər ki, paltarın ləkəsi var?Biz bunu məntiqimizə hörmətsizlik kimi qəbul edirik! 31/08 tarixində mağazaya gedib müdirləri ilə görüşüb tələbimizi bildirmək istədikdə köynəyi bizə satan satıcı dedi ki, onların müdiri yoxdur , o özü öz malını satır. Mağazadakı satıcıları mağazadan şikayət edəcəyimizdən xəbərdar etdik. Onlar satdıqları qüsurlu malı dəyişməkdən imtina etdilər və “Kimə müraciət edirsiz edin ! ” dedilər. Onlara alıcıların hüquqlarından məlumat verdmək istədikdə isə satıcı dedi ki, “Biz qanunları yaxşı bilirik! ” .
Xahiş edirəm istehlakçı hüququmu qoruyasınız, qüsurlu, ləkəli köynək qaytarılsın, bu köynəyə ödədiyim təqribən 45AZN mənə verilsin, bu dükan barədə dövlət orqanlarına və KİV -ə məlumat verilsin ki, əhali aldadılmasın.
İmza : Abdullayeva Aynur
|
|
|
Əmtəə bazarında sağlamlıq üçün təhlükəli qənd satılır, AQTA-nin apardığı işlər davamlı deyil, epizodikdir!
Bu barədə “Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi (AİİB) 2019-cu ildə araşdırma apararaq cəmiyyətə ətrafli məlumat vermiş,bütün müvafiq Dövlət qurumlarına,o cümlədən Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə(AQTA) rəsmi müraciətlər etmiş,Respublika Prokurorluğu,Dövlət Gömrük komitəsi və digər qurumlar tərəfindən müvafiq tədbirlər görülmüş,”kəllə qənd”istehsalı zamanı qəndin ağardılmasında mənşəyi məlum olmayan kimyəvi maddələrdən istifadə etdiyinə görə bir sira qənnadı məmulatlarının istehsali müəssiələrində reydlər kecirilmiş,qanun pozuntuları aşkar edilərək cavabdeh şəxslər həbs olunmuşdur.Eyni zamanda qəndin ağardılmasında istifadə olunan kimyəvi maddəni ölkəyə idxal edən şəxslər cinayət məsuliyyətinə alinmışlar! Bu işlər 2019-cu ildə olmuşdur.
Bəs hazırda vəziyyət necədir?!
Belə ki, AİİB istehlakçılardan daxil olan məlumatlar əsasında bazardakı vəziyyətə nəzər yetirmiş, bir “Kəllə qənd”nümunəsinin akkreditasiya olunmuş laboratoriyada ekspertizasının nəticələrini əldə edərək, insan sağlamlığı üçün təhlükə törədən qəndlərin bazarda geniş şəbəkə ilə satıldığını müəyyən etmişdir.
AİİB tərəfindən aparılmış araşdırmanı bir daha xatırlasaq, məlum olur ki, hazırda da şəkər tozundan kəllə qənd hazırlamaq ücün, əksər kəllə qənd istehsalcıları daha ucuz olan kimyalaşma yolunu secirlər. Xatırladaq ki, şəkər tozundan bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün iki üsul mövcuddur:
1) Şəkər tozu qaynadılır, bişirilir, alınan məhlul qaynatma zamanı sarı rəngə boyandığından, bu məhluldan bəyaz kəllə qənd almaq üçün məhlul bərkiyəndən sonra sarı rəngli kəllə qənd kütlələri, çox böyük firlanma sürətinə malik olan və yüksək məsrəflərlə başa gələn “Sentrafuqa”qurğusuna yerləşdirilir, burda yüksək mərkəzdənqaçma təcilinə məruz qalan kütlələrdən sarı maddə ayrılır və mexaniki yolla tam bəyaz “kəllə qənd” əldə olunur.
2) Qaynadıldıqda sarı rəngə boyanmış şəkər tozu məhluluna kimyəvi maddə-Kükürd dioksid (SO2) əlavə edilr, sarı rəngli məhlul bəyaz rəng alır! Bundan sonra məhlul qəlblərə yerləşdirilib soyudulur və gözlə sarılığı cətinliklə ayird edilə bilən ”bəyaz” kəllə qənd əldə edilir.
SO2 kimyəvi maddəsindən əsasən sənayedə parca ağartma, dəri aşılama, xalca yuma kimi sahələrdə istifadə olunur.
Qeyd edək ki, bütün dünyada gəlir əldə etmək, insan sağlamlığını arxa plana keçirtmə istəkləri, o yerə gətirib cıxarmışdır ki, hətta kimyəvi yolla kəllə qənd istehsalına, bəzi ölkələrdə standartlara da daxil etməklə haqq qazandırmışlar. Məsələn MDB məkanında mövcud olan ГОСТ 33222-2015 standartlarında 1 kq bəyaz kəllə qənddə maximum 15 milli qram kükürd dioksidın ola bilməsi nəzərdə tutulmuşdur (bundan öncə bu sahədə qüvvədə olan ГОСТ 22-94 və ГОСТ 31361-2008 standartlarında isə ümumiyyətlə bu maddənin istifadə edilməsinə icazə verilmir). Ölkəmizdə Tayqa Ticarət”müəssıəsi tərəfindən istehsal olunan və əmtəə bazarında satılan “Dad1” kəllə qənd məmulatının tərkibində laboratorioya tədqiqatı 1 kq məhsulda 70,2 mq kükürd dioksid olduğunu göstərmişdir! Yəni təhlükə normasından 4,6 dəfə (500%-ə yaxın) cox!
AİİB-in araşdırmaları göstərir ki, ölkədə mövcud olan 20-yə qədər “Kəllə qənd” istehsalçısı bəyaz kəllə qənd əldə etmək ücün hazırda kimyəvi üsuldan istifadə edir və təhlükəli kimyəvi maddədən qəndi daha bəyaz etmək ücun bol-bol istifadə edirlər!
İstehlakçıların maraqlarını və sağlamlığını əsas tutan AİİB-birmənalı olaraq istehsalçılar tərəfindən kəllə qəndin ümumiyyətlə mexaniki yolla ağardılmasının həyata keçirilməsini istəyir! Ən pis halda isə ГОСТ 33222-2015 standartlarına əsaslanaraq kəllə qənd istehsal edən sahibkarların fəaliyyətinə dövlət tərəfindən ciddi nəzarət edilməsini və sözü gedən kimyəvi qatqının standartda göstərilən normadan əsla yuxarı keçməməklə istifadəsinə icazə verilməsini tələb edir.
O cümlədən, hansı kəllə qənd istehsalı müəssisəsində mexaniki yolla ağartma həyata keçirilmirsə bu müəssiələrdə mütləq vaxtaşırı yoxlamalar aparılmalı, istehsal nümunələrindən götürülüb laborator analizləri aparılmalı, təhlükəli maddələr aşkar olunarsa və ya qatqılarla bağlı normadan kənara çıxmalar müəyyən olunacaqsa, satışda və anbarlarda olan məhsullar qeri cağrılmalı, ictimaiyyətin gözü önündə və KİV-lərin iştiraki ilə məhv edilməlidir. Bu istək və tələblərlə AİİB, Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsmi müraciətlər etmişdir.
AİİB-in sədri: E.Hüseynov
|
|
daha ətraflı... |
|
Ölkəmizdə malların etiket məlumatları tam yarıtmaz vəziyyətdədir,əsasən İrandan idxal olunan mallar!
İstehlakçı xüsusən ərzaq malları haqqında məlumatı birbaşa malın etiketindən alır!İstehlakcının beynəlxalq və yerli hüquqlarından biri də məhz mal haqqında milli dildə informasiya almaq hüququdur!
“Azad İstehlakçılar” İctimayi Birliyi(AİİB) uzun illərdir ki,ən müxtəlif Dövlət orqanlarına yazılı müraciətlər göndərərək bu məsələnin ,yəni vətəndaşlarımızin milli dildə məlumat alma hüququnun de-fakto olaraq taninması barədə tədbirlərin görülməsinə dair təkliflər versə də,bu məsələ həll olunmadan qalir!
Dövlət Dili Haqqında AR-nin qanununun maddəsi: 7.3. Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır
Istehlakcılarin Hüquqlarının Müdafiəsi Haqqında AR-nın Qanununun 13-cü maddəsi:
Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə tərcüməsi ilə müşayiət olunmalıdır.
Nazirlər Kabinetinin 94 saylı qərarı,maddə 5.8.” Azərbaycan Respublikasının ərazisində istehsal edilən, habelə ixrac edilən malların üzərindəki etiketlər və digər yazılar müvafiq xarici dillərlə yanaşı, dövlət dilində də olmalıdır. Azərbaycan Respublikasına idxal edilən mal və məhsulların üzərindəki etiketlər və adlar, onlardan istifadə qaydaları barədə izahat vərəqələri başqa dillərlə yanaşı, Azərbaycan dilinə edilmiş tərcümə ilə də müşayiət olunmalıdır”
Qeyd edək ki,malların milli dildə markalanması məsələsi dünyanın əksər ölkələrində ,hətta Azərbaycandan hər cəhətcə zəif olan Ermənistan və Gürcüstanda belə uzun illərdir ki,tam həyata keçirilsə də ölkəmizdə bu məsələ həll olunmadan qalır.Əlbəttə bu amil,qacaqmal üçün münbit bir şərait yaradır!
İlkin olaraq AİİB malların milli dildə markalanması məsələsini İran İslam Respublikasından idxal olunan ərzaq malları üzərində cəmləşdirməkdən başlamaq niyyətindədir. Cün ki,ən acınacaqlı hal məhz İrandan idxal edilən ərzaq mallarındadır!Əğər Dövlət qurumları qanunun yerinə yetirilməsinə dəstək versə digər çoxsaylı mal və xidmətlərə də keciləcəkdir.24 il ərzində AİİB, BMT-nin beynəlxalq uşaq təşkilatı UNİCEF-in köməyilə yalnəz körpə qidalarının milli dildəmarkalanmasına nail olmuşdur,bu cox azdır! AİİB-n ofisinə istehlakçılar tərəfindən etiraz müraciətləri ilə gətirilən İranda istehsal olunan ərzaq mallarının markalanmasına diqqət yetirdikdə Azərbaycan dilindən başqa digər dillərdə məlumat olduğu görünür,lakin ərzaq malları üçün çox mühüm göstərici olan,istehsal və son istifadə tarixlərinin fars əlifbası ilə yazıldiğını görürük!Şübhəsiz ki,bu istehsalcı tərəfindən bilərəkdən,şüurlu şəkildə edilir ki,malını “Ölməz etsin”,yəni vətəndaşlarımız yararlılıq vaxtı keçmiş malı da alıb istehlak etsinlər!Əlbəttə Azərbaycan istehlakçılarının belə sadəlövhlüklə aldanması səbəbsiz deyil.Əhali ölkəmizdə artıq 3 ildir fəaliyyət göstərən Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə (AQTA) və digər dövlət qurumlarının fəaliyyətinə inanır,düşünür ki,yararlılıq vaxtı keçmiş mal satıla bilməz!Əfsus ki,bu inam özünü doğrultmur və istehlakçıların İran ərzaq mallarından zəhərlənməsinə dair məlumatlar da mövcuddur. Bəzən bu mövzu ilə bağli neqativ halların qarşısını almağa cavabdeh olan dövlət qurumları əməkdaşlarının mediyada pafoslu cıxıçlarına da rast gəlirik,amma “3 müşketyor qanunu” daha uğurla işləyir-birimiz hamimiz ücün,hamımız birimiz üçün - yəni gömrük xeyir-dua verib ölkəyə buraxıbsa vəssalam!
İran ərzaq malları satışı şəbəkələrində ciddi monitoringlərin keçirilməsi,dövlətimizin qanunlarının pozulması ilə ölkəyə idxal olunmuş qeyd olunan nöqsanlı malların satış şəbəkələrindən geri çağrılıb,ictimaiyyətin gözü önündə kütləvi məhv edilməsi,gömrük komitəsində çalışan əməkdaşların diqqətinin bu məsələyə cəlb edilməsinə zərurət yaranmışdir.
Dövlətimizin qanunlarını pozmaqla İran dükanlar şəbəkəsində satışa mal çıxaran 50-dən çox dükan mövcuddur.Bu dükanların bəzilərinin ünvanları:Əsas topdansatış dükanları,Sədərək ticarət mərkəzi,”Lukoyl”YDM-nin yanı(topdan satış),Dərnəgüldə “Elit “TM-nin yaxınlığı(çoxlu sayda),. 1)Bakı şəh.Əsəd Əhmədov 28
2)Xırdalan.texnikumun yaxınlıği.Rahat bazar ilə üzbəüz 3)Maştağa qəs.Savalanın 2-ci girişi 4)Ümid qəs.Laçın məktəbinin qarşısı 5)Neftçala şəh.H.Əliyev pros.Təzə bazar 6)Sahil qəsəbəsi 7)Ballı marketin yaxınlığı050-791-11-12 8)Sumqayıt şəh.2-ci mikr.Rossiya klubunun yanı.777 mağaza 9)Bakı şəh.Sarayevo küç7 10)Binəqədi ray.Xocasən yolu.Netto klubun yanı 11)Gəncə küç.Fujifilmin yanı 12)Əhmədli metrosu çıxışı.Ukrayna dairəsi tərəf 13)Xətai metrosunun arxası.N.Əliyev küç.17 14)Bakı şəh.Fatmayı 15)Hövsan qəs. 16)8 km bazarı.Halal market17)Şirvan şəh.Elite bazarının həyəti18)A.Şərifzadə küç.19519)Dərnəgül qəs.Şır-şır restoranının yanı 20)Xırdalan şəh.Təzə bazarın girişi ilə üzbəüz 21)Nizami metrosunun yanı.Z.Əhmədbəyov küç. 22)Buzovna qəs.Köhnə Polis şöbəsinin yanı 23)Əhmədli metrosu.Məhəmməd Hadi 41 və.s.
AİİB bu məsələni ictımailəşdirməklə bərabər, , Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə, Baş Prokurorluğa, Daxili İşlər Nazirliyinə, Dövlət Gömrük komitəsinə, Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsminə müraciətlər göndərmişdir. Dövlətimizin qanunlarına əməl olunmasında hər bir istehlakcını fəal olmağa cağırırıq və dövlət qurumlarında nəticələr gözləyirik.
AİİB-in sədri: Eyyub Hüseynov
|
|
daha ətraflı... |
|
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi(AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
19 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Tbilisi prospekti, Alatava 2. ünvanda yerləşən “Araz 20 yanvar Superstore”- da istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar çantaları təmənnasız olaraq paylanıldı. Onlara həmçinin ekologiyanın qorunmasına,plastik taralardan imtinaya, qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanıldı. İstehlakçılarda parça sumkalara böyük maraq oldu. Tədbirin sonunda çantaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi. Tədbirə dair press reliz hazırlanaraq KİV-lərə göndərildi. Tədbirimiz davam |
|
daha ətraflı... |
|
“Azad İstehlakçılar”
İctimai Birliyi M: +99450 341 62 25
17 avqust 2020-ci il.
Press reliz
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının Azərbaycan Respublikası Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin birgə dəstəyi ilə “Azad İstehlakçılar” İctimai Birliyi (AİİB) “Istehlakçılara parça bazar torbalarının paylanılması ilə ekologiyanın qorunmasına dəstək verilməsi” layihəsinin icrası üzrə fəaliyyyətini davam etdirir.
17 avqust 2020-ci il tarixdə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Səməd Vurğun küçəsi 60. ünvanda yerləşən “Bolmart” Supermarketdə istehlakçılara 150 ədəd parça materialdan tikilmiş bazar sumkaları təmənnasız olaraq paylanılmışdır. İstehlakçılara həmçinin qida təhlükəsizliyinə və ştrix koda dair məlumatlar da paylanılmışdır. İstehlakçılar böyük həvəslə həmin sumkaları götürürdülər. Tədbirin sonunda sumkaların paylanılmasına dair akt tərtib edildi. Eyni zamanda müəyyən istehlakçıların fotosu da çəkildi.Tədbirimiz davam edəcək. |
|
daha ətraflı... |
|
|